לדפוק תצוגה: גבר בחוטיני פלש למסלול בשבוע האופנה של ניו יורק

אדם לבוש ז'קט, כתר ותחתונים התפרץ לתצוגת האופנה של המעצב פראבל גורונג | "מקווה שהוא נהנה מ-15 השניות שלו", אמר מעצב העל

מאת  | ‏ 9 פברואר 2014

דפק סטרפטיז. תצוגת סתיו 2014 של פראבל גורונג | צילום: גטי אימג'ס

פראבל גורונג לא ציפה לטוויסטים בעלילה כאשר הכין את תצוגת אביב 2014 שלו לשבוע האופנה בניו יורק. סטיילינג, דוגמניות, איפור ושיער, ארט מקסים ובראשו מצילתיים ענקיות שנתלו מהתקרה – מכל הבחינות מדובר באחת התצוגות המרשימות ביותר לאחרונה, על פי רוב.

אבל התצוגה המוצלחת הזו הפכה בן רגע למיצג סטרפטיז ספונטני כאשר אדם התפרץ, עלה על המסלול ופתח את הז'קט נוסח ליאור מילר בפרסומת הידועה ההיא, כשהוא מציג לראווה כלום מלבד חוטיני מנומר.

"מה יכולתי לעשות? האם רציתי שהתצוגה תהיה מושלמת? בוודאי", אמר גורונג ל-WWD. "אני מקווה שהוא קיבל את ה-15 שניות שלו, ואני באמת מקווה שהוא נהנה מהסיפור הזה. זה כל מה שאני יכול לבקש".

אנה וינטור ופראבל גורונג מאחורי הקלעים | צילום: גטי אימג'ס

תצוגת סתיו 2014 של פראבל גורונג | צילום: גטי אימג'ס

תצוגת סתיו 2014 של פראבל גורונג | צילום: גטי אימג'ס

שמו של הבחור הוא ויטלי סדיוק (25), וזהו לא מעשה הקונדס הראשון שלו. הוא הפתיע את בראדלי קופר בטקס ה-SAG השנה כאשר חיבק את האגן שלו באקט מטריד במיוחד. האוקראיני השובב שהחל ככתב במולדתו ייצר כותרות באירופה כבר לפני כשנתיים, בטקס הנישואין של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, כאשר הציע לחברתו כתבת ה-BBC להינשא לו, לייב במהלך הטקס. מישהו אמר תשומי ולא קיבל?

כזכור, ביוני האחרון דולצ'ה וגבאנה קיבלו אף הם את מנת הסטרפטיז שלהם במהלך שבוע האופנה במילאנו, בעת תצוגת אופנת הגברים לאביב קיץ 2014. לא ברור אם הפיאסקו קשור לכך ששלושה ימים קודם לכן המעצבים נידונו ל-20 חודשי מאסר בשל העלמת מיסים, אבל לפחות זה היה סוג של תירוץ.

מתוך תצוגת אופנת גברים אביב קיץ 2014 של D&G

ונחזור לאמש. סדיוק עשה את כל המאמצים להשיג תשומת לב ואפילו פתח חשבון טוויטר עבור הדמות בשם "המלך הפורץ". השערורייה התמוהה, שלא ניתן לייחס לה בינתיים שום אג'נדה ספציפית, לא הצחיקה את השורה הראשונה, הסלבס והעיתונאים שכנראה כבר מאסו בשטויות של סדיוק, לא התרגשו במיוחד מהבחור, וניסו להתרכז בסיבה לשמה נתכנסה: הפריטים בעיצובו של גורונג.

העיתונאי דרק בלסברג צייץ: "מזל טוב, פראבל גורונג! אפילו לא בחור בחוטיני מנצנץ הצליח להסב את תשומת הלב מהקולקציה הנפלאה והחלומית שלך".

דובר מטעם המעצב גילה שכאשר אנשי האבטחה ליוו את סדיוק החוצה, הוא אמר שהוא מתכוון לפלוש למסלולי תצוגה נוספים. ראו הוזהרתם.

ויטלי ובראדלי קופר חולקים "רגע אינטימי" בטקס ה-SAG | צילום: גטי אימג'ס

חשבון הטוויטר של "המלך הפורץ". שימו לב לפנינות החוכמה | צילום: טוויטר

ולמי שפספס, ויטלי חולק את רגעי התהילה | צילום: טוויטר

השאירו תגובה