יד ראשונה מנסיכה: השמלות של קייט מידלטון להשכרה

כל כך הרבה בנות חולמות להיראות כמו נסיכה אמיתית ועכשיו חלקן גם יכולות | אתר אופנה בריטי מציע את השמלות שלבשה קייט מידלטון להשכרה במחירים שווים ביותר | מי צריך את פורים בשביל להתלבש כמו נסיכה?

מאת  | ‏ 20 ינואר 2014
עכשיו תצטרכי למצוא רק נסיך

עכשיו תצטרכי למצוא רק נסיך

טרנד השכרת השמלות לאירועים הוא טרנד חם ביותר גם בחו"ל וגם בארץ הוא תופס תאוצה. בנות שמחפשות שמלת ערב ייחודית לאירוע לא רוצות להשקיע אלפי שקלים על שמלה אחת והולכות על השכרת שמלה לערב בהרבה פחות כסף.

עכשיו, טרנד השכרת השמלות באנגליה הולך צעד אחד קדימה ואפשר להשכיר גם שמלות של נסיכות, או יותר נכון לומר, של נסיכה אחת ספיציפית וסופר שיקית, קייט מידלטון. אתר האופנה Girl Meets Dress נותן לגולשות המקומיות להגשים את הפנזטיה ולהשכיר את השמלות שלבשה קייט. אוקי, לא באמת את השמלות הספציפיות שהיא לבשה אבל כן בדיוק את אותן שמלות של המותג Beulah London שאהוב במיוחד על הנסיכה ועל אחותה, פיפה.

כמה עולה להיראות כמו קייט? אז לשמלות הערב כמו למשל שמלת המקסי הלבנה שלבשה קייט בטקס הגאלה ב-2011, עולה בסביבות ה- 500 ש"ח לשני לילות. האתר גם מציע השכרה של שבוע ימים, אך זה כאמור במחיר אחר.

אז נכון, השמלות לא מגיעות עד אלינו, אבל אם אתן נוסעות לאירוע מיוחד באנגליה, תוכלו להיראות כמו נסיכה. בנוסף, אתר ההשכרה עובד על כך שבקרוב יהיה אפשר להשכיר את השמלות גם מחוץ לגבולות אנגליה. יש למה לחכות.

השמלה לא מגיעה עם הכיסוי ראש הלא ברור הזה

השמלה לא מגיעה עם הכיסוי ראש הלא ברור הזה

אדום נסיכותי

אדום נסיכותי

קייצית ונסיכותית

קייצית ונסיכותית

 

השאירו תגובה