התיק, השרשרת והז'קט שיעשו לכם את העונה הבאה

התיקים של דניאלה להבי ממשיכים לספק את הסחורה, פוראבר 21 הולכים על עונה בוהמיינית במיוחד וקולקציית התכשיטים של קלווין קליין נחתה בארץ בסטייל | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2014

צילום: יח"צ

באנו >>

קולקציית החורף של דניאלה להבי
רק השנה הלכה לעולמה דניאלה, בעלת המותג והמעצבת הראשית. אורי להבי, בנה והמנהל הקריאטיבי של המותג צלל יחד עם צוות המעצבים לארכיון של המותג ויחד יצרו קולקציה שהיא פרשנות חדשה לפריטים ישנים. קולקציית החורף היא כולה סובבת סביב מתכות. נשמע קר ואפל, אבל הפריטים דווקא לא יוצרים תחושה של ניכור.

מדובר בקולקציה רחבה ומגוונת שכל אחת יכולה למצוא שם את מה שמתאים לה. הטרנדית יותר תלך על התיקים ה"מתכתיים", שימושים מודרניים לעורות עם חשיבה מאוד תעשייתית. הקלאסית, לעומת זאת, תמצא את עצמה מול תיקי הזמש החומים שבאמת הם על זמניים.

גם בקולקציה הזו יש הרבה תיקים שחורים וגדולים כמו שנשים אוהבות. בניגוד לקולקציות קודמות השכילו לעשות תיקי גב שהפכו בזמן האחרון למוצר נחשק ביותר. אהבנו במיוחד את דגם ה"לוסי" בשילוב של כחול ושחור. הגודל שלו פשוט מושלם. לא גדול ומגושם, אבל הכל נכנס בו. גם דגם ה"הובו", שהוא אחד הדגמים היותר מבוקשים, מגיע השנה בשתי אופציות שוות במיוחד- גם עם רצועה וגם כסל. האפשרות הזו הופכת אותו לנחשק ביותר.

דניאלה להבי | צילום: אסף עיני

תיקים שאפשר להכניס בהם הכל | צילום: אסף עיני

בגזרת הנעליים השכילו בדניאלה להבי ליצור מגפונים נמוכים עם אימום הגיוני (וזה באמת לא מובן מאליו בימינו) שאפשר לצרף אליהם חלק עליון מסריג שיוצר יחד מגף עד הברך. המגפיים הגבוהים הם טרנד מאוד חזק החורף, אבל לא תמיד מתאים להכל. האפשרות של חיבור וחיסור החלק העליון הוא פשוט פרקטי עד כדי גאוני. עוד בגזרת הנעליים הצטרפו השנה המוקסינים שלא מנסים להיות אובר טרנדים, אלא דווקא נעשו מתוך מחשבה על המקור, על הנעל המסורתית.

בקטגוריית האקססוריז נמצאים הארנקים ומחזיקי המפתחות. הארנקים שומרים על מקום של כבוד בתיקים של המותג, הם בגודל מדויק ומאוד מתחשב בהיבט הפונקציונאלי. מה שגנב את תשומת הלב שלנו היו דווקא מחזיקי המפתחות בצורת מפלצות עור קטנות וחמודות.

טווח מחירים: תיקים 490-2,390 שקלים, נעליים 790-1890 שקלים, ארנקים 200-650 שקלים, אביזרים 95-360 שקלים.
להשיג בחנויות המותג ובאתר.

הנעליים של בית דניאלה להבי | צילום: אסף עיני

קולקציית סתיו-חורף של פוראבר 21
כבר התרגשנו מהשוס הגדול שמציעה ענקית האופנה פוראבר 21 לקראת העונה הקרה – שיתוף פעולה מקסים במיוחד עם הגברת ברבי, הכולל בגדים ואביזרים לנשים ולילדות. כיתובים, לוגו של ברבי ופרינטים של הבובה המדוברת בעולם מעטרים סווטשירטים, בגדי גוף וחולצות טי.

ברבי X פוראבר21 | צילום: יח"צ

לצד ההיסטריה הורודה, מצאנו קולקציה שעיקרה בבוהו. מה בתפריט? מעילים דמוי פרווה, וסטים, טרנצ'ים אובר סייז, חצאיות דמוי עור, מגפיים עם שרוכים לצד מכנסי סקיני מעוטרי שרוכים בצדדים והכל בגוונים חורפיים נעימים ורכים.
טווח מחירים: 31.9-179.9 שקלים. קו ברבי –15.9-129.9 שקלים.
להשיג ברשת FOREVER21.

בוהו שיק. FOREVRE21 | צילום: דניאל ג'קסון

אניה רוביק לפוראבר 21 | צילום: דניאל ג'קסון

קולקציית סתיו-חורף של מעצבת התכשיטים SHE-RA
את התכשיטים של המעצבת שירה גבאי קשה לפספס. יש לה כתב יד ברור ששייך רק לה, בעיצוב טרנדי אך לא מתפשר ובעל גימור מדויק. הלהיט הגדול שלה בשנה האחרונה, אם לא קודם לכן, הוא תכשיטי החריטה – צמידים, טבעות ושרשראות בחריטת אותיות או מילים. הסטודיו החדש של בנווה צדק הפך כבר למקום עלייה לרגל של פאשניסטות מכל רחבי הארץ, שמגיעות לרכוש תכשיטים טרנדיים בטווח מחירים נוח לכל הדעות.

הטבעות של שירה, סימן ההיכר של המעצבת | צילום: יח"צ

העונה היא החליטה ללכת על כיוון קצת יותר "גבוה" – שימוש נרחב באבנים כמו רובי, יהלומים וזירקונים המשובצים בצמידים וטבעות. בנוסף, שירה הרחיבה את השימוש בזהב אמיתי – בהתאם לסגנון החדש וגם מאחר שתכשיטי אבנים בציפוי זהב נראים אחרת מאבנים עם זהב אמיתי.

טווח מחירים: 120-480 שקלים לתכשיטים מכסף וציפוי זהב, ועד 3600 שקלים לתכשיטים מזהב בהזמנה מראש.
פינס 10, נווה צדק, תל אביב.

אבנים מתגלגלות וזהב נוצץ | צילום: יח"צ

עדין ומדויק. התכשיטים של SHE-RA | צילום: אינסטגרם

ראינו >>

קולקציית החורף של זאדיג אנד וולטר
כיאה למותג הסופר קולי זאדיג אנד וולטר, גם החורף הקרוב יהיה מלא גלאם ורוקנרול. המותג היוקרתי הכי לא מפונפן שיש מציג קולקציה מרהיבה, מלאה בפריטים נחשקים במיוחד. אז נכון, לא כל הלקוחות בכיכר הכי יקרה בארץ (כיכר המדינה, כמובן) מבינות על מה כל הרעש, אבל מספיק למדוד את הסריגים ולהניח את התיקים על הכתף בשביל להבין מה יש בו.

הקולקציה מלאה בשילובים של בדים רכים ונשיים אל מול העור הגס והמחוספס. בניגוד ל-DNA של המותג, יש בקולקציה הרבה שמלות, לא מעט חולצות משי וקומביניזונים שהם בדיוק מה שהם – נשיים.

זה הכל באטיטיוד. זאדיג & וולטר | צילום: יח"צ

לא רק שחור. זאדיג & וולטר | צילום: יח"צ

נשיות לא מתאמצת. זאדיג & וולטר | צילום: יח"צ

בגזרת המכנסיים, המותג ממשיך לבעוט עם סקיני צמוד, הרבה שימושים בעור ובקורדרוי, זאת בשילוב חולצות מנצנצות וסריגים נעימים. יש שימוש רחב בצמר, גם בחליפות סמוקינג וגם בסוודרים, אבל עדיין הקניינות נעשתה עם הרבה מחשבה על האקלים הישראלי ולכן תמצאו הרבה סריגים דקים שמספיקים לחורף שלנו.

האלמנט הבולט בקולקציה הוא נושא החורים – הם מופיעים גם בסוודרים וגם בתיקים. זה אמנם נשמע קצת מוזר, אבל זה כל כך מגניב.

בסקאלת הצבעים זאדיג כמו בזאדיג השחור הוא השולט – סוודרים, מעילים, תיקים, מכנסיים. כל חובבת שחור לא תמצא מנוח בחנות. יחד עם זאת, יש מקום לא קטן לצבע האייס, גוונים שונים של אפור שמשתלבים יפה עם נגיעות של אדום.

דגש נוסף בקולקציה הם צבעי החאקי והירוק זית. חלק מהפריטים באמת נראים כמו מדי ב' של צה"ל וזה בדיוק מה שיפה בהם. הקולקציה משלבת את הירוק זית עם כתום ופוקסיה וזה נותן משב רוח מרענן. צבע חזק שבולט העונה הוא הבורדו, הוא מחמם, הוא נעים והוא מתאים לכל כך הרבה צבעים שזה באמת הולך להיות הלהיט של החורף.

טווח מחירים: 430-3,000 שקלים.
להשיג בחנות המותג בכיכר המדינה, ה' באייר 48, תל אביב.

סוודרים נעימים לימים הקרירים | צילום: יח"צ

רך אבל בועט. זאדיג & וולטר | צילום: יח"צ

קולקציית סתיו-חורף של מותג התכשיטים TWO A
צמד המעצבות עיינה וענת ממשיכות גם העונה תכשיטים מרתקים להביט בהם, תוך התרחקות מטרנדים חולפים ושמירה על סגנון נקי ומוקפד. בקולקציה זו הן משלבות בין מגוון של חומרים אורגניים כמו בדים, חבלי משי וכותנה, אבנים טבעיות ועוד, כאשר החיבור בין השרשרת או הצמיד לאלמנט המרכזי בתכשיט הוא בעצם העניין. כלומר, במקום להסוות את החיבורים, הן מדגישות אותם – כך בשרשרת ארוכה כאשר בין עיגולי המתכת צצה השרשרת המחברת.

בין החיבורים | צילום: גיא כושי ויריב פיין

לקולקציה יש מהדורה מיוחדת שאהבנו מאוד, במסגרתה ניתן למצוא שרשרת "צינורות" (אנחנו ראינו שם פסטה, אבל אולי זו הבטן מדברת) וכן שרשרת "שמש" בה צינור גומי עובר בין קרני המתכת.

טווח מחירים: שרשראות 290-1,890 שקלים, צמידים 190-990 שקלים, עגילים 220-420 שקלים.
להשיג בסטודיו, הצבעוני 3, סביון ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

צורות גיאומטריות ומשחקים בין חומרים. TWO A | צילום: גיא כושי ויריב פיין

שרשרת השמש מסנוורת מרוב יופי | צילום: גיא כושי ויריב פיין

שרשרת צינורות. TWO A | צילום: גיא כושי ויריב פיין

קנינו >>

קולקציית התכשיטים של קלווין קליין
קולקציית התכשיטים של קלווין קליין היא עולה חדשה בארץ, ומוצעת לצד קולקציית השעונים המוכרת של המעצב. הקווים הנקיים של בית האופנה מודגשים בקולקציה המצומצמת, המורכבת ממספר שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים דוברי שפה זהה. התכשיטים עשויים פלדת אל חלד, פלטינום ומשולבים באבני סוורובסקי, ומיוצרים כולם בשוויץ.

הופתענו לטובה מטווח המחירים הסביר הזהה לטווח המחירים בשאר העולם: עגילים החל מ- 400 שקלים, טבעות החל מ- 450 שקלים, שרשראות החל מ- 500 שקלים כאשר המחיר הגבוה עומד על 1,000 שקלים. אמנם לא מדובר במחירי רצפה, אבל בסופו של יום, מדובר בקלווין קליין.

להשיג בסניפי אימפרס בקניון רמת אביב, קניון עזריאלי, רחובות, נתניה, גראנד חיפה ובהמשך בחנויות אימפרס ברחבי הארץ.

התכשיטים של קלווין קליין. סטייל במחיר מפתיע | צילום: יח"צ

חלק מהתכשיטים מתכתבים עם השעונים המיוחדים של המותג | צילום: יח"צ

השאירו תגובה