נא להישאר רגועים: שמלות קלילות וסנדלי נוחות

מעצב בגדי גברים שאתם חייבים להכיר, שמלות קלות שיעבירו לך את החום בכיף, שקפקפים עם עקב וכפכפי בריאות שיקררו לך את הרגליים | באנו, ראינו וקנינו את הפריטים הכי שווים והקולקציות הכי חמות

מאת  | ‏ 14 יולי 2014

באנו >>

קולקציית גברים מחויטת של אלירן נרגסי
אלירן נרגסי הוא אחד השמות הכי חמים בעולם האופנה הישראלי נכון לעכשיו, ואם השם שלו לא מצלצל לכם מוכר, כדאי שתעשו ריפרש לאינסטגרם שלכם. נרגסי (29) עושה צעדים אך משמעותיים בתעשיית האופנה בארץ ובקרוב גם בחו"ל, והקולקציה החדשה שלו, שלישית במספר, נותנת לנו את התשובה מדוע יש סביבו באזז כל כך רציני.

הקולקציה של נרגסי נוגעת בנושא שלעולם יהיה רלוונטי – הניגוד בין ירושלים ותל אביב. כירושלמי דתי לשעבר, נרגסי עוסק בתחומי הקודש והחול כבר בפרויקט הסיום שלו בשנקר ב-2012, "אלוקים אדירים". בקולקציה הנוכחית הוא עוסק במתיחות הזו בין שני העולמות, עם דגש על צבעוניות (שחור ולבן מול אפור, קאמל וזהוב) ועל נושא האבנים – אבנים ירושלמיות קדושות מול מרצפות תל אביביות סדוקות. האלמנטים באים לכדי ביטוי בחליפות של חולצות טי או מכופתרות ומכנסיים, קצרים וגם ארוכים.

בין קודש לחול. אלירן נגרסי | צילום: מיגל מור

הסגנון של המעצב הוא לא הבחירה הברורה מאליה עבור הגברים הישראליים. כן, מדובר בסטריט לביש אבל מעטים הם הגברים המקומיים המעזים ללבוש חליפות, על אחת כמה וכמה מבד סקובה חם בקיץ ישראלי לוהט. אבל מי שמבין עניין, יודע שמדובר באסתטיקה וסגנון ייחודי, ומי שלובש את הפריטים הללו הוא חלק מהצהרה.

טווח מחירים: מכנסיים – 350-850 שקלים; חולצות, 450-800 שקלים.
להשיג בקום איל פו, בית בנמל, נמל תל אביב; אאוטסייד סוסייטי, ברזילי 2, תל אביב; ובחנות האונליין.

שחור, לבן ועוד. אלירן נגרסי | צילום: מיגל מור

הדפסים ייחודים, סטים של חולצות ומכנסיים. אלירן נגרסי | צילום: מיגל מור

קולקציית קיץ וחנות חדשה של שו שיין
שושיין, מותג אופנה מבית המעצבת שירה אטיאס (34), עבר למשכן שווה ואסקפיסטי במיוחד בנווה צדק. את המסע שלה בעולם האופנה התחילה אטיאס בכיוון שונה לחלוטין מהסגנון של הפריטים שלה כיום. מעיצוב טי שירטים עברה אטיאס לעולם רומנטי של שמלות ערב. ממש לא מזמן עברה שירה מהסטודיו הביתי לחנות החדשה בשכונה הכי חלומית בתל אביב, והקולקציה בהתאם להלך הרוח.

שמלות עדינות מתחרה, שיפון וסאטן, עם עיטורי פאייטים, רשתות ועוד. יש נשי מזה?

הכי רומנטי שיש | צילום: ליאור קסון

לצד קולקציית הערב ניתן למצוא קו שהוא יותר קז'ואלי וקליל, עם פרינטים וצבעוניות עזה. קו נוסף המתחזק אצל המעצבת הוא של שמלות הכלה, הכולל גם שמלות רדי טו וור וגם כאלו הנתפרות במיוחד. הסגנון, ניחשתם נכון, רומנטי וקליל והמחירים סבירים בהחלט.

