קרוב רחוק: התיקים של דניאלה להבי בניו יורק, פומה ו-Adika בשיתוף פעולה מקומי

וגם: תערוכת נעליים של יונייטד ניוד, התיקים הלוהטים של פורלה ומעצבת אופנה עם סטייל שגם חילונים יאהבו | באנו, ראינו וקנינו את כל מה שחם השבוע, עם המלצות גם לשבוע הבא

מאת  | ‏ 8 מאי 2014



באנו >>

תערוכה של יונייטד ניוד

לאחר שהוצגה בסלפרידג'ס בלונדון, גלרי לאפייט בפאריז ובמוזיאון ברוקלין בניו יורק, תערוכת הנעליים של המותג "יונייטד ניוד" מגיעה לישראל לכבוד פתיחת החנות החדשה של המותג בקניון רמת אביב.

התערוכה שמורכבת מ- 15 דגמים של נעליים, מתמקדת בדגמים המיוחדים יותר (וחלקם אף בלתי לבישים) של המותג, שמשחקים בין הגבולות של אופנה, אמנות וארכיטקטורה.

בין הדגמים נוכל למצוא את הנעליים שעיצבה מעצבת האופנה אייריס ואן הרפן עם זוג נעליים שנראו על המסלול בשבועות האופנה, דגם של הארכיטקטית העל זאהה חדיד ונעליים שעוצבו במיוחד לליידי גאגא בשילוב זהב טהור ובעלות עקב באורך של למעלה מ- 30 ס"מ.

התערוכה תוצג בין התאריכים 12.5 עד 19.5, בקומה הראשונה של קניון רמת אביב ותהיה פתוחה לקהל הרחב.

תעורכה של יונייטד ניוד. מימין, עליון: נעלי "ליידי גאגא". משמאל, תחתון: נעליים בשיתוף פעולה עם איריס ואן הרפן | צילום: יח"צ

אירוע אופנה וטכנולוגיה בנושא מסחר מקוון

קבוצת Fash&Tech, משמע פאשן וטכנולוגיה, באירוע מיוחד. לא מדובר בסייל היסטרי וגם לא ביריד או תערוכת אמנות, כי אם בפאנל בנושא מסחר מקוון וכל מה שקשור בעתיד עולם האופנה בעידן הדיגיטלי, בין הדוברים: יזמים מהתחום ומנהל המסחר המקוון של רשת קסטרו, למשל. למי האירוע מתאים? כל מי ש- E-commerce בשילוב עם עולם האופנה עושה לו את זה.

הפאנל יתקיים ביום רביעי, 14.5, בשעה 18:00 על גג משרדי LooL Ventures, שונצינו 12 תל אביב. הרשמה לאירוע ממש כאן.

ראינו >>

דניאלה להבי בבלומינגדיילס

המותג דניאלה להבי מצליח לא רק אצלנו, אלא גם מעבר לים. בעקבות התרחבות המותג לארה"ב, לראשונה תיערך מכירת תיקים ייחודית של תיקים נבחרים מהקולקציה בסניף הדגל של רשת הכלבו – בלומינגדיילס בניו יורק.

מצליחים מעבר לים. דניאלה להבי | צילום: אסף עייני

"שיתוף הפעולה עם בית הכלבו הוא תהליך שקרה בשנה האחרונה", מספר מנכ"ל החברה אורי להבי, "הנציגים של בלומינגדיילס פגשו אותנו במספר תערוכות בהן השתתפנו והביעו עניין גדול. הלקוחה האמריקאית, היא לקוחה שמכירה וראתה פחות או יותר את הכול, לכן האתגר הגדול הוא להפתיע אותה ולחדש לה".

התיקים שנבחרו להפתיע את אותה לקוחה נבחרו בקפידה על ידי הצוות המצעבים של המותג. מדובר בתיקים אייקונים שהכי מזוהים עם המותג ומובילים את הקו בארה"ב בשנים האחרונות יחד עם זאת, הם אולי טיפה נועזים יותר ומחדשים יותר.

התיקים האיקונים ביותר של המותג. דניאלה להבי | צילום: אסף עייני

מימין לשמאל: דגם קורסיקה ודגם שפילד | צילום: יח"צ

מיוחדים ונועזים. התיקים של דניאלה להבי | צילום: יח"צ

Adika בשיתוף פעולה עם המותג פומה

שיתופי פעולה בעולם האופנה זה לא משהו חדש, זה פשוט משהו שעובד טוב. אתר האופנה Adika יצא בשיתוף פעולה עם מותג הספורט פומה ומהשבוע תוכלו להצטייד לחדר כושר או לסיבובי ריצות שלכם על ידי קניית און ליין.

הקולקציה של פומה מורכבת מכל מה שצריך כדי לשמור על הכושר. טייטסים צבעוניים, גוזיות ספורט שיחזיקו חזק ואיך אפשר בלי מבחר גדול של נעלי התעמלות שתוכלו לרוץ איתן.

Adika X PUMA | צילום: אלכס ליפקין

בימינו נעלי ההתעמלות כל כך חזקות גם באופנת הרחוב, שגם אחרי האימון שתעברו מהטייטס לג'ינס, תוכלו להמשיך את היום עם אותן הנעליים.

אין ספק שקניית בגדי ספורט באינטרנט יכולה להקל ולקצר את הזמן בלחפש אותם בחנויות. בתכל'ס, בגדי התעמלות זה ז'אנר נוח לקניה כי אין פה הרבה שאלה של מידות ובעיות. יש דברים שקניית און ליין פשוט מושלמת להם וזה לגמרי אחד מהם.

טווח מחירים: נעליים 249-489 ש"ח, ביגוד 99-199 ש"ח, אקססוריז 49-199 ש"ח.

ללכת עם הלוק לאורך היום, לא רק לחדר הכושר. Adika X PUMA | צילום: אלכס ליפקין

קולקציית פומה באתר של ADIKA | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ של תיקי פורלה

קפיצה לחנות של מותג התיקים האיטלקי זה לא האירוע הבריא ביותר עבורנו. אנחנו רוצים את הכל, אבל יכולים להרשות לעצמנו בערך רבע תיק, אם לא שמינית.

הקולקציה החדשה היא מתוחכמת ומוקפדת ועונה על הטרנדים הכי חמים במספר קווים מרכזיים. תיקי עור מחוררים נראים כמו תחליף אלגנטי לתיקי קש בוהמיינים, תיקי "קנדי" במשחקי שקיפות של חומר הPVC ובצבעים קיציים. אהבנו מאד את שילובי הגוונים, ובעיקר את תיקי הצהוב- בז' והתכלת-בז'. גם הלהיט של הקיץ, מטאליות כסופה, מקבלת את המקום הראוי לה באחד התיקים.

טווח המחירים, כאמור, דורש משכנתא. אבל תיק כזה יכול להיות אחלה מתנת יום הולדת משותפת. 260-4,500 ש"ח.

FURLA, ויצמן 46, כיכר המדינה, תל אביב.

הטרנדים הכי חמים. התיקים של FURLA | צילום: יח"צ

הצבעים הכי קיציים | צילום: יח"צ

קנינו >>

קולקציית הקיץ של AMANDA K

המעצבת אמנדה קרמר, נשואה פלוס שישה, היא שם דבר אצל קהל הפאשניסטות הדתית. היא נכנסה לעסק כאשר חיפשה כיסוי ראש אופנתי וצנוע, אז היא התחילה לעצב לעצמה, ולאט לאט רכשה לעצמה קהל לקוחות. תחילה היו כיסוי ראש, קשתות ואביזרי שיער אופנתיים. לאחר מכן היא הרחיבה את העיסוק והחלה לעצב גם בגדי ים צנועים, תיקים ואפילו כיסויים לסידור ותיקי תפילין.

בחנות החדשה שלה בנווה צדק יש הכל מהכל. המדור מודה ומתוודה שעל אף שהוא לא מגיע לבית כנסת בחג ומועד ואפילו לא שומר כשרות, בלשון המעטה, העיצובים של אמנדה התחבבו עליו ולא היה מסרב לטורבן אופנתי או עליונית מנצנצת.

דוסי שיק. AMANDA K | צילום: שחף מרגלית

לאחרונה אמנדה הוציאה קולקציית בגדים שלמה, עדינה ורומנטית. שמחנו לראות יישור קו עם טרנדים כמו גוונים מטאלים וצבעי פסטל, פרינטים ומשחקי שקיפות, וגזרות מחמיאות ומדגישות מותן.

הסטייל שאופף את החנות רחוק מאד מיחסי הציבור האפורים שיש לעולם האופנה של הקהל הדתי, וזה מרענן ומיוחד מאד.

טווח מחירים: שמלות 400-520 ש"ח, חצאיות 250-370 ש"ח, עליוניות 350-250 ש"ח, אביזרי שיער 350-1,200 ש"ח, סרטים ומטפחות 180-280 ש"ח

שבזי 23, תל אביב | יהודה 3, ירושלים | דרך המלך 73, גבעת שמואל

הכל מהכל, מבגדים ועד כיסוי לסידור | צילום: יח"צ

סטייל, בעזרת השם. AMANDA K | צילום: שחף מרגלית

השאירו תגובה