לעבור את החום בשיק: הקולקציות שעשו לנו את השבוע

מצאנו את השמלה המושלמת לאירוע מבית SISTER M, נרגענו בגלביות הנוחות של אלמביקה והתרגשנו מהנעליים עם העקבים המתחלפים בבוטיק סיליז | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 12 יוני 2014



באנו >>

קולקציית הקיץ של Sister M >>
בלב הרחובות התעשייתיים והעמוסים של דרום תל אביב, מטר מהתחנה המרכזית, שוכן הסטודיו של האחיות מיטרני. מדי עונה האחיות מיטל ורעיה מציעות קולקציות נשיות, מלאות בהדפסים ובסגנון בוהו ייחודי.

בסטודיו הקטן שלהן הן מציגות את הקולקציה הנוכחית, שופעת פרינטים אף היא, שאמנם מזכירה לנו מסע אל מקומות רחוקים ושבטים נודדים – אך הפעם השתיים לא הרחיקו לכת. הן הלכו על מקור השראה מקורי במיוחד, הדוכיפת, הלא היא הציפור הלאומית שלנו.

מקור השראה מקורי. SISTER M | צילום: דביר כחלון

הבחירה בציפור היא מעיין מחווה לאב המשפחה, שהיה חובב ציפורים וידע לזהות את כולן בשמותיהן. האופי של הדוכיפת מתאים, ללא ספק, לסגנון של הבנות ולכן גם התאים כהשראה לקולקציה: היא אמנם נפוצה ונמצאת בכל מקום, אבל היא מיוחדת וצבעונית להפליא. כך, ערבוב גוונים הנעים בין ירוק, חום, שמנת, אדום וזהב מציעים מראה אתני, בוהמייני, על גבי בדים רכים וטבעיים. הכתר שעל ראש הדוגמנית בצילומי הקטלוג, מחווה לציפור המגונדרת, כתזכורת לכמה שהדוכיפת היא יפה וייחודית.

הבדים, כאמור, נעימים ורחוקים מהגוף, והחלק הארי של הקולקציה הוא שמלות המקסי. בנוסף, הבחנו במכנסיים רחבים שמזכירים חצאית, טופ קרופ נופל ונינוח וגם מעט שמלות קצרות למי שמעוניינת לחשוף קצת רגליים.

לקולקציה מצוות גם אוסף תכשיטים מרהיב, אף הוא עבודת יד של האחיות. הסגנון האתני מתכתב, כמובן, גם קולקציית הבגדים, עם אלמנטים כמו עור, נוצות ורקמות.

מחירים: 400-1,800 שקלים.
סלמה 79, תל אביב. בתיאום מראש: 050-9028063, 050-7572735

בדים רכים, פרינטים צבעוניים | צילום: דביר כחלון

תכשיטים שמתכתבים עם הבגדים | צילום: דביר כחלון

בגזרת המיני. קולקציית הקיץ של SISTER M | צילום: דביר כחלון

קולקציית הקיץ של סיליז >>
רשת הבוטיקים סיליז חוגגת השנה שלושה עשורים. אם על המותג שבפסקה מעלינו אחראיות שתי אחיות, הרי שכאן מדובר באם ובתה, סימה ויעל ודש, החולקת על שבע חנויות בוטיק ברחבי הארץ. השתיים מלקטות פריטים מקוריים, בעיקר מאיטליה וגם מעט מצרפת, של מעצבים מיוחדים שכבר מצאו לעצמם קהל נאמן בארץ.

סגנון הפריטים נע בין בוהו שיק למראה מחויט יותר, וממש כמו בעלות המותג – מתאים לצעירות אך גם לאימהות פאשניסטות. לפריטים שהכי אהבנו יש שם משפחה אחד: מנילה גרייס, מעצבת מאיטליה המציעה מגוון פרינטים בווייב בוהמייני על גבי אריגים טבעיים.

ניחוח אירופאי. סיליז | צילום: גיא הכט

מלבד הבגדים, חיבבנו גם את מחלקת האקססוריז, ובראשה את אגף הנעליים. מצאנו זוג נעליים היסטרי עם, שימו לב לשוס, עקבים מתחלפים. אפשר ללכת עם אותו זוג מבוקר עד ערב מבלי לסחוב זוג נעליים נוסף בתיק, מתחילים עם עקב נמוך ומחליפים לגבוה כשיוצאים לדרינק של אחרי העבודה. איך לא חשבו על זה קודם?

להיט נוסף הוא נעלי P.L.D.M (חברת בת של Palladium), בגרסת הסניקרס השטוחות או אלו עם עקב נסתר.

טווח מחירים: חצאיות החל מ- 980 שקלים, שמלות החל מ- 890 שקלים, מכנסיים החל מ-990 שקלים, חולצות החל מ-490 שקלים, נעליים החל מ-589 שקלים, תכשיטים החל מ-110 שקלים.
להשיג בחנויות הבוטיק סיליז.

סנדל עור עם שלושה עקבים מתחלפים. מחיר, 1890 שקלים | צילום: גיא הכט

מראה מחוספס לצעירות. סיליז | צילום: גיא הכט

ראינו >>

קולקציית הקיץ של אלמביקה >>
בואו נודה על האמת, הדבר האחרון שאנחנו רוצות ללבוש בקיץ זה צמוד ומיוזע. אנחנו רק ביוני וכבר יש ימים קשים שכל מה שאנחנו רוצות ללבוש זו שמלה אוברסייז או איזו גלביה קלילה שתעביר לנו את השעות הקשות בנעימות. ניכר כי הגר אלמביק, בעלת המותג "אלמביקה" חשבה עלינו ועל הקיץ המתקרב כשעיצבה את הקולקציה החדשה.

מדובר במבחר בשמלות רחבות, שיקיות עם הרבה תנועה של הבד שתוכלי להתחיל איתן את היום בבוקר ולסיים איתן את הלילה. אז נכון, הרבה גלביות נמצאות הקיץ הזה ברחבי ישראל, אבל מלבד הגלביות הטרנדיות, תמצאו בקולקציה גם שמלות מקסי נעימות ומכנסיים וטוניקות שיעשו חסד גם עם הגוף שלכן וגם עם תנאי מזג האוויר.

פרחוני וקיצי. אלמביקה, קיץ 2014 | צילום: אלון שפרנסקי

קשה שלא לאהוב את בחירת הגזרות המתחשבות, הפרינטים המשתלבים והצבעים הנעימים שמאפיינים את הקולקציה. אהבנו במיוחד, איך לא, את שמלת התכלת האוברסייז עם צווארון ואת שמלת המקסי עם הפרחים.

טווח מחירים: 330,1300 שקלים.
להשיג בחנות הדגל של אלמביקה, אבן גבירול 87, תל אביב ובחנויות הרשת.

שמלות שעושות חסד, בכל גזרה ובכל מזג אוויר | צילום: אלון שפרנסקי

הכי יפה כשנוח לך | צילום: אלון שפרנסקי

קולקציית הקיץ של Missbehave >>
עוד אתר אופנה ישראלי המתמחה בייבוא פריטים ממקומות רחוקים על גבי הגלובוס? ובכן, כן, אבל הוא מציע לא מעט אופציות שוות.

הסוד הוא בקניינות נכונה. מיכל בירן ירושלמי, בעלת האתר, יוצאת למזרח מדי עונה ובוחרת את הפריטים הכי שונים, מרעננים ועדכניים – כלומר, לוקחת את הפריטים הטרנדים אבל לא הברורים מאליו.

קולקציית הקיץ של missbehave | צילום: בנימין אדם

לצד טי שירטים, גופיות ושמלות קלילות, ניתן למצוא פריטים יותר מחויטים כמו חליפות, ז'קטים ומכנסיים מוצלחים – והכל בצבעוניות קיצית, קולית אך לא מתאמצת.

טווח מחירים: 49-399 שקלים.
להשיג באתר missbehave.

לא הבחירות הברורות מאליהן. מיסבייהב | צילום: גלעד בר שלו

טרנדים במינון נכון | צילום: גלעד בר שלו

קנינו >>

השקת ליין הטיפוח הצרפתי SAMPAR >>
מה כבר ביקשנו? לטפח את העור ולא לשלם על זה הון תועפות. מצד שני, לא נרצה לקנות בזול תכשירים, ושעור הפנים ישלם ביוקר. מותג טיפוח צרפתי חדש טוען למהפכה, ועושה זאת בסטייל.

הבסיס של המוצרים ב-SAMPAR בנוי על הגנה על העור מפני זיהום אוויר, במיוחד עבור נשים אורבניות. כמו כן, האריזות של המותג כולן מעוצבות בשיטה מיוחדת נטולת אוויר, כך שהקרמים אינם יכולים להתחמצן, הרכיבים נותרים בשלמותם ותאריך התפוגה רחוק יותר. הווייב הצרפתי והמחירים הממוצעים הופכים את המותג לנגיש עבור קהל היעד שהוא, ובכן, בדיוק אנחנו.

שני מוצרים שאהבנו במיוחד הם מסיכת לילה ובסיס איפור. So Much to Dew Midnight Mask, מסכת לילה מרוכזת, עם מברשת נוחה לשימוש בקצה השפופרת; ו- Glamour Shot, בסיס איפור שקוף המטשטש פגמים ואדמומיות ומעניק מראה מט. האחרון הוא חלק מקולקציית ה-COSMAKEUP, ובעברית מדוברת: טיפור, מיקס בין טיפוח לאיפור.

טווח מחירים: 109-439 שקלים.
להשיג בלעדית ברשת חנויות אפריל.

So Much to Dew Midnight Mask, מחיר: 219.90 ש"ח ל-50 מ"ל | צילום: עודד פומרנץ

קולקציית הקוסמייקאפ (טיפור). GLAMOUR SHOT, מחיר: 239.90 ש"ח | צילום: עודד פומרנץ

השאירו תגובה