המארחת המושלמת: אובמה מדהימה בשמלה לבנה בארוחה הנשיאותית

משפחת אובמה פתחה את דלתות ביתה לסעודה השנתית של אגודת עיתונאי הבית הלבן | לופיטה ניונגו וסופיה ורגרה היממו, אבל המארחת גנבה את ההצגה

מאת  | ‏ 4 מאי 2014

הארוחה בבית הנשיא | צילום: גטי אימג'ס

אמש התקיימה ארוחת הערב המסורתית של נשיא ארה"ב עם עיתונאי הבית הלבן. מאז שנות העשרים של המאה הקודמת ארוחת הערב היא האירוע המדובר של השנה, אבל שלא תטעו, לא מדובר בשיעמומון עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח אלא אירוע נוצץ שכל הכוכבים רוצים להיות בו. בין הכיף והצחוקים שהתרחשו בדלתיים הסגורות נספר, למשל, שאובמה התיישב בכיסא של "משחקי הכס", ועוד דרכים בהן הסתלבט על עצמו במעין שבירת דיסטנס שנתית.

אבל מעבר לתכנית האמנותית, מה שבאמת חשוב באותו הערב הן המתלבשות. בין הסלבס שהגיעו מצאנו את לופיטה ניונגו, ג'וליאנה מרגוליס, סופיה ורגרה, ג'סיקה סימפסון ועוד, אבל מי שבאמת גנבה את ההצגה הייתה המארחת המקסימה מישל, שנראתה לא פחות טוב מכל כוכבת הוליוודית.

מישל לבשה שמלה בגוון הנע בין לבן לאפור של מרקזה, עם אפליקציית פרחים מתוכשטת במרכז השמלה וכתפייה שמוטה. אובמה הוסיפה עגילי סטייטמנט המתאימים לרוח השמלה.

צילום: גטי אימג'ס

גם סופיה ורגרה הלכה על שמלה בהירה ונסיכותית מבית Romona Keveza, עם חלק עליון זהוב ותחתית בסגנון בת הים – הפייבוריט של ורגרה בטקסים ובשטיחים האדומים.

צילום: גטי אימג'ס

לא חשבתם שאירוע כל כך חשוב לא יכלול את האיט גירל הכי מדוברת של השנה, לופיטה ניונגו. השחקנית ואייקון האופנה הלכה על שמלה מבית אוסקר דה לה רנטה, נקודות לבנות על בד שחור בגזרת פפלום. המראה המונוכרומטי קיבל בוסט של צבע עם שפתון ורוד עז.

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת נוספת שבחרה בשחור ולבן היא ג'סיקה סימפסון, שהציגה גזרה חטובה במיוחד בשמלה פרחונית של קרולינה הררה.

צילום: גטי אימג'ס

אוליביה מון לובשת שמלה בגווני קרם וניוד של ג'יי מנדל. גם פרידה פינטו הלכה על בהיר, בשמלה בצבע ורוד חיוור מבית Thakoon מנצנצת עם מחשוף משולש מציץ.

צילום: גטי אימג'ס

הסופרמודל המהממת לינדה אוונג'ליסטה בשמלה שחורה, פרווה בגוון יין עז ותכשיטי זהב. קשה לפספס אותה, אנחנו לא בטוחים שבמובן הטוב של הביטוי.

צילום: גטי אימג'ס

דיאן ליין בשמלה אדומה ומבריקה עם שרוולים נופלים, קלאץ' אדום ולק, לא תאמינו, בצבע אדום. קצת מאצ'י מאץ' עבורנו, אבל אין ספק שליין נראית מדהים.

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליה לואי דרייפוס לובשת אנטוניו בררדי עם קריסטלים, נותנת טוויסט לשמלה השחורה המסורתית והמוכרת.

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאנה מרגוליס הלכה אף היא על שמלה שחורה וארוכה, קלאסית וסופר מחמיאה.

צילום: גטי אימג'ס

קריסטן בל עושה כבוד לדולצ'ה וגבאנה בשמלה כחולה עם אפליקציות תחרה שחורות. היא מסוגלת להרבה יותר מהמראה המרושל הזה.

צילום: גטי אימג'ס

אנסופיה רוב הצעירה והמתוקה הלכה על שמלה שחורה קטנה של פמלה רולנד, סאטן בשילוב רשת כוורתית משהו, והצליחה להיראות אלגנטית עם רוח נעורים.

צילום: גטי אימג'ס

קת'רין מקפי הכניסה קצת צבע לעניינים בשמלת קורל של Paula Ke, עם חלק עליון מתוכשט ומקסים. אנחנו לא לגמרי בטוחים לגבי התיק והנעליים בצבע אדום.

צילום: גטי אימג'ס

סינת'יה ניקסון בשמלה עם פרינט פרחוני שעושה לנו קצת כאב ראש, בגווני ירוק, זהב ושחור.

צילום: גטי אימג'ס

הדוגמנית אירינה שייק נרגעה עם המחשופים והלכה על אוברול נצנצים שחור עם שכמיה תואמת וכריות כתפיים.

צילום: גטי אימג'ס

ולקינוח, זוועה שלא היינו דמיינו אפילו שקיימת. רוז מקגווין מפדחת את המעמד בשמלה של Ulyana Sergeenko שנראית כמו חזיה מעל בד שחור שנכרך סביב מותניה.

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה