מצאנו את שמלות הערב לעונת החתונות הקרובה

שמלות מושלמות בבוטיק של אופנה עילית רוסית ובחנות החדשה של קרן כהן בנקר, וגם: המותג ג'י סטאר חזר לארץ, שיתוף פעולה בין טופשופ לאדידס ואמריקן איגל מפתיעה לטובה | באנו, ראינו, קנינו

מאת  | ‏ 3 אפריל 2014


באנו >>

שואורום ואתר חדש לאופנה עילית רוסית
מוסקבה מעולם לא הייתה כה שיקית. כלומר, היא הייתה, רק שאנחנו לא היינו בסוד העניינים. למזלנו, סתיו ויינגולד, 28, החליטה לייבא פריטים מרוסיה ואוקראינה והכירה לנו עולם של אוצרות מהים השחור.

השבוע נערכה השקת השואורום הנושא את שמה ("ויינגולד") שנפתח במקביל לפלטפורמה המקוונת שלו, IGLY&NITI – מחטים וחוטים ברוסית. הבוטיק מאגד קולקציות של תשעה מעצבים ממדינות הים השחור, אלו ימכרו באופן בלעדי בחנות ובאתר.

מימין לשמאל: Anna October ו-Viva Vox לויינגולד | צילום: יניב אדרי

ויינגולד, ישראלית ילידת רוסיה, החליטה לשלב בין אהבתה לתרבות הרוסית ולמחוזות ילדותה ובין חיבתה לאופנה. לאחר חיפושים רבים מצאה ויינגולד את אותם תשעה מעצבים, בעלי סגנונות שונים – מינימליזם רומנטי, גלביות אתניות, שמלות בגוונים עזים והדפסים מודרניים (עם איקונים של החבר'ה מהחבובות, מתוק להפליא), ובמילים אחרות: הכל מהכל. השמות מוכרים לחובבי הז'אנר, ביניהם: Anna October, Ksenia Schnaider, Kira Plastinina, Martinet Noir, Viva Vox , Bevza ועוד.

טווח מחירים: 700-15,000 ש"ח. כנראה ששמלה לא נוכל לקנות שם, אבל שווה לקפוץ רק כדי להרחיב אופקים להכיר היי פאשן מהגזרה הרוסית.

להשיג בויינגולד שואורום, פנחס בן יאיר 3 יפו, ובאתר.

Anna October לויינגולד שואורום | צילום: יניב אדרי

מרוסיה באהבה: Alena Akhmadullina לויינגולד | צילום: יניב אדרי

חנות ראשונה למותג "עלמה"

"אחרי 12 שנים בהן הקולקציה של עלמה הוצגה במקביל למותגים ומעצבים מחו"ל, קיבלנו החלטה לצאת להרפתקה חדשה ולפתוח חנות עצמאית תחת המותג 'עלמה'", כך מספרת קרן כהן בנקר בעלת המותג. החנות ממקומת ממש קרוב לחנות הדגל "בנקר".

עלמה החלה את דרכה ונתנה מענה לבנות ישראל שרצו להתלבש באופן איכותי ומעוצב, אבל לא להיראות "אובר דרסט". מתחילת הדרך בנקר עצמה סיפקה לקהל לקוחותיה את כל הבגדים בעיצובה עד מידה 46, וזה בהחלט לא היה מובן מאליו. אבל מאז עברו הרבה זארה בחופי תל אביב ובנקר הבינה שהיא צריכה למצוא משהו חדש.

כמעט את כל הקולקציה את יכולה להזמין לפי הצבע שאת רוצה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

כמעט את כל הקולקציה את יכולה להזמין לפי הצבע שאת רוצה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

והיא אכן מצאה. את שמלות הערב, בין אם הן מקסי או מידי או אוברול בכלל, הלקוחה יכולה לבחור לעצמה את הצבע ואת המידה שהיא רוצה וללא תוספת תשלום לקבל את השמלה בשבילה. גימיק או לא, זה בהחלט אלמנט חיובי לכל מי שחושבת איפה היא הולכת לקנות שמלה לאירוע.

הקולקציה החדשה בחנות שואבת השראה מחופשה של המעצבת ביוון והיא כוללת מכנסי קפרי, שמלות בד צבעוניות, טוניקות רחבות שלפי בנקר הם בסט סלרים של המותג, מגוון מכנסי שרוך משיפון והרבה שמלות ערב.

אהבנו במיוחד את שמלת המקסי עם חיתוכי הלייזר בגב – כמה שהיא נקייה מקדימה, כך היא מפתיעה מאחור.

טווח מחירים: חולצות 220-450 ש"ח, מכנסיים 350-690 ש"ח, טוניקות 390-600 ש"ח, שמלות 450-1,900 ש"ח.

מושלמת לחתונת קיץ (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

מושלמת לחתונת קיץ (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

תערוכת האופנה "ליטל בלק דרס"

לכבוד יום הולדתו ה-142 של אוצר האומנות סרגיי דיאגליב, החליטו במלון הבוטיק הקרוי על שמו ליצור שבוע מלא באירועים ובמרכזו תערוכת אופנה שאצרה העיתונאית ואשת האופנה הילה אוחיון.

התערוכה היא למעשה פרשנות של מבחר מעצבים ישראלים למושג "ליטל בלק דרס", שהגתה קוקו שאנל. בין המעצבים מצאנו את: אלבר אלבז, משכית, דורין פרנקפורט, אליאן סוטלרו, טובל'ה, סאמפל, אלון ליבנה, יוסף, מיקה בשן, נוריתמי, סטלה אנד לורי, לי גרבנאו, גדעון אוברזון ורונן חן.

בנוסף לאומנות, יש אפשרות גם לשלב שופינג. עם סגירת התערוכה ביום שבת הקרוב, תחל מכירה מיוחדת של מעצבים ישראליים, ביניהם לארה רוסנובסקי, מיכל יואבוב, ענבל מימרן ו"גאלרי פריזיין".

תכלס, זו השמלה שתמיד כיף ללבוש (צילום: יערה אורן)

תכלס, זו השמלה שתמיד כיף ללבוש (צילום: יערה אורן)

גם אם היא לא בדיוק כל כך ליטל (צילום: יערה אורן)

גם אם היא לא בדיוק כל כך ליטל (צילום: יערה אורן)


ראינו >>

חנות G Star במתחם שרונה
החדשות הטובות: מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR חוזר לישראל, עם תמחור נוח מבעבר. החדשות הרעות: עדיין תצטרכו לוותר על כמה ארוחות בשבוע כדי לרכוש ג'ינס. שני סניפי המותג נסגרו בשנה שעברה, ועכשיו, עם מפיצים חדשים, ג'י סטאר מנסה את כוחו במקום ראוי עבור חברה הולנדית עם ניחוח אירופאי: לב המושבה הטמפלרית שרונה.

דנים טהור. G Star | צילום: יח"צ

ג'י סטאר, שחוגג השנה 25 שנים להקמתו, מתקשר עם אולד סקול אותנטי אירופאי, עם בגדי עבודה ומעמד הפועלים – על אף שהמחירים לא עולים בקנה אחד עם מקורות ההשראה האחרונים.

המותג מציע מגוון ג'ינסים באיכות גבוהה, שכבר קשה למצוא כיום. הסגנונות נעים בין הבויפרנד והסקיני שקולעים בול לטרנדים החמים ועד לדגמים וגזרות שלאו דווקא מחטבים את הגוף עם דגש על פונקציונליות על פני פיגורה. אהבנו במיוחד את שמלת הג'ינס ואת ג'ינס הבויפרנד לסוגיו, ממנו המדור בדרך כלל בורח והפעם דווקא החמיא. נחסוך חצי משכורת, ונחזור לקנות אותו.

טווח מחירים: גופיות וחולצות 199-499 ש"ח, ג'ינסים 599-1,200 ש"ח, ז'קטים 800-2,500 ש"ח.

G-STAR, מתחם שרונה, תל אביב.

ג'ינס על כל נגזרותיו | צילום: יח"צ

אהבנו, מלבד המחיר. שמלה: 1,129 ש"ח. G STAR | צילום: יח"צ

החנות החדשה של G STAR בשרונה | צילום: יח"צ

קנינו >>

קולקצית אביב קיץ ל"אמריקן איגל"
הקיץ אמנם לא לגמרי פה, אבל כשנכנסים לחנות אמריקן איגל לגמרי מרגישים את העונה החמה. הדגמים קצרים, הצבעים צבעוניים ובכלל  החנות פשוט עושה חשק ללכת לים. הדגמים, כיאה למותג, מתכתבים עם הדור הצעיר. תוכלו למצוא בקולקציית הקיץ הרבה טרנדים של העונה, כמו טרנד הפרחוני, הלבן וטרנד הספורט.

אמריקן איגל. דגש על ג'ינסים (צילום: יח"צ)

אמריקן איגל. דגש על ג'ינסים (צילום: יח"צ)

הג'ינסים מקבלים השנה חיזוק ודגש בחנויות. מנהלי השיווק של החברה אף טוענים כי הג'ינסים של המותג עומדים לכבוש את השוק. לבנות יש מבחר לא קטן של בגדי ים (רובם שני חלקים), כשלצידם בגדים שאפשר ללבוש בכיף כשהולכים לים.

אהבנו במיוחד את חנות ההלבשה התחתונה aerie שנמצאת בתוך החנויות של המותג, כמו גם בחנויות עצמאיות. יש מבחר גדול של תחתונים וחזיות במגוון צבעים ובדים במחירים משתלמים, למשל ארבעה זוגות תחתונים ב-100 ש"ח ומחיר קבוע לחזייה ב-129 ש"ח.

 שווה לבדוק את חנות ההלבשה התחתונה ואת מחלקת האססוריז (צילום: יח"צ)

שווה לבדוק את חנות ההלבשה התחתונה ואת מחלקת האססוריז (צילום: יח"צ)

TOPSHOP X ADIDAS: טופשופ מציגה קולקציית קפסולה בשיתוף אדידס
רשת האופנה הבריטית קופצת לביקור בעולם הספורט, בשיתוף פעולה מיוחד עם אדידס אוריג'ינלס. הקולקציה כוללת 20 פריטים, וכוללת בתוכה את המוטיבים שהם הכי "אדידס", כמו למשל מכנס הריצה בעל שלושת הפסים, נעל הסופרסטאר וכמובן – הסמל של אדידס.

כל הפרינטים עוצבו על צוות טופשופ. בין הפריטים ניתן למצוא אפודות, טי שירטים, קפוצ'ונים, אוברולים ועוד, בטקסטורות הנעות בין משי, טריקו ורשת. הסגנון המשלב בין סטריט וספורטיביות, עם מוטיבים כמו קווי מתאר מודגשים עם תפרי טכנו וכיסים מוסתרים, לבין סקסיות נשית בגוונים רכים ובדים נעימים.

באגף הנעליים נמצאים הדגמים המוכרים של אדידס, הסופרסטאר, הסופר טק והאטיטיוד – שאת האחרון אהבנו יותר מכל. עם הנעליים הללו, הטרנד הספורטיבי מקבל את שעת הכושר שלו.

נעלי אטיטיוד: 629 ש"ח.

להשיג בסניף TOPSHOP סנטר ובחנות אדידס בשנקין.

TOPSHOP X ADIDAS ORIGINALS | צילום: יח"צ

השאירו תגובה