אסוס מפרגנת לישראל: "נשלם את המע"מ עבורכם"

ענקית האופנה הבריטית הודיעה השבוע כי פריטים הנשלחים לישראל שסכומם עולה 75 דולר ומעלה יקבלו פטור ממע"מ | קניה נעימה ובהצלחה עם המינוס

מאת  | ‏ 18 אוגוסט 2014

אסוס מפרגנים לנו, ומשלמים במקומנו את המע"מ | צילום: יח"צ

חנות האונליין החביבה על הישראליות מגלה יחסי חיבה הדדיים, אי שם מלונדון הקרירה. כחלק מרצונה לבסס את מעמדה כמלכת השופינג אונליין בשוק הישראלי, אסוס מציעה כעת לשלם במקומנו את המע"מ.

פריטים הנשלחים מהאתר לישראל בסכום קנייה של 75 דולר יקבלו פטור מ-18% מע"מ. המבצע יהיה תקף למשך חודש, באמצעות קוד ההנחה מיוחד לישראל Israel18. פינוק נוסף של אסוס לישראל הוא משלוח מהיר, תוך שלושה ימים, בעשרה פאונד.

הכינו את כרטיסי האשראי. אסוס | צילום: יח"צ

האתר, כאמור, גילה את כוחו של השוק הישראלי ולאחרונה אף שכר את שירותיו של משרד יחסי ציבור בארץ כדי לייצב ולחזק את הקשר. אסוס הוקם באנגליה בשנת 2000 עם שישה אנשים בלבד, וניק רוברטסון, המשמש כמנכ"ל עד היום. פירוש השם הוא As seen on screen, ובהתחלה באמת נמכר באתר כל מה שהיה אפשר לראות בטלוויזיה – חפצים לבית ועד פריטי אופנה. כיום הוא יותר מחובר לאופנה.

באתר מתבצעת מכירה מדי שלוש שניות, מדי חודש נכנסים אליו 83 מיליון גולשים ויש בו 8.6 מיליון לקוחות פעילים. לאתר יש מותג עצמאי שהוקם ב-2004, ומהווה 50% מהפריטים באתר לצד מותגים בעלי שם עולמי, מריבר איילנד ועד ויויאן ווסטווד. בין מעריצי האתר ניתן למצוא אפילו את האישה הראשונה של אמריקה, מישל אובמה. ומה שטוב לפאשניסטה הזו, טוב גם לישראליות.

מורגן סיילור ("הומלנד") על הסט של אסוס | צילום: יח"צ

אפשר להתחיל את הקניות לסתיו-חורף | צילום: יח"צ

קסטרו סתיו חורף 2014. לצפיה בתצוגה המלאה >>

השאירו תגובה