באתי, ראיתי, רציתי, קניתי: מגרביים ועד גברים

מקדש גרביים ששווה לעלות אליו לרגל, קולקציה שלא בוחלת בגדילים, מגפונים שכדאי לשים עליהם יד וטרנינג בויפרנד שווה במיוחד | שירה פור מסכמת את השבוע

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2013

באתי >>
מסתדרים בזוגות: חנות פופ-אפ שכל כולה גרביים
במעלה רחוב שינקין, היכן ששכנה עד לא מזמן החנות הגלמודה והעקשנית של המותג קוקאי, התמקמה השבוע Happy Story, חנות פופ-אפ של רשת סטורי שמוקדשת למותג הגרביים הגרובי משבדיה Happy Socks. את החלל הגדול ממש משתדלים למלא שלל זוגות גרביים מעוצבים לגברים, נשים וילדים עם הדפסי פסים, נקודות, חברבורות ושלל דוגמאות גיאומטריות שובבות. חוץ מאלה תמצאו כאן גם מוצרים משלימים כמו מחברות, פנקסים ועפרונות שמחים, למי שמעוניין להרכיב סט משונה של גרביים ומחברת תואמים. על הקמפיין האחרון והססגוני של Happy Socks, שתלוי על קירות החנות ומציג להקת רקדנים מעורטלים כשרק גרביים לגופם, אחראי הצלם הנודע והנועז דיוויד לה שאפל, וכצפוי, הוא נע בין הסליז לעליז. לה שאפל עדין הנפש ביים גם קליפ עבור הקמפיין, ובו נפקנית בטלנית ודכאונית שגורבת את גרבי הברך המרוממות ומרגע זה ואילך נתונה בהתקף מאניה פסיכוטי שסופו על פסי הרכבת. סוף טוב? בערך.

טווח מחירים: 50-80 שקלים.
Happy Story. שינקין 64, תל אביב. החנות תהיה פתוחה עד סוף ינואר.

גרביים, לא חסר. חנות הפופ-אפ הפי סטורי (צילום: יח"צ)

גרביים, לא חסר. הקמפיין של לה שאפל ל-Happy Socks (צילום: יח"צ)

גרביים עם הרבה מצב רוח (צילום: יח"צ)

גרביים עם הרבה מצב רוח (צילום: יח"צ)

ראיתי >>
סיסטר אם: האחיות מיטרני עולות לירושלים
מאחורי השם סיסטר אם עומדות האחיות רעיה ומיטל מיטרני, הראשונה בוגרת לימודי אופנה בשנקר, השנייה