מה חשבנו על הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-HM?

וגם: הקולקציות החדשות של אלמביקה ובוטיק לה בוטגה, הג'ינסים המופלאים של ג'י סטאר ושופינג למטרה טובה. באנו, ראינו, קנינו את כל מה שחם השבוע

מאת  | ‏ 30 אוקטובר 2014
צילום: גולי כהן, דרור בן נפתלי, יח"צ

צילום: גולי כהן, דרור בן נפתלי, יח"צ

באנו >>

קולקציית Alexander Wang X H&M
נדמה כי קולקציית Alexander Wang X H&M יצרה באזז בעולם האופנה, שלא נראה כמותו מזה זמן רב. השאלה הבוערת היא האם היא אכן כל כך לוהטת, ובמילים אחרות: האם הפריטים באמת שווים את הנהירה לסניפי H&M ביום ההשקה?

התשובה היא כן, אבל בעיקר עבור חובבי הז'אנר. אל תצפו לפריטים מטורפים, היסטריים, יצירות מופת חד פעמיות, אלא לפריטים שהם פשוט יפים, פונקציונליים ומדברים את שפתו של אלכסנדר וונג – בגרסה שמתאימה לרשת מסחרית ומאסיבית. קהל היעד של הקולקציה הוא נשים וגברים אך אנחנו נתרכז בעיקר בנשים. הקולקציה היא ספורטיבית, נוחה ועל טהרת השחור, מתאימה לנשים אורבניות, שחיות בקצב מהיר.

לחובבי הז'אנר. אלכסנדר וונג ל-H&M. צילום: יח"צ

לחובבי הז'אנר. אלכסנדר וונג ל-H&M. צילום: יח"צ

פרקטי, קול, אורבני. צילום: יח"צ

פרקטי, קול, אורבני. צילום: יח"צ

קו הנשים כולל 38 פריטים שניתן ללבוש ליום עבודה, לחדר הכושר וגם לבילוי בלילה – מדים לחיים האורבניים, אם תרצו. השימוש בבדים ואלמנטים המזכירים את עולם הספורט, כמו סקובה או רצועות גומי רחבות, משתלב נפלא עם צבעי המונוכרומט ובעיקר שחור המאט המדויק והמינימליסטי. השחור משחק תפקיד מפתח בקולקציה, ולא פלא – מדובר בצבע מושלם לחורף, הוא סקסי, משתלב עם הכל, קול וכובש כמעט כל אחת ואחד.

אהבנו את שמלת הסקובה השחורה בעלת הרצועות, ומגוון מעילים כמו מעיל הפארקה השחור, ללא תפרים, מעיל ג'קארד אפור מבד סקובה ומעיל אופנוענים אוברסייז.

טווח מחירים:
נשים: חולצות וטופים – 179-1,199 שקלים, שמלות וחצאיות – 299-699 שקלים, מכנסיים – 299-1,199 שקלים, נעליים – 399-999 שקלים, מעילים וז'קטים – 799-1,499 שקלים, אקססוריז – 99.9-799 שקלים.

גברים: חולצות – 179-1,499 שקלים, מכנסיים – 249-599 שקלים, נעליים – 399-999 שקלים, מעילים וז'קטים – 799-1,799 שקלים, אקססוריז – 79.9-599 שקלים.
החל מ-6 בנובמבר, קניון עזריאלי, תל אביב.

הנבחרת של וונג ו-H&M. צילום: יח"צ

הנבחרת של וונג ו-H&M. צילום: יח"צ

לארה קרופט בדרך? מתוך תצוגת האופנה של וונג ו-H&M. צילום: גטי אימג'ס

לארה קרופט בדרך? מתוך תצוגת האופנה של וונג ו-H&M. צילום: גטי אימג'ס

ספורט קוטור להמונים. צילום: יח"צ

ספורט קוטור להמונים. צילום: יח"צ

Alexander Wang X H&M. צילום: יח"צ

Alexander Wang X H&M. צילום: יח"צ

קולקציית החורף של אלמביקה
קולקציית סתיו-חורף של הגר אלמביק כולה מגיעה מהשראת הסנטרל פארק, הרפתקאה של טבע ועיר ביחד. בדיוק כמו הדגמים שמורכבים מצבעוניות מלאת אופטימיות (בעיקר בירוק) לבין פריטים אפורים ושחורים שמגיעים מהנוף האורבני.

נדמה כי אלמביק חיה בדיוק לפי השילוב הזה. מצד אחד, היא חולמת ונושמת אופנה, אוהבת להתפרע בצבעים ובגזרות ורואים את התשוקה בעיניה, מצד שני, היא גם אוהבת שזה יהיה פונקציונאלי, נוח, לביש ושידע לעשות את העבודה עבור הלקוחה שלה. אין ספק שהיא יודעת בדיוק מי קונה אצלה ומה היא אוהבת.

בין הטבע לעיר - אלמביקה. צילום: גולי כהן

בין הטבע לעיר – אלמביקה. צילום: גולי כהן

בהשראת הסנטרל פארק. צילום: גולי כהן

בהשראת הסנטרל פארק. צילום: גולי כהן

הסיפור המרכזי העונה הוא השכבות. אלמביק בוחרת להשתמש במוטיב הכה מזוהה עם החורף ונדמה שהיא פשוט חוגגת עליו. יש לא מעט שמלות קלילות ונעימות עשויות ממשי ויסקוזה שעליהן הכי כיף ללבוש מעילים גדולים, חמים העשויים משילוב של צמרים. השילוב ביניהם הוא הכי נוח למזג האוויר הישראלי.

השכבות באות לידי ביטוי גם בטוניקות ארוכות שבסופן בד שיפון בצורת פליסה שמציץ מהשכבה העליונה ויותר מראה רומנטי ושובב. לא עוד טוניקה ארוכה שנועדה רק לכסות, אלא חיים שלמים בתוך הבגדים.

אהבנו בקולקציה במיוחד את המעילים. מדובר במבחר מעילי אובר סייז שיודעים בדיוק איזה גודל הם צריכים להיות. הם חמים, נעימים ונראים טוב על הגוף. פחות התחברנו למכנסיים, יש שתחושה שהם מנסים להתנחמד לדור הצעיר יותר ולהיות טרנדים בעל כורחם.

אלבמיק, שלא מעט מלקוחותיה לא מגיעות במידות קטנות, מצליחה גם העונה לתת פתרונות לגוף האישה. הלקוחה שלה מחפשת בגדים שגם יראו טוב וגם ירגישו בנוח. גם העונה היא יכולה לעשות זאת ובהצלחה.

טווח מחירים: 200-1,200 שקלים.
להשיג ברשת חנויות אלמביקה.

שכבות על גבי שכבות. צילום: גולי כהן

שכבות על גבי שכבות. צילום: גולי כהן

פתרונות הולמים לגוף הלקוחה. צילום: גולי כהן

פתרונות הולמים לגוף הלקוחה. צילום: גולי כהן

ראינו >>

קולקציית החורף של G-STAR RAW
מותג הג'ינסים ההולנדי הולך על כהה בעונה הקרובה. הבדים, והדנים כמובן בראשם, מגיעים על הצד הכהה, בין אם מדובר בשחור, כחול או ירקרק.

המותג מציע מגוון גזרות של מכנסי ג'ינס, הידועים באופן בו הם "מחזיקים" את הגוף, והעונה לא יוצאת מן הכלל. השכבות, האקט האהוב כל כך על הישראליות, הופך למנת הדגל של המותג בחורף הקרוב. במיומנות ובחוסר מאמץ מתקבלים שילובים מופלאים בין דנים לדנים, כהה ובהיר, ובין ג'ינס מחוספס בגזרת בויפרנד, לחולצה מבריקה ומעליה מעיל מנופח.

הכי כהה שיש. G STAR. צילום: יח"צ

הכי כהה שיש. G STAR. צילום: יח"צ

השכבות של G STAR. צילום: יח"צ

השכבות של G STAR. צילום: יח"צ

אבל לפני שקופצים לביקור בחנות בשרונה ונכנסים להיסטריה מתגי המחיר צריך להבין שמדובר בחברה המגיעה מעולם הדנים ואף המציאה אותו מחדש, על כן לא נמצא ג'ינסים ב-199 שקלים כמו ברשתות אחרות שג'ינס איננו ספינת הדגל שלהן. מי שרוצה להשקיע בפריטים שיישארו למספר עונות ימצא שם את מבוקשו, מה גם שהטרנדים של החורף הקרוב כפי שבאים לכדי ביטוי בקולקציה – המראה הצבאי או קווילט – מגיעים במינונים נמוכים ולכן הפריטים ישארו רלוונטיים גם בשנה הבאה.

טווח מחירים: חולצות – 199-599 שקלים, ז'קטים ועליוניות – 990-2,790 שקלים, מכנסיים וג'ינסים: 499-1,300 שקלים, פריטי עור: 1,400-2,790 שקלים.

להשיג בחנות G STAR  שרונה ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

שחור, ירוק, כחול, הכי קול בעיר. צילום: יח"צ

שחור, ירוק, כחול, הכי קול בעיר. צילום: יח"צ

קולקציות החורף בבוטיק לה בוטגה

בוטיק לה בוטגה התחיל את דרכו כאאוטלט למותגי יוקרה. זה היה חלומן של שתי חברות, כרמית ברדוגו מימון ושלי אלימלך ביטון, אך לא עבר זמן רב והן החליטו לשנות את הפורמט בהתאם לדרישת השוק ולהפוך את הבייבי שלהם לבוטיק המציע קולקציות חדשות של המותגים הכי יוקרתיים, בתמחור שהוא סביר ונוח ביחס ליבואני מותגי יוקרה אחרים הפועלים בארץ.

ניתן למצוא את קולקציות החורף החדשות של סן לורן, ז'יבנשי, פראדה, מיו מיו לצד מותגים יותר "מחוספסים" כמו IRO ו-BA&SH. לצידם, יגיעו שחקנים חדשים למגרש ביניהם המעצב ניל בארט, מותג נעלי הבלרינה anna baiguera וכן קולקציה ייחודית של mm6 (מרג'יאלה).

שימו לב אליו. ניל בארט בלה בוטגה. צילום: יח"צ

שימו לב אליו. ניל בארט בלה בוטגה. צילום: יח"צ

בארט, שיצא לדרך עצמאית אחרי קריירה כמעצב הקו לגברים של פראדה וגוצ׳י, מציע קולקציה הורסת בשילובים של שחור, לבן וכתום. אהבנו את המראות המחויטים בשילוב אלמנטים ספורטיביים, כמו ז'קט רחב, חצאיות בלון, שמלות קטנות ומפוסלות ועוד.

לצד המותגים המיובאים, הבוטיק מציע קו חדש בשם Mine בעיצוב ביטון, בעלת הבוטיק. הקולקציה מורכבת בעיקר משמלות, רובן 100% משי, בקווים נקיים ומחמיאים.

טווח מחירים: 200-10,000 שקלים.
הרותם 1, רשפון | החודש יפתח פופ אפ מיוחד של לה בוטגה, בין 2-30.11, בקניון רמת אביב.

בצד ימין: ז'קטים של ניל בארט, נעל של mm6 ושרשרת של מרינה פוסטי. צילום: יח"צ

ז'קטים של ניל בארט, נעל של mm6 ושרשרת של מרינה פוסטי. צילום: יח"צ

mm6. עכשיו בבוטיק לה בוטגה. צילום: יח"צ

mm6. עכשיו בבוטיק לה בוטגה. צילום: יח"צ

קנינו >>

יריד שופוני למען עמותת "הופכות את היוצרות"
בסוף השבוע הקרוב יתקיים יריד "שופוני" לנעליים ואקססוריז, במסגרתו יוקם דוכן מיוחד למען עמותת "הופכות את היוצרות", מיזם חברתי הפועל למען נשים ונערות שנלחמות בכדי לצאת ממעגל הזנות. בדוכן ימכרו חולצות ותיקים עם הכיתוב "NOT FOR SALE" – ביצירתן ועיצובן של משתתפות הפרוייקט. השחקנית קרן מור התנדבה להצטלם עם הפריטים.

קרן מור לעמותת "הופכות את היוצרות". צילום: דרור בן נפתלי

קרן מור לעמותת "הופכות את היוצרות". צילום: דרור בן נפתלי

מחירים: טי שירט – 85 שקלים, תיק – 50 שקלים. כל הרווחים מהמכירות יוקדשו לפעילות העמותה.

יריד שופוני יתקיים בפעם ה-12, במסגרתו ישתתפו 45 מעצבי נעליים, מעצבי תיקים וגרביונים, שיציגו את קולקציות החורף החדשות ויעניקו 20% הנחה עליהן ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות.

בין המשתתפים: עודד ארמה, נורמן אנד בלה,אוליב תומס, ברונקסי, גרטנבנק, דנית ירון, ליבלינג, מיכל מילר, רוני קנטור, שילה ועוד.

חמישי, 30.10, בין השעות 16:00-22:00, שישי, 31.10, בין השעות  10:00-18:00, שבת, 1.11, בין השעות 10:00-20:00.
מחסן 2, נמל יפו. דמי כניסה: 10 שקלים.

שופינג למטרה טובה. קרן מור לעמותת "הופכות את היוצרות". צילום: דרור בן נפתלי

שופינג למטרה טובה. קרן מור לעמותת "הופכות את היוצרות". צילום: דרור בן נפתלי

יריד שופוני, בסוף השבוע הקרוב. צילום: דרור בן נפתלי

יריד שופוני, בסוף השבוע הקרוב. צילום: דרור בן נפתלי

השאירו תגובה