צלם האופנה טרי ריצ'רדסון הציע לדוגמנית צילומים לווג תמורת יחסי מין

דומגנית בריטית לא מוכרת טוענת כי צלם האופנה הנחשב והסופר בעייתי טרי ריצ'רדסון הציע לה הפקת אופנה למגזין ווג תמורת סקס | ריצ'רדסון טוען כי הסמס מזויף | דוברת ווג הודיעה כי המגזין לא ימשיך לעבוד עם הצלם

מאת  | ‏ 22 אפריל 2014
טרי ריצ'ארדסון. אל תחייך כל כך (צילום: גטי אימג'ס)

טרי ריצ'רדסון. אל תחייך כל כך (צילום: גטי אימג'ס)

דוגמנית בריטית לא מוכרת במיוחד העונה לשם אמה אפלטון, תיעדה אמש סמס (או יותר נכון מסנג'ר של פייסבוק) שקיבלה מהצלם הנודע טרי ריצ'רדסון בו הוא מבטיח לה הפקת אופנה למגזין ווג האמריקאי בתמורה ליחסי מין. אפלטון מיהרה להפיץ את ההודעה ברשתות החברתיות ומאותו רגע עולם האופנה רוחש כמרקחה.

ריצ'רדסון בן ה-48 הוא אחד מצלמי האופנה הכי מפורסמים ומצליחים בתעשיית האופנה העולמית. את עבודתו כצלם אופנה החל כבר בשנות התשעים המוקדמות. אין כמעט סלב שהוא לא צילם, כולל את ביונסה, קייט מוס, מדונה ואיך אפשר בלי בר רפאלי שלנו. מלבד הפקות אפנה ושערים ריצ'רדסון גם צילם אין ספור קמפיינים של בתי האופנה הנחשבים בעולם.

הסמס המדובר ששלח הצלם לדוגמנית

הסמס המדובר ששלח הצלם לדוגמנית

הדוגמנית אמה אפלטון

הדוגמנית אמה אפלטון

יחד עם ההצלחה, הגיעו גם השמועות. ככל שריצ'רדסון הפך להיות מבוקש בתעשייה, החלו להתגלגל השמועות שהוא מנצל דוגמניות ומטריד אותן. לא מעט דוגמניות סיפרו כי הוא עושה הרבה דברים אסורים מעבר לצילומים, ריצארדסון ביקש מהן לגעת בעצמן, לגעת בו והכל בלי שום מצלמה בפריים.

מנהליו של ריצ'רדסון יצאו מיד בהצהרה כי צילום המסך שפירסמה הדוגמנית האנונימית מזויף וכי הצלם לא שלח לה מעולם הודעה. אפלטון יצאה גם היא לתקשורת ואמרה שהיא ממש לא שמחה על כל תשומת הלב הזו ולכן היא מסירה את צילום המסך וסוגרת את חשבון הטוויטר שלה. יחד עם זאת, היא הוסיפה, כדאי ללמוד מהסיפור הזה כי יש יותר מדי בנות שמנוצלות בתעשייה הזו.

עם בר רפאלי על סט צילומים

עם בר רפאלי על סט צילומים

ליידי גאגא עושה מה שהוא מבקש

ליידי גאגא עושה מה שהוא מבקש

בעקבות המקרה הזה שמתווסף ללא מעט סיפורים שיצאו נגד הצלם קמה עצומה שקוראת להחרים אותו מהתעשייה. דוברת מגזין ווג יצאה גם היא לתקשורת ואמרה שנכון לעכשיו, המגזין לא ימשיך את הסכם העבודה שלו עם הצלם.

נכון או לא נכון? לא באמת נוכל לדעת. האם מדובר בחשבון מזויף שפתח מישהו שרוצה להתנקם בצלם הבעייתי או שבאמת הדוגמנית קיבלה הצעה מגונה שיצאה ממכשיר הנייד של הצלם. מה שבטוח, חשוב שמקרים כאילו יעוררו את תשומת הלב של כל אלה שחושבים שהם יכולים לנצל את כוחם על אחרים.

המלכה האם, מדונה בשער שצילם ריצ'ארדסון

המלכה האם, מדונה בשער שצילם ריצ'ארדסון

בר עושה טרי

בר עושה טרי

צילם את הדוגמניות השוות ביותר, ג'יזל על השער

צילם את הדוגמניות השוות ביותר, ג'יזל על השער

עוד ב- FF:
הם כאן: בגדי הים הכי שווים לקיץ

טבע וצבע: הפקת אופנה שהיא חגיגה לעיניים
ניגודים משלימים: כבר קנית זוג נעליים שחור-לבן?

השאירו תגובה