הקריירה החדשה של ברודי

השחקן הבריטי דמיאן לואיס' כוכב הסדרה "הומלנד", עשה הפסקה לרגע ונעמד מול המצלמה כדי לככב בקמפיין לבית האופנה הבריטי Aquascutum | לצידו עמדה הדוגמנית הבריטית העולה אלייזה קאמניג. מעניין מה קארי הייתה אומרת על זה?

מאת  | ‏ 23 יולי 2014
ברודי. מי בכלל זוכר שהוא ג'ינגי? (צילום: יח"צ)

ברודי. מי בכלל זוכר שהוא ג'ינגי? (צילום: יח"צ)

דמיאן לואיס, זוכה פרס האמי וגלובוס הזהב על תפקידו בסדרה המצליחה ה"הומלנד", עשה סוויץ' לרגע בקריירה ונעמד לראשונה מול המצלמה כפרזנטורית למותג אופנה. השחקן הבריטי בן – 43 הפך לפרנזטור של המותג האנגלי הוותיק Aquascutum והצטלם לאחרונה לקמפיין סתיו חורף 2015 של המותג.

לואיס הצטלם לצד הדוגמנית הבריטית אלייזה קאמינג. השניים צילמו קמפיין זוגי בו הם בורחים לרגע מהמולת העיר לטובת רגעים רומנטים קסומים. הצילומים בשחור לבן צולמו על רקע נהר הריג'נט בצפון לונדון. זה לגמרי נראה כמו סצינה מסרט של שנות השישים.

קארי, אל תקחי ללב (צילום: יח"צ)

קארי, אל תקחי ללב (צילום: יח"צ)

כיאה לחורף הלונדוני, השניים לבשו מעילי טרנץ' עבים כשהם חומקים מהגשם תחת מטריה. מעילי הטרנץ' הם בין הפריטים הכי מזוהים עם בית האופנה הוותיק שחגג 100 לאחרונה.

Aquascutum הוא בין הוותיקים והמוכרים באנגליה. כוכבים רבים נהגו ללבוש את בגדי המותג, כאלה כמו: המפרי בוגרט, קרי גרנט ואפילו מרגרט תאצ'ר. הבחירה בלואיס, שחקן בריטי שמצליח כל כך גם בהוליווד, היא לגמרי במודע.

נדמה כי זוהי שעתם של השחקנים בעולם האופנה. לואיס מצטרף גם לכוכב הסדרה "משחקי הכס", קית הרינגטון, שהפך לא מזמן לפנים החדשות של בית האופנה ג'ימי צ'ו.

הכי המפרי בוגרט שיק (צילום: יח"צ)

הכי המפרי בוגרט שיק (צילום: יח"צ)

עושים חשק ללונדון ולחורף (צילום: יח"צ)

עושים חשק ללונדון ולחורף (צילום: יח"צ)

עם קלייר דיינס,  קארי בשבילכם (צילום: גטי אימג'ס)

עם קלייר דיינס, קארי בשבילכם (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה