שמלה מושלמת לימי החום וקולקציה שכולה פנטזיה

קפיצה קטנה לעולם קסום וצבעוני בסטודיו של Pioo Pioo, קולקציה נינוחה ונעימה של המעצבת Naftul ומשקפי השמש שיגנו עליכם בסטייל | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 31 יולי 2014


באנו >>

קולקציית הקיץ של Pioo Pioo
אין כמו סטודיו אופנה צבעוני וסכריני לבלות בו שעה נטולת דאגות. מחוץ לכותלי החנות מחכה חום אימים, לחץ היסטרי וימים טרופים באופן כללי, אבל בתוך המרחב הדרום תל אביבי הסודי הזה מתחבא עולם של פנטזיה ורגרסיה חיובית לילדות.

מור ולין, האימא של Pioo Pioo, עובדת בימים אלו על הריון משל עצמה (הפעם מדובר בצאצא אמיתי, לא מותג) ומציגה קולקציה כמיטב מסורת המותג: צבעונית, מלאת פרינטים וזוהרת.

הקולקציה מושפעת מהסרט "גטסבי הגדול" המבוסס על הרומן של סקוט פיצ'גרלד, עם אינטרפרטציה של ולין. במילים אחרות: אם Pioo Pioo הייתה עורכת מסיבה בבית של גטסבי, כך התלבושות היו נראות. שנות העשרים עם טוויסט עדכני בשמלות עם קו מותן נמוך, גזרות ישרות, מוטיבים של פלמנגו, חדי קרן, גלידות, קונפטי, כוכבים נופלים ועוד.

Pioo Pioo, עם קריצה לטוונטיז ולגטסבי הגדול | צילום: איתן טל

לכל שמלה יש אישיות משל עצמה, ומצאנו כמה שיש להן תאומות בדמות שמלת כלה – גוונים שקרובים ללבן בשמלות הכי לא קונבציונליות שאפשר לחשוב עליהן, אך סופר מחמיאות ונשיות.

אהבנו את משחק הקולרים והמפתחים בשמלות הקוקטייל הקטנות, וגם אצל אחיותיהן המקסי בעלות הנוכחות. גופיות בהדפסים מיוחדים ובשילובי טקסטורות, חצאיות בגזרת A כלבבנו וגם, לראשונה בתולדות המותג, מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה ומחמיאה במיוחד.

טווח מחירים: 360-1,800 שקלים.
גת רימון 13, תל אביב.

הכי צבעוני שיש | צילום: איתן טל

מכנסיים קצרים, שמלות עם מפתחים מיוחדים | צילום: איתן טל

שמלות קוקטייל ותאומותיהן, שמלות הכלה | צילום: איתן טל

קולקציית הקיץ של Naftul
נתלי אליאן (כן, עם ת'), היא המעצבת העומדת מאחורי המותג Naftul. לאחר שהות בת שש שנים בלוס אנג'לס שם עבדה כמעצבת בכירה במותג Biya, נתלי חזרה לארץ ב-2008 והקימה את המותג הנושא את כינוייה, "נפתול".

את עיצוביה המיוחדים ניתן למצוא במגוון בוטיקים וכעת גם בחנות של מעצבת התכשיטים "רובי סטאר", שם נכנסה למשבצת הבגדים, לצד משבצת הנעליים אותה מאיישת המעצבת שני לקס. המתחם המשולש מציע אופי וחספוס שלא הולך בתלם ומאוד מתאים לסגנונה של נתלי.

הכי זורם שיש. Naftul | צילום: אריאל בלאק

עיקר הקולקציה שלה היא שמלות, מבוקר עד לילה, נוחות, קז'ואליות אבל לא כאלו שרואים בכל מקום. הייחוד של הפריטים הוא בדיטיילס, אם זה בצביעות, ברקמות, בתוספות הקטנות, בבדים הרכים והטבעיים. נתלי, שפונה בדרך כלל לגווני מונוכרום, הלכה העונה גם על נגיעות של צבע עם ורוד, ירוק ועוד, שמשתלבות נפלא עם ההלך השקט והענוג של הקולקציה.

טווח מחירים: מכנסיים 400-600 שקלים, שמלות 400-900 שקלים, חולצות 250-450 שקלים. כל הקולקציה כעת ב-15% הנחה.
להשיג בעמיעד 13, יפו וכן בבוטיקים רזילי, מאיו, myki, בנות, בוטיק 5.

שמלות קלילות | צילום: אריאל בלאק

מבוקר עד ערב, עם האקססוריז הנכונים. Naftul | צילום: אריאל בלאק

גזרות נופלות, בדים רכים | צילום: קית גלסמן

ראינו >>

קולקציית הקיץ של ריי באן
קולקציית Urban Collection היא קולקציית הקיץ של משקפי השמש ריי באן ובואו נאמר זאת כך, אין יותר קיץ מזה. מדובר בדגמים שנעים סביב הדגמים האיייקונים של המותג רק בצבעים שונים. מאוד שונים.

אם עד כה ריי באן היה מזוהה עם דגם ה- WAYFARER השחור, הקול והסופר קלאסי, הרי שהקיץ הזה כולו עדשות מראה וצבעים קלילים. הקולקציה כולה מורכבת ממשקפיים כחולים, סגולים ואדומים עם עדשות ניאון שקשה יהיה להתעלם מהם ברחוב. אז אולי לא כל אוהבי המותג הקלאסי יתחברו לצבעים ולתשומת הלב, אבל אין ספק שלדור הצעיר זה מאוד מדבר.

לרגל השקת הקולקציה המשקפיים ימכרו במחיר של 349 שקלים, עד ה- 18.8.
להשיג רשת חנויות אירוקה.

צעיר ואורבני | צילום: גולי כהן

טרנדי ורחוק ממראה האולדסקול של ריי באן | צילום: גולי כהן

דגמים צבעוניים עם עדשות בהירות ועדשות מראה | צילום: ערן תורג'מן

קולקציית הקיץ של "אמה"
בשנתיים האחרונות חנויות, אופליין וגם אונליין, המציעות פריטים מיובאים מהמזרח משתלטות על הרחובות והדפדפנים. אבל "אמה", שחקנית ותיקה במגרש עם פז"ם של תשע שנים, מצליחה באופן מפתיע לשמור על ייבוא של פריטים ייחודיים, עם טאץ' אישי.

הקולקציות של המותג שהפך כבר לרשת (לפני כחצי שנה נפתח הסניף הרביעי) מורכבות, כאמור, מפריטי ייבוא וכן חלק לא מבוטל השייך למעצבים מקומיים.

פריטים ייחודים, צבעוניים ומלאי חיים | צילום: דנה קרן

בעונת הקיץ ניתן לשים לב לצבעוניות השלטת, פרינטים גדולים שלא מפחדים כלל. המון הדפסים כגון חיות מתוקות, פירות קיציים, סיכות בטחון ועוד, שמלות מיני, מכנסיים קצרים מוצלחים וגופיות עם שילובי תחרות ושיפון. יש משהו שנע בין נשי לילדותי בפריטים, באופן לא מתנצל וקורא היטב את קהל הלקוחות שלו.

טווח מחירים: חולצות וגופיות 119-289 שקלים, שמלות 239-549 שקלים, חצאיות 119-399 שקלים, מכנסיים 90-309 שקלים, תיקים וארנקים 59-349 שקלים, תכשיטים 79-399 שקלים, נעליים 99-359 שקלים.
כל סניפי "אמה".

מיקס של פריטים מהמזרח וממעצבי הארץ | צילום: דנה קרן

פרינטים מדליקים שאהבנו במיוחד | צילום: דנה קרן

קנינו >>

קולקציית אותיות וסמלים של פנדורה
רשת התכשיטים פנדורה מציעה פריטים בעלי סמלים ואותיות. קולקציית תליוני האותיות מאפשרת צירופים אינסופיים של שם הלקוחה, שם בן הזוג, הילדה, האימא או הסבתא – כל מי שרוצים ללכת אתו כתליון מתנדנד מהצוואר או היד, כשרשרת או כצמיד. לצד האותיות קיימים גם תליוני סמלים להשלמת ההצהרה האופנתית.

טווח מחירים: צמידי כסף החל מ-295 שקלים, צ'ארמס החל מ-109 שקלים, טבעות החל מ-199 שקלים, שרשראות החל מ-159 שקלים.
להשיג ברשת PANDORA ובחנויות התכשיטים המובחרות.

קולקציית אותיות וסמלים | צילום: יח"צ

פנדורה | צילום: יח"צ

השאירו תגובה