מסתבר שאפריל זה הזמן המושלם לקנות יהלום

השמחה כפולה למי שחוגגת יום הולדת באפריל. לא רק שמזג האוויר מושלם ויש חופש ארוך, אלא שאבן המזל של ילידות החודש היא לא אחרת מאשר יהלום. על פי המיסטיקה, המינרל הקשה והמבריק בעולם מעניק שפע, עושר ואהבה עד אין קץ, כאילו היה צריך תירוץ כדי לרכוש תכשיט חדש ונוצץ

מאת  | ‏ 4 אפריל 2017

יהלומים הם בכל זאת חברינו הטובים ביותר (צילום: אינסטגרם repossi)

יהלומים הם בכל זאת חברינו הטובים ביותר (צילום: אינסטגרם repossi)

כשילידות חודש אפריל משקללות את היתרונות של החגיגות בחודש הספציפי הזה, הן בוודאי לוקחות בחשבון את מזג האוויר האביבי. אם נובמבר קצת קר מדי ואוגוסט מיוזע להפליא, אפריל הוא חודש מושלם מהבחינה הזו.

אם אתן מבנות המזל שנולדו באפריל תוכלו להוסיף בונוס אחר ושווה במיוחד לרשימת היתרונות השגרתית. בעוד שילידות יולי מתרברבות באודם כאבן ההולדת החודשית שלהן, וילידות מאי מנופפות בברקת, תוכלו אתן להכריז שאבן ההולדת החודשית שלכן היא יהלום. 

 

A post shared by MOCIUN (@mociun) on

"חבריה הטובים ביותר של האישה", שהפכו במאה השנים האחרונות גם לסמל של ברית האירוסין, נושאים משמעות סימבולית ייחודית לילידי חודש אפריל. מעבר לסגולות המיטביות שלהם בכל מה שקשור לרומנטיקה ויחסים (הם אמורים לשפר את התקשורת הזוגית של מי שעונד אותם) מיוחסת להם גם השפעה בשיפור הכוח הפנימי, תחושת האיזון והצלילות והענקה של שפע ועושר.

מעבר לכך שמדובר בקלאסיקת סטייל על זמנית, תכשיטי יהלומים נחשבים להשקעה מובטחת וארוכת טווח. האיכויות הטבעיות שלהם מעניקות לעונדת אותם מראה משודרג, יוקרתי ונוצץ. כשכל המעלות האלה מצטרפות לסגולות המיסטיות אין זה פלא שתכשיטי היהלום נמצאים בפסגת הוויש-ליסט של ילידות החודש.

יש להם גם ערך מיסטי, מסתבר (צילום: רפוסי)

יש להם גם ערך מיסטי, מסתבר (צילום: רפוסי)

יש שרואים במסורת אבני הלידה טריק צרכני זול ששולח את ילידות החודש (ובעיקר את כל הסובבים אותן) לקופות הרושמות. אחרים רואים במסורת החלוקה הזו (שעל פי ההנחה הרווחת התקבעה בתקופה התנ"כית) מבט-על רוחני על גלגל שנה.

אם שמים את כל המחלוקות בצד, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבכל מה שקשור ליהלומים, הרלוונטיות האופנתית שלהם היא חוצת חודשים ואמונות.

 

A post shared by Jennie Kwon (@jenniekwondesigns) on

אם לשים את האצבע על הטרנדים המובילים לשנת 2017 בתחום תכשיטי היהלומים ניתן לציין את הבולטות שמקבלים יהלומים צבעוניים (במיוחד בגווני ורוד וצהוב) ושיבוץ בזהב אדום (רוז גולד).

מבחינת צורניות ניתן להצביע על תכשיטים שמתכתבים עם אלמנטים פרחוניים לצד תכשיטים בהשפעת סגנון וינטג'י. כמובן שתמיד ניתן להשקיע בתכשיט יהלומים על זמני כמו טבעת יהלום קלאסית או עגילי יהלום קטנים. יום הולדת, כמו שאומרים, יש רק פעם שנה וזה לגמרי הזמן להתפרע.

 

A post shared by Info@juulsjuuls.com (@juulsjuuls) on

 

A post shared by Catbird (@catbirdnyc) on

 

A post shared by Jacquie Aiche (@jacquieaiche) on

 

A post shared by Catbird (@catbirdnyc) on

 

A post shared by S a n s o e u r s (@sansoeurs) on

 

A post shared by MOCIUN (@mociun) on

 

A post shared by WWAKE (@wwake) on

השאירו תגובה

 

  • פשוט לא ייאמן איך מינרל הפך להיות כל כך יקר.
    ההבדל בינו לבין זרקון או זכוכית או ספיר לבן הוא ממש לא גדול
    וניתן להביא זכוכית לברק של יהלום
    אני עדיין לא מתלהבת מן המינרל הזה במחיריו הנוכחיים

    מאת: איזמרגנד |‏ 5 באפריל 2017 | 13:21