אנה וינטור: עכשיו בגרסת המחזמר

אחרי שהיוותה השראה לדמותה של "השטן לובשת פראדה", הפרסונה האגדית אנה וינטור מגיעה לקדמת הבמה ככוכבת מיוזיקל | במרכז העלילה: שער ווג השנוי במחלוקת של קים קרדשיאן וקניה ווסט

מאת  | ‏ 10 אוגוסט 2014

אנה וינטור. תשב בשורה הראשונה בהצגה? | צילום: גטי אימג'ס

הצעד הבא אחרי שהפכת למותג שיכול למכור בשמים, מגזינים או מותגים הוא להפוך למחזמר מצליח. לכן היה זה רק מתבקש שדמותה האיקונית של אנה ווינטור תהפוך לכוכבת מחזמר משלה. המחזמר שנקרא “Ryan Raftery Is the Most Powerful Woman in Fashion” ("ריאן רפטרי הוא האישה החזקה ביותר באופנה") על שם יוצר המחזמר.

רפטרי נהג לעשות הצגת סולו מידי שנה מאז שנת 2009, בעיקר אודות חייו האישיים. אולם, הוא סיפר שנגמר לו החומר המקורי ולכן החליט לעסוק בתחום אחר. כשראה את אנה בניו יורק לפני כשנתיים זה היכה בו – עליו לעשות מחזמר אודותיה.

הבסיס לסיפור המחזמר, שנמצא כעת בחזרות אחרונות לפני הפרימיירה ביום שני הקרוב, הוא השער השנוי במחלוקת שהחליטה וינטור להעלות בכיכוב קניה ווסט וקים קרדשיאן. על פי התפיסה של ריאן רפטרי, וינטור חששה שמא תפוטר בשל ההחלטה ועל כן היא חוזרת אחורה בפלאשבקים לתקופות שונות בחייה. רפטרי השתמש בראיונות שלה מיוטיוב, מהסרט "The September Issue" של ר.ג'. קאטלר ומדמיונו. כך למשל, במחזמר וינטור סובלת מעצירות תמידית כתוצאה מלחץ. מעניין מה היה לה לומר בנושא הזה.

חלק מהעלילה. הקאבר של קים וקניה לווג

רפטרי מתכונן למחזמר. המופע של מחר כבר סולד אאוט | צילום: אינסטגרם

| אני מעריץ אותה, אבל גם מפחד ממנה" |

בראיון לווג רפטרי מספר שאנה וינטור, אותה הוא מכנה "שילוב של דארת' ויידר והילארי קלינטון באריזה אחת", חדרה עמוק מתחת לורידים שלו. "אני חייב להוציא את המחזמר הזה מחוץ לסיסטם שלי", הוא מספר. הוא אף הודה כי הוא חולם על הפרסונה הידועה ביותר בעולם האופנה בלילות, ועם כמה שהוא אוהב אותה – הוא מאוד מפחד ממנה.

כמו ב"שטן לובשת פראדה", גרסת הספר שהפך לסרט בהשראת דמותה של וינטור, גם במחזמר של רפטרי, דמותה של ווינטור נתפסת כמישהי מלחיצה במיוחד שלא כדאי להתעסק איתה. יש גם לא מעט שימוש בפרטים בהצגה כמו כשהעוזרת של וינטור משנה את הצלצול של האינטרקום שלה כדי לרצות את אדוניתה.

ריאן רפטרי. "אני חולם עליה בלילות" | צילום: אינסטגרם

כל המוסיקה במחזמר אינה מקורית לחלוטין אלא בנויה משכתובים של שירים שרובם מוכרים ביניהם שכתוב השיר "Class" מהמחזמר "שיקגו", ל"Flats" בו אנדרה ליאון טאלי יחד ווינטור מתלוננים על כך שהעולם נהיה בסגנון קז'ואל מדי. שיר המפתח הוא שכתוב של שיר השנה, “Let it Go” מהסרט "לשבור את הקרח", שם אנה שרה "Let Her Die", בהקדשה לקים קרדשיאן.

עוד לפני קריאת הביקורות על ההצגה, רפטרי כבר חושב על העתיד ומצהיר כי ישמח לעבוד על הצגה המבוססת על חייה של ביונסה. "זה יהיה ממש כיף", הוא אומר. המופע של מחר כבר סולד אאוט, אבל אם אתם במקרה בניו יורק ב-5 בספטמבר תוכלו לרכוש כרטיסים ב- 20 דולר ממש כאן.

שאלת מיליון הדולר: האם התלבושות במופע יהיו של פראדה בלבד? | צילום: גטי אימג'ס

מעניין האם תהיה ביקורת בווג על ההצגה | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה