אם להשקיע, אז בהן: נעלי דיור שהפכו להיסטריה

אחרי נעלי הסלינג-בק הקלאסיות של שאנל, מגיע תורן של נעלי דיור החדשות לעלות למעמד קאלט. כל פיד של פאשניסטה בעלת אמצעים מעוטר בלפחות זוג אחד של הנעליים המחודדות עם סרט הלוגו הלבן, ולכן אם כבר להשקיע בפריט מעצבים אז הן לגמרי הבחירה הנכונה

מאת  | ‏ 3 אפריל 2017

כמה אפשר לרצות. נעלי דיור החדשות (צילום: אינסטגרם lornaluxe)

כמה אפשר לרצות. נעלי דיור החדשות (צילום: אינסטגרם lornaluxe)

במקרה שחילופי העונות גרמו לכן לרענן את הוויש ליסטס האופנתיות שלכן, הרשו לנו להציע לכן זוג נעליים ספציפי מאוד שעומד להעלות לראש הרשימה. מדובר בנעלי הקיטן הילס מקולקציית אביב-קיץ 2017 של בית האופנה דיור, שקיבלו, תוך זמן קצר להפליא, סטטוס נחשקות בלתי ניתן לעצירה.

לאחר שאתרי האופנה מעט התעייפו מפריט "איט" אחר מהקולקציה הזו, הלא היא הטי-שירט בעלת המסר הפנימסטי We should all be feminists, מגיע תורן של נעלי הסלינג בק האלו, המצוידות בעקבים בגובה 6.5 ס"מ ומגיעות עם סרט לבן רקום שחובק את כפות הרגליים עם לוגו דיור למופת. בדומה לחולצה, גם הן משלבות מסר פרקטי מובהק (עקבים שלגמרי אפשר לרוץ איתם) ואפיל נשי ושיקי שהופך אותן לנחשקות בעיני מובילות וצרכניות אופנה מן המניין.

ג'ניפר לורנס בקמפיין לקולקציית אביב/קיץ 2017 של דיור (צילום: יח"צ)

ג'ניפר לורנס בקמפיין לקולקציית אביב/קיץ 2017 של דיור (צילום: יח"צ)

מאז שהגיעו למדפי החנויות ולאתרי המכר המקוונים, הפכו הנעליים לפייבוריטיות החדשות של פאשניסטות רבות, וכתוצאה ישירה מכך, גם הפיד הרשתי החל להתמלא בנוכחות שלהן. העובדה שהן מתאימות כמו כפפה לג'ינס וטי, אך בו זמנית הולמות גם שמלת ערב מרשימה, הפכו אותן לבחירה ורסטילית מובילה.

את חזרתם של עקבי הקיטנס ניתן לסמן כמגמה רחבה יותר, ועל יתרונות הנוחות שלהם והאלטרנטיבה שהם מציבים לסטילטו נכתבו לא מעט מילים. כמובן שבדיור הנוחות לא באה על חשבון הסטייל, וכשאפשר לסמן "וי" על שתי המשבצות מתקבל פריט אופנתי שהוא בגדר "ווין-ווין".

 

A post shared by Who What Wear UK (@whowhatwear.uk) on

אמילי שפילד, סגנית עורכת הווג הבריטי כבר התוודתה על התמכרותה אליהן. "אלו נעליים מינימליסטיות מספקות", היא כתבה עליהן. "נעלי הדיור הללו", הוסיפה, "אינן הדייט הראשון המוצלח שלי עם עקבי הקיטן בחודשים האחרונים. במהלך שבוע האופנה הלונדוני בספטמבר שעבר, נעלי הג'יי. וו אנדרסון המתוכשטות שלי הפכו למפורסמות, והופיעו באינספור אתרי אופנה וחשבונות סטריט סטייל".

בדומה לשפילד, גם פאשניסטות רבות אחרות נדבקו בחיידק הדיורי הנוכחי, ומשגררות את נעליהן המדויקות בגאווה בלוקים המייצגים את מעברי העונות.

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

אז עם מה מומלץ ללבוש את הנעליים ההיסטריות הללו? ובכן, כמעט עם הכל. האופי המינימליסטי שלהן מאפשר משחק כמעט פרוע, ומי שמחפשת השראה לשילובים המעניינים שאפשר ליצור איתן מוזמנת לסור לאתרי השראה כמו פינטרסט ואינסטגרם שמלאים בהן.

אם תוך כדי קריאה גלשתן לאתר של דיור כדי לראות מה עשוי להיות הנזק העתידי לעו"ש, נרגיע מראש ונאמר שהן לא נמכרות באתר הרשמי אלא רק בחנויות הבוטיק הפיזיות של המותג. הנעליים, אגב, כבר הפכו לאחד הפריטים המחופשים ביותר ברשת, ובאתרים כמו איביי תוכלו למצוא אותן בתמחור שנע סביב ה-4,000 שקלים. אנחנו מרגישות מתנה מושלמת לפסח באוויר, ואתן?

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

 

A post shared by Laura Wills (@thefashionbugblog) on

 

A post shared by Beatrica (@great_beatrica) on

השאירו תגובה