קרם דה לה קרם: כ-12,000 נשים נמצאות ברשימת המתנה עבור קרם פנים

מה ששמעתם: 12,000 נשים נמצאות ברשימת המתנה לקרם האנטי אייג'ינג החדש של בית האופנה סאן לורן, שאמור לספק מראה אחיד ועמיד למשך 24 שעות | על תקן הפרזנטורית: דוגמנית העל קארה דלווין שנבחרה לפרסם את התכשיר למרות מחלת העור שיש לה

מאת  | ‏ 31 יולי 2014

קארה דלווין, הפרזנטורית של סאן לורן

בכל הנוגע לעור חלק ויפה, נשים רבות יהיו מוכנות למרוח כמעט כל קרם על פניהן כדי לנסות ולהחזיר את הזמן שעבר לאחור. חלק מהנשים הללו, 12,000 נשים ליתר דיוק, בטוחות שהקרם החדש של סאן לורן שנקרא Fusion Foundation (קרם בסיס משולב) הוא המושיע שיציל את עור פניהן.

ייתכן וזה הקסם של הפרזנטורית שלהם, קארה דלווין, שמשך אל המותג נשים רבות שהיו רוצות להיראות טוב כמותה. מה שמעט אבסורדי הוא שהעור של קארה לא מושלם כפי שהוא נראה בקמפיינים, שכן הדוגמנית המפורסמת סובלת ממחלת עור כרונית בשם פסוריאזיס (ספחת) המייצרת תפרחות הנראות כרובד אדום מכוסה בקשקש בגוון לבן. אולם, אם לשפוט מההצלחה של המוצר החדש מבית המותג, גם המחלה של קארה לא תעצור בעד נשים ברחבי העולם לנסות אותו.

אבל לא כולן ממהרות לרכוש את המוצר בעקבות הפרזנטורית ההורסת. רבות מתלהבות, ככל הנראה, מההבטחה של המותג כי המוצר ישים קץ לאיפור בסיס, מייק אפ, שנראה מתפורר או כבד מדי. זאת הודות לפיתוחים של החברה עם מדעני נאס"א אשר השתמשו בפורמולה של חומצת lipophilic, חומר מיקרוסקופי אשר שימש לראשונה ללכידת חלקיקי אבק כוכבים בחלל. חומר ייחודי נוסף לקרם הוא ההידרופיליק, שנוצר מתערובת מינרלים ויוצר תוצאה של נוזל קליל שעובד כמו ספוג לשמירה על הלחות של העור. ההשפעות של הלחות והמט משאירות את המשתמשת עם מראה טבעי וכיסוי אחיד שהחברה מבטיחה שיחזיק למשך 24 שעות מבלי שתצטרך למרוח אותו שנית.

האם מדובר בקרם המושלם? 12,000 נשים מאמינות שכן

"יש בהחלט יותר פיניש של מט מאשר מראה בוהק, זאת בהשוואה לקרמים שונים של בסיס והקרם מחזיק מעמד כל היום", אומר לויד סימונדס, אמן האיפור והמנהל הקריאטיבי של חטיבת היופי של YSL להראפר'ס באזאר. "קרם הבסיס הזה מתקשר לחיים של נשים מודרניות ולכך שאין להן זמן להשקיע במשטר יופי ארוך ומתמשך. זה צריך להיות קל ופשוט. זה כל מה שאישה צריכה".

כמאפר מקצועי, סימונדס טוען כי הקריטריון לקרם בסיס הוא שלא יראו אותו על העור. "עליו להיות שקוף וקליל, כך שהמטרה הייתה לייצר פורמולה קלילה עם הגנה עמידה ושקופה וזה מה שהשגנו". ניכר גם שהחברה השקיעה באריזה של הקרם שעוצב בהשראת הקליגרף שטובל את קולמוסו בקסת דיו, שלטענת החברה נועד להעביר את המסר שזהו "ביג נואו נואו" לשים יותר מידי מייקאפ על הפנים. הפלומה של המברשת מעוגלת בבסיסה ומחודדת בקצה, כך שהיא מאפשרת להוציא כמות אופטימלית של הקרם ללא עודפים מיותרים. מחיר קרם הקסמים הוא 30.50 ליש"ט (176.50 שקלים), הוא יגיע לחנויות ברחבי העולם ב-20 באוגוסט ותור הלקוחות רק מתארך מיום ליום.

פרזנטורית של מוצר לעור מושלם, כאשר טיב העור שלה מוטל בספק. קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה