טוויסט בעלילה: ג'רי סיינפלד קיבל קמפיין אופנה

ג'רי סיינפלד מוסיף תואר מעורר תמיהה לרזומה והופך לפרזנטור המותג ראג אנד בון | ואנחנו חשבנו שקריימר הוא האופנתי שבחבורה

מאת  | ‏ 13 יולי 2014

מעכשיו גם דוגמן, ג'רי סיינפלד לראג אנד בון

הסדרה "סיינפלד" המיתולוגית הצחיקה במשך עשר שנים את כולנו בשל הטקסטים האדירים שלה, אבל מעולם לא נחשבה כסדרה שהאופנה זורמת בעורקיה. אפילו להיפך. ג'רי סיינפלד, הכוכב והקומיקאי המוכשר, תמיד לבש ג'ינס פשוטים וסניקרס בצבע לבן. שום דבר מעניין. ואילו עכשיו, כ-15 שנים לאחר ירידתה מהמסך, הולך ונרקם לסיינפלד (60) מעמד של אייקון אופנה.

במקביל לטרנד הנורמקור שנשען על ערכי הסטייל הלא מתאמצים של ג'רי סיינפלד מהניינטיז, יוצא קמפיין חדש של מותג האופנה הניו יורקי RAG&BONE המשתמש בקומיקאי כאחד הפרזנטורים.

הקמפיין לאביב 2015 איננו מתרכז בג'רי בלבד, הוא מאגד בתוכו כמה פרסונות כמו שחקן הNBA כרמלו אנתוני וכתב האמנות והאופנה גלן אובריאן.

סיינפלד מדגמן לראג אנד בון

מעניין אם הוא הצחיק אותם על סט הצילומים

הרעיון שמאחורי הצילומים הוא להוציא את הפרסונות מ"איזור הנוחות" שלהם, להעמיד בפרונט את מי שבדרך כלל נמצא מאחורי הקלעים, להושיב לתמונת סטילס את מי שבדרך כלל רץ וקופץ על המגרש ולהלביש במכנסים שחורים עם פסים דקיקים לבנים את הבחור שכולנו מכירים שלובש אך ורק בג'ינס.

שתי מתוך שלושת התמונות של ג'רי סיינפלד בקמפיין צולמו בשחור לבן ועל פניו ניכרת הבעה של חוסר שביעות רצון פולנית משהו. לא לגמרי ברור אם ג'רי באמת רצה להשתתף בקמפיין, עם שאיפות כמוסות להפוך לדוגמן בגיל שישים, או שמא אלו חגיגות ה-25 שנים לעלייתה לאוויר של הסדרה שגרמו לו לצאת לאור הזרקורים.

גלן אובריאן מדגמן לראג אנד בון

גם כרמלו אנתוני מצטרף לרשימת הפרזנטורים

ויש גם דוגמנים "אמיתיים". קמפיין אביב 2015 של ראג אנד בון

השאירו תגובה