טווח מחירים: קולקציית קז'ואל 289-850 שקלים, קולקציית ערב 450-2,500 שקלים, קולקציית כלות 1,980-8,000 שקלים.
יחיאלי 8 ,נווה צדק, תל אביב.

רך, נופל, נשי. שושיין | צילום: ליאור קסון

ראינו>>

קולקציות הקיץ של שופרא
רשת נעלי שופרא מציעה את קולקציות הקיץ של מגוון מותגיה. הראשונות שתפסו את תשומת לבנו היו הנעליים גותיות של המותג הברלינאי האפל trippen. הקולקציה החדשה ממשיכה בקו השחור והדרמטי של המותג. אין ספק שמי שמתחילה עם המותג, לא מפסיקה. הוא כל כך ספציפי אבל מדויק.

בגזרת הסניקרס, אהבנו במיוחד את הדגמים של המותג האמריקאי ישראלי קים וזוזי. מדובר בצמד מעצבות תכשיטים שגרות בקליפורניה. בדומה לתכשיטים, הסגנון של הנעליים אתבוהו שיק. הנעליים מאוד מוצלחות ומאוד מתאימות לקיץ הישראלי. טוב נו, אולי קצת חם בשבילו אבל עדיין מגניב.

הנעליים של Trippen. כה קוליות | צילום: יח"צ

לאלו שמחפשות נעליים שהם פחות אתגר ויותר קלאסיקה, יוכלו למצוא במותג ג'פרי קמפבל את התשובה לנעליים ליום יום וגם לערב. ואם את קצת יותר מעזה מזה, מותג הנעליים הבריטי Irregular Choice יספק לך את כל המגניבות שאפשר לבקש מנעל.

אבל יותר מהכל, תפסו הקיץ הזה את מרכז תשומת הלב נעלי הפלסטיק. הבסט סלר של העונה הם השקפקפים של המותג Jojo. הם מגיעים עם עקב קטן אבל נוח ובשלל צבעים שמזכירים טעמי גלידה קרירים וטעימים. המחיר לזוג עומד על 180 שקלים. יש לנו תחושה שאתם תחרשו עליהם עד הגשם הראשון.

לצדם ואולי המוצלחים ביותר הם הדגמים החדשים של המותג השווה דר שול. קשה לצעוד ברחובות תל אביב בלי לראות אותם על עשרות בחורות במבחר צבעים והאמת, בצדק. הצבעים מרעננים ונותנים תחושה שאפשר לשרוד את הקיץ הזה בצורה סבירה וגם המחיר שעכשיו ירד עומד על 160 שקלים לזוג. שווה.

הלהיטים של שופרא, מימין לשמאל: שול ו-Jojo | צילום: יח"צ

שופרא, בכיוון השעון מימין: אירגולר צ'ויס, משמאל למטה: Trippen וסניקרס של קים וזוזי | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ של My Urban Runway

סיון פניני או MyUrbanRunway, הבלוג שלה, כנראה נשמעים לכם מוכר. לפני כשנתיים, אחרי לימודים ב-FIT וסטאז' אצל אוסקר דה לה רנטה, חזרה פניני לארץ. הבלוג שלה משך קוראים עוד בימיה בניו יורק, ובארץ היא המשיכה לתעד את חוויותיה האופנתיות.

לפני מספר חודשים פניני החליטה לעזוב, לפחות לעת עתה, את עולם העיצוב ולהפוך למעין אוצרת אופנה, מביאה ארצה את הבשורה הניו יורקית. היא הסבה את הבלוג שלה לאתר אונליין ובו היא מוכרת פריטים משואו רומים נבחרים במנהטן.

שחור, לבן, אדג'י. MyUrbanRunway | צילום: יח"צ

שמלות, ז'קטים, חולצות, מכנסיים וחצאיות, תיקים, ארנקים, חגורות, תכשיטים הכל מניו יורק. מדובר בקולקציה לא מסחרית במיוחד, יש פריטים בודדים מכל דגם. המכנה המשותף של הקולקציה הוא האטיטיוד, אדג'יות בלתי מתפשרת בכל פריט ופריט, כן, גם בסט טופ וחצאית פרחוני אפשר למצוא חתימה של קוליות. לצד סט זה, ניתן למצוא סגנון אר-דקו, משחקי שקיפות והמון שחור לבן.

היא מייבאת בבלעדיות את ליין התכשיטים המפורסם של "האוס אוף הארלו" של ניקול ריצ'י, וצמידי עור של ליהלנה, מעצבת אמריקאית נחשבת.
טווח מחירים: 80-520 שקלים.
להשיג באתר MyUrbanRunway.

פריטים מיובאים מניו יורק, בשיא הסטייל | צילום: יח"צ

קנינו >>

רקיחת בושם אישי

רוצים שיהיה לכם ריח שהוא הכי "אתם", כאילו השם שלכם כתוב עליו? לא תאמינו, אבל זה אפשרי. בחנות קטנה בשוק הפשפשים ביפו ירקחו עבורכם את הניחוח שהכי מתאים לכם, ויכניסו אותו לבקבוק קטן, כמו גרסה מוקטנת שלכם.

החנות מזכירה בית מרקחת אירופאי בסגנון של פעם, והתחושה היא מאוד אישית. כדי להבין מהו הריח האהוב עלינו ולבקבק אותו, ראשית יש לפסול את הניחוחות שלא אוהבים. שלא תטעו, רקיחת בושם אישי היא לא מטלה פשוטה והמפגש, קצת כמו טיפול פסיכולוגי, לוקח זמן.

ארז רוזן, הבעלים של החנות הקסומה, מציע הרחות "עיוורות" של חומרי גלם למיניהם מתוך בקבוקים חומים וחסרי זיהוי – כדי לא ליצור דעות קדומות. המדור, למשל, חשב שהוא מאוד אוהב את ניחוח היסמין, אבל בהסנפה חסרת זיהוי חשב שמדובר בנפטלין מבית הסבתא ולא אהב אותו.

הרכב בעצמך בושם. ז'ילנסקי אנד רוזן | צילום: עומר פלד

לאחר שמוצאים את המיקס המושלם בין הניחוחות האהובים מערבבים את החומרים, ומעבירים לבקבוק עם מדבקה ריקה, הממתינה לשם שלכם. מדובר במתנת יום הולדת מעולה שמתאימה לכל הגילאים והמינים, רק לא לתתרנים.

290 שקלים לבקבוק בושם אישי של 30 מ"ל.
ז'ילנסקי אנד רוזן, רבי פנחס 10, שוק הפשפשים, יפו.

ז'ילנסקי אנד רוזן | צילום: אפיק גבאי

קולקציית הקיץ של סקופ

טרנדים באים והולכים, זה כלל ידוע וברור. יש כאלו שאנחנו די נשמח שישארו – הם נוחים, מוצלחים, ובכיף נשמור אותם גם לעונה הבאה. אבל דווקא הטרנדים הללו הולכים מהר לעומת שבאו. כזה הוא, למשל, טרנד הפלטפורמות בצבע לבן.

הכוכבים אומרים שאין סיכוי שהטרנד הזה יישאר גם לעונות הבאות, ולכן כדאי לעשות את הקנייה הנכונה ובמקום לרכוש זוג נעליים עם סוליה לבנה בכמה מאות שקלים, ללכת על אופציה בטוחה יותר שתטיב עם חשבון הבנק. סקופ מציעים את הטרנדים הכי חמים בעולם הנעליים במחיר ממש, אבל ממש נמוכים.

נכון, לא מדובר באיכות היסטרית של מעצבי נעליים נחשבים, אבל בסך הכל מדובר על נעליים כיפיות שהולכות יד ביד, או רגל ברגל, עם צו האופנה.

טווח מחירים של נעליים: 49-199 שקלים.
להשיג ברשת חנויות סקופ.

הטרנד הרותח של הקיץ במחירים נמוכים במיוחד | צילום: יח"צ

השאירו תגובה