את חייבת פריט לבן בארון

מנגו בקולקציה שמתאימה בול לליל הסדר, גרטרוד מציעה פיפטיז קאריבי, קלארקס מעבירים את הפרינט לאגף הנעליים ורוח נעורים נושבת בברשקה | באנו, ראינו וקנינו את כל מה ששווה לקראת החג

מאת  | ‏ 10 אפריל 2014



באתי >>

קולקציית הקיץ של ביקל
קפצנו לביקור בחנות המשופצת של ביקל (Bikaleh) הממוקמת בנווה צדק, אי של קסם בלב העיר. בין הבתים היפים, הקירות שמספרים סיפורי חיים והמדרכות העמוסות בשולחנות בתי קפה, מתחשק לעצור את הזמן ברגע הזה ופשוט לחוות.

קולקציית הקיץ החדשה של המותג עוסקת בדיוק ברצון הזה, להעביר את הרגש הטמון ברגע. טל אנג'ל, מעצבת המותג, מספרת כי הקולקציה עוצבה בהשראת ציורי הטבע האימפרסיוניסטים מסוף המאה ה-19.

כפי שהציירים תיארו סצנות מחיי היום יום, עם דגש על רגעים קטנים כמו נפילת האור על חפץ וטקסטורות שונות של חומרים – כך גם פריטי הקולקציה של ביקל, עם בדים מחומרים טבעיים, רכים, קלילים, חסרי מאמץ. המטרה היא לייצר אאוטפיט המוציא את הלובשת מהשגרה השוחקת, עם פלטת צבעי פסטל מעושנים המתארים תחושת בין ערביים או שחר וגזרות משוחררות. בין הבדים בהם משתמשת אנג'ל ניתן למצוא פשתן, כותנת וואל, משי קרפ, ויסקוזה ועוד בדים עדינים ונעימים.

האור הנופל על הבד. ביקל | צילום: אלדד רפאל

גם הקטלוג משחק על רעיון הטבע, בצילומים המציגים את השמלות הנופלות והמכנסיים הרכים בשדה, כשרוח אביבית ואור עדין נותנים בהם אותותיהם.

השבוע תחנך חנות חדשה של ביקל, חמישית במספר, במתחם "ביתנ'ס" של ביתן אהרון בעמק חפר.

טווח מחירים: חולצות 360-540 ש"ח, גופיות 250-590 ש"ח, טוניקות 360-540 ש"ח, מכנסיים 310-530 ש"ח שמלות 450-730 ש"ח.
להשיג בחנויות ביקל.

צבעוניות רכה. ביקל, קיץ 2014 | צילום: אלדד רפאל

ביקל | צילום: אלדד רפאל

קולקציית הקיץ של פריטי בלרינס
קולקציית הקיץ של המותג פריטי בלרינס מצליחה לחדש. זה כל כך לא מובן מאליו להצליח להמציא את הגלגל מחדש כל עונה, כשהמותג סובב סביב נעל בלט קלאסית. למרות הקושי, מדובר בקולקציה מלאה בהפתעות.

מחודדות ומיוחדות. פריטי בלרינס, קיץ 2014 | צילום: יח"צ

מלבד הדגם הקלאסי של נעל בובה עם סרט שיקי בסופה בשלל צבעים וטקסטורות, הקולקציה החדשה מכילה גם נעלי עקב. לראשונה מדובר בעקב גבוה (לא מאד, אבל יותר מתמיד) שנותן הזדמנות ראויה ללבוש את הנעליים גם לדרינק אחרי העבודה. העקב הוא שמנמן ויציב, מה שגורם לנועלת להיות על עקבים סופר נוחים.

הזוג שהכי אהבנו בקולקציה הוא השפיצי שבחבורה. נעלי השפיץ הן שילוב של נעלי אוקספורד עם איכות של בלרינה. נכון, זו לא הפעם הראשונה שהן מופיעות, השפיציות הופיעו גם בחורף האחרון, אבל העונה הן מגיעות מחוררות, מאווררות ובעיקר שוות במיוחד.

טווח מחירים: 690-1790 ש"ח.
להשיג בחנויות פריטי בלרינס.

בסגנון הקלוע | צילום: יח"צ

לראשונה: פריטי בלרינס על עקב | צילום: יח"צ

ראיתי >>

קולקציית הקיץ של גרטרוד
קולקציית הקיץ של גרטרוד מקבלת משב רוח תוסס מהצד הקאריבי. כאשר שירה שיר, מעצבת הבית של המותג, גילתה לנו כי ההשראה שלה לקולקציה הנוכחית היא קובה, היינו בטוחים שנמצא שמלות צבעוניות בפרינטים עצומים ועוצמתיים וכובעים נוסח כרמן מירנדה. אבל אז נזכרנו שמדובר במותג הכי רומנטי בישראל, על כן שיר השכילה לשלב את הקונספט הטרנדי באופן מעודן, הנאמן לסגנון ה"גרטרודי".

הוואנה סטייל. גרטרוד | צילום: רוני כנעני

הקולקציה האביבית והקלילה היא שיר אהבה הנע בין תל אביב להוואנה בשנות החמישים: גופיות בעלות מחשוף סגור, הדפסים בהשראת אריחים קובניים (כמו גם אריחים של דירות באוהאוס תל אביביות ישנות), פרחים עדינים, ז'קט בלוק נוסטלגי, חזיית בוסטייה ותחתונים בגזרה גבוהה בצבעוניות עזה שנראים כמו סט הלנז'רי של סבתא – זה אולי נשמע רע, אבל זה לגמרי חיובי.

טווח מחירים: שמלות 658-1,780 ש"ח, חולצות וגופיות 270-642 ש"ח, מכנסיים 570-764 ש"ח, חצאיות 392-742 ש"ח, עליוניות 378-595 ש"ח.
להשיג בחנויות גרטרוד.

פרינטים בגוונים בהירים, בהשראת אריחים. גרטרוד | צילום: רוני כנעני

מעיל של פעם. גרטרוד, קיץ 2014 | צילום: רוני כנעני


קולקציית קפסולה של קלארקס ואורלה קיילי

מותג הנעליים האנגלי יצא בקולקציית קפסולה בשיתוף המעצבת האירית אורלה קיילי, הידועה כ"מלכת ההדפסים". הצצה ראשונה לשיתוף הפעולה התרחשה בשבוע האופנה בלונדון, וכעת הקולקציה יוצאת לחנויות.

קיילי, בוגרת הרויאל קולג' בלונדון, החלה את הקריירה שלה כשעיצבה לרשת הארודס. המותג שלה כולל היום בגדים, כלי בית, אביזרי נסיעות ומכשירי כתיבה. קל מאד לזהות את העיצובים שלה, קיילי חוזרת על אותם עיצובים גרפיים (פטרנים). הדוגמה הבולטת ביותר היא עלי הכותרת שכה מזוהים איתה.

קולקציית הקפסולה של קלארקס ואורלה קיילי

הפטרנים הללו מופיעים גם בקולקציה, ובניגוד לבגדים ולאקססוריז שלה, לנעליים הם מגיעים בעדינות רבה ובקריצה נעימה. הקולקציה משלבת את הפרשנות העכשווית של קיילי לעיצוב שנות השישים והשבעים. מדובר בסטייל בריטי מעודן ומהודק שלא לוקח את עצמו ברצינות יתר על המידה. וטוב שכך.

טווח מחירים: 499.90-999.90 ש"ח
להשיג ברשת חנויות קלארקס.

קולקציית הקפסולה של קלארקס ואורלה קיילי | צילום: יח"צ

קולקציית הקיץ של מנגו
קולקצית האביב קיץ 2014 של מנגו עונה על הטרנדים הצפויים לקיץ. הרשת, שלא ידועה כפורצת דרך או מחדשת יותר מדי, מתרגמת את הטרנדים הגדולים לעונה הבאה. ניכרת ההשפעה של בתי האופנה כמו סלין, דיור והמעצבת איזבל מארה על הקולקציה. מנגו לוקחת את הטרנדים ומתרגמת אותם באופן המאפשר לאנשים לקנות – כלומר, מחירים שפויים.

מתרגמת טרנדים לקהל הרחב. מנגו | צילום: יח"צ

הטרנדים העיקריים שמצאנו בקולקציה הם השחור לבן, הספורטיבי/בייסיק והבוהו שיק. בין כל הטרנדים הקולקציה, אהבנו בעיקר את התרגום של החברה לבוהו. ניכר כי החולצות עשויות מבדים טבעיים, נעימים שיהיו נוחים לשימוש באקלים החם של החודשים המתקרבים.

הצבע הלבן מקבל מקום של כבוד בקולקציה ובצדק. אהבנו במיוחד את מכנסי הסקיני הלבנים, שבמקרה או לא הושקו ממש לפני ערב החג.

טווח מחירים: ג'ינסים 129.9-249.9 ש"ח, מכנסיים 129.9-249.9 ש"ח, שמלות 79.9-799.9 ש"ח, חצאיות 129.9-249.9 ש"ח, חולצות 49.9-249.9 ש"ח.
להשיג בכל חנויות מנגו.

לבן ונקי, לקראת החג. מנגו | צילום: יח"צ

קניתי >>

תיק של ברשקה
חולצות בטן, גופיות קטנטנות, צבעוניות פסטלית, פריטים שקופים, ג'ינסים קרועים – לברשקה יש את כל הטרנדים לקיץ הקרוב. האחות הקטנה והשובבה של זארה ממשיכה להתנהג בהתאם לגילה, ופונה לטווח גילאים נמוך – לא שיש לנו בעיה עם זה, אנחנו פשוט צריכים לא לקחת ללב.

חולצות בטן וטרנדים למכביר. ברשקה, קיץ 2014 | צילום: יח"צ

בין הפריטים מצאנו המון הדפסים, טופים וחצאיות מבד צוללנים ואווירה כללית קיצית ומדליקה. אהבנו את ההומור, שהמותג הטיב לשלב בפרינטים השונים ובעיקר במחלקת האקססוריז – תיקים עם קריצה הומוריסטית או גוונים שתופסים את העין. התיק שהכי עשה לנו את זה: תיק גב אדום עם פרנזים, בשווי 299 ש"ח. צבע מוצלח, אתניות במידה הנכונה והכי חשוב – סופר נוח.

טווח מחירים, קולקציית הקיץ לנשים: 19-599 ש"ח.
להשיג בחנויות ברשקה.

התיקים המתוקים של ברשקה. שלנו הוא השמאלי העליון | צילום: יח"צ

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: וללא שגיאות, בכלל מרענן. |‏ 11 באפריל 2014 | 20:09
  •  מה שהכי אהבתי זה הקולקציה הנפלאה של מנגו , האוברול הלבן , הג'קט הלבן , יש להם עוד ג'קט לבן מהמם בקולקציה . המחירים של מנגו מאוד סבירים והקולקציה שלהם מדהימה. גם נעלי פריטי בלרינה מדהימות אבל כ"כ יקרות, אם היה לי תקציב לכך בהחלט , אך בנתיים אסתפק בלהחמיא.

    מאת: מורן |‏ 11 באפריל 2014 | 16:53