עדיין לא הגיע הסתיו, וכבר מצאנו מעיל לחורף

הג'ינסים של נודי יפים, נוחים ומגניבים, הז'קטים והמעילים של מאיה נגרי גרמו לנו להחסיר פעימה וגולברי מצליחים להיות טרנדים עם טאץ' אלגנטי | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2014

באנו >>

קולקציית סתיו חורף של מאיה נגרי
הקולקציה החדשה של המעצבת מאיה נגרי צבעונית מתמיד. המונוכרומט שהיינו רגילים לראות בעונות הקודמות, הוחלף בפלטת צבעים רחבה ונועזת.

צבעים שתופסים את העין כמו כתום, אדום עמוק, בורדו, כחול בוהק וירוק אמרלד לצד ורדרד, צבע חול וגוונים שקטים יותר, שילובי טקסטורות מחוספסות בגוונים מטאליים – אלו כיוונים חדשים שמצאה לעצמה המעצבת אך משתלבים באופן הומוגני ומדויק בסגנון המינימליסטי והשקט של המותג.

מעילים וז'קטים מעולים. מאיה נגרי | צילום: יניב אדרי

הפליסה היפני. לא פחות ממושלם | צילום: יניב אדרי

אהבנו במיוחד את בד הפליסה היפני, דקיק ומהפנט כשהוא משולב בשמלות ובחצאיות. אגף הז'קטים מקבל מקום של כבוד עם מעיל טרנץ' לבן עם נגיעה מטאלית בחלק העליון. אנחנו יכולים לדמיין את קולות טפטוף הגשם על גבי הבד, ולצידו מעיל עור ירקרק הורס במיוחד.

טווח מחירים: 290-1,890 שקלים, מעילים – 1,490-2,980 שקלים.
להשיג בסניפי בוטיק "מאיה נגרי" ברחבי הארץ.

צבעים עמוקים ומהפנטים | צילום: יניב אדרי

חנות הפופ אפ "מעריבתא"
בשבוע הבא תצא לדרך חנות הפופ אפ מעריבתא, המאגדת כ–50 מעצבים ישראלים שיציעו את מיטב הקולקציות במחירי סוף עונה וכן הצצה לקולקציות חדשות. הנהלת הפרויקט אינה גובה דמי שכירות מהמעצבים, אלא אחוז יחסי מגובה ההכנסות בפועל וזאת על מנת לאפשר להם למקסם רווחים מאירוע המכירה. המטרה, בסופו של יום, היא ליצור בסיס איתן עבור המעצבים הישראלים וכך ניתן יהיה להוריד את המחירים עבור הצרכנים, מבלי המעצבים יפגעו מכך.

zazu בחנות הפופ אפ מעריבתא | צילום: סטודיו ONE

בין המעצבים בחנות הפופ אפ: נדב רוזנברג למותג northern star, טלי רוקני, מעיין פז, עידית שטרן, ענת זמיר, יעל פוגל למותג tandu, תמר פיס למותג FISS, נועם בלומנטל למותג note, ענת קיש למותג nata, מירב שיליאן – keezi, מירית ארדיטי, micadev, partouche ועוד רבים אחרים.

רביעי עד רביעי, 17.9-24.9.
קרליבך 2, תל אביב. הכניסה ללא תשלום, לפרטים נוספים.

מתחם שמפרגן גם למעצבים. ברק להב בפופ אפ | צילום: זהר שטרית

ראינו >>

קולקציית החורף של נודי ג'ינס
לרשת סטורי יש את המותגים עם הסיפורים הכי מעניינים. במקרה או לא, הם פשוט בוחרים אותם בפינצטה לפי הסטורי העומד מאחוריהם. כך גם המותג נודי ג'ינס, שנולד בשבדיה בשנת 2001. מקור השם מגיע מהמשפט THE NAKED TRUTH ABOUT DENIM, ועוסק בעצם בלב ליבו של הג'ינס, החומר ממנו הוא עשוי.

האני מאמין של המותג אומר, למעשה, שבד הדנים הוא בדיוק כמו העור שלנו – מזדקן. ככל שבד הדנים איכותי יותר, כך תהליך ההתיישנות של הג'ינס יהיה יפה יותר ויקבל בצורה מלאה את השפעות הלובש. הוא מקבל שריטות, שפשופים, הוא משתנה בהתאם למי שלובש אותו.

לקוליים בנפשם. נודי ג'ינס | צילום: יח"צ

הקו הראשי של המותג מציע בדיוק את הגישה הזו ונקרא DRY – משמע, הג'ינס בצורתו הגולמית, ללא שום עיבוד. הג'ינס הנכון ביותר למטרה זו, הוא זה העשוי מבד SELVAGE, שנעשה באמצעות מכונות אריגה מסורתיות האורגות את הבד בצורה הצפופה ביותר. נודי מבקשים מאיתנו רק דבר אחד: לכבס את הג'ינס כמה שפחות, והתוצאה היא ג'ינס שמשתפשף בעצמו, עם הזמן, האדם שלובש את הג'ינס עושה בעצם עבודה שעושים במפעל הג'ינסים, והאמת – זה די מגניב.

למותג יש מגוון של גזרות, כולן יוניסקס, מגזרה גבוהה וסופר סקיני ועד גזרה ישרה לגמרי.

טווח מחירים 129-1,199 שקלים.
ניתן להשיג ברשת סטורי.

המנטרה: הג'ינס הוא כמו עור האדם. תנו לפגעי הזמן והסביבה לעשות את שלהם | צילום: יח"צ

גזרות יוניסקס הורסות ומחמיאות | צילום: יח"צ

קולקציית סתיו חורף של גולברי
הקולקציה החדשה של המותג היא טרנדית, טרנדית ושוב טרנדית. מחליפות גבריות, דרך בדי סקובה בחולצות ובחצאיות, מכנסי פיג'מה וגם שמלות עם חיתוכי לייזר.

נחמד לראות כיצד המותג הותיק שומר על הפאסון והסגנון האישי שלו ובכל זאת מצליח לשלב את המגמות החמות של עולם האופנה, מבלי להיראות "מתאמץ", או לנסות להפוך לצעיר יותר.

מחויט, אלגנטי, עדכני | צילום: יניב אדרי

הגוונים רגועים ושקטים, מלבד נקודות צבע של אדום חזק או כחול. אהבנו את הז'קטים, השמלות באורך הולם ועם פרינטים מחמיאים לפיגורה, למראה נשי ו"לבוש" למשרד וליום יום. אין ספק שגולברי הולכים יד ביד עם הלקוחות שלהם.

מחירים: מכנסיים 199.90-399.90 שקלים, חולצות 99.90-299.90 שקלים, ז'קטים 249.90-399.90, חצאיות 179.90-299.90, שמלות 199.90-499.90 שקלים.
להשיג בכל סניפי הרשת.

טרנדי, אבל לא מתאמץ | צילום: יניב אדרי

לא רק שחור. גולברי | צילום: יניב אדרי

קנינו >>

קולקציית החורף של לונגשאמפ
מותג התיקים הצרפתי הכה יוקרתי מציע קולקציית חורף שיקית במיוחד, למי שיכול להרשות לעצמו. הבחירה באלכסה צ'אנג כפרזנטורית למשך עונה נוספת מצויינת, האיט גירל הכי רותחת מזה מספר שנים מצליחה להקנות מראה "בר השגה", על אף שבפועל אנו יודעים שהדבר לא לגמרי כך.

המותג, שהפך לסמל יוקרה עוד משנות השבעים, מציג העונה קולקציה בהשראת אופנת הרכיבה ובעיקר האוכף. מדובר על שילוב בין התיק המסורתי לסגנון עכשווי, עם אלמנטים ספורטיביים מעולם הרכיבה. סגנון נוסף שאהבנו והולך חזק בקולקציה הנוכחית הוא הפליאז', שקיבל תרגום מחדש בדגם זה לרגל יום הולדתו ה-20 של הפליאז', מעיין טוויסט עדכני, אלגנטי ומודרני אבל עדיין קלאסי ובעל ניחוח רב שנים.

טווח מחירים: 200-7,000 שקלים.
להשיג בכל סניפי לונגשאמפ.

אלכסה צ'אנג ללונגשאמפ | צילום: יח"צ

מימין: הפליאז' בגרסה חדשה, משמאל: אלמנטים מעולם הרכיבה | צילום: יח"צ

השאירו תגובה