וולקאם: טומי הילפיגר מגיע לארץ

האיש והמותג, טומי הילפיגר, מגיע לארץ לפתיחה החגיגית של החנות החדשה במתחם שרונה | "הקונפסט של שרונה ומיקומה ההיסטורי מרגש עבור הקולקציות שלנו", אמר מייסד החברה

מאת  | ‏ 11 מרץ 2014
טומי היפלגר. ווקלאם טומי (צילום: יח"צ)

טומי היפלגר. ווקלאם טומי (צילום: יח"צ)

לרגל הפתיחה הרישמית של חנות טומי הילפיגר במתחם שרונה בתל אביב, יגיע מייסד החברה טומי הילפיגר בכבודו ובעצמו  לביקור בארץ. הפתיחה תתרחש ב- 2.4 במתחם שרונה בתל אביב.

להילפגר, המתגורר בניו יורק, זו הפעם הראשונה שהוא מבקר בארץ והוא יחנוך את פתיחת  חנות הקונספט הראשונה שלו. החנות תיפתח ותציג את הפריטים מקולקציית אביב קיץ 2014 שתכלול לראשונה פריטים שהוצגו על המסלול של שבוע האופנה בניו יורק.

קולקציית הקיץ של טומי בשבוע האופנה ניו יורק (צילום: יח"צ)

קולקציית הקיץ של טומי בשבוע האופנה ניו יורק (צילום: יח"צ)

המותג "טומי הילפיגר" ידע עליות ומורדות. בתחילת שנות האלפיים החברה איבדה את כוחה, את שמה ואת המיתוג שלה. בשנת 2010 נקנתה החברה על ידי קבוצת PVH  (פיליפ ואן הוזן) שמחזיקה גם את המותגים: קלווין קליין,  ומשווקת גם את קנת' קול, מייקל קורס ודונה קארן. השם של טומי ממשיך להתנוסס מעל הכל, אבל האיש עצמו כבר בתפקיד ניהולי ויותר מתפקד כשגריר החברה אם כי את האישורים הסופיים לקולקציות, הוא נותן.

בארץ כבר מוכרים את טומי בשלוש חנויות אבל עכשיו נפתחת חנות הדגל של החברה. מדובר בחנות הכוללת שלוש קומות, יותר מ-700  מ"ר. לרגל הגעתו לתל אביב  סיפר טומי כי "קונספט הקמעונות הייחודי של שרונה ומיקומה ההיסטורי יוצרים אוירה אקלקטית ומרגשת עבור הקולקציות שלנו. החנויות שלנו ברחבי העולם מבטאות באופן אולטימטיבי את סגנון החיים של המותג Tommy Hilfiger ומציגות את רוח המותג הייחודי שלנו. המיקום החדש שלנו בשרונה מתאפיין באסתטיקה מתוחכמת אך רגועה אשר מבליטה את כלל אישיות המותג שלנו".

טומי מתרגש מהפתיחה (צילום: יח"צ)

טומי מתרגש מהפתיחה (צילום: יח"צ)

האם יקפוץ לחוף הים של תל אביב (צילום: יח"צ)

האם יקפוץ לחוף הים של תל אביב (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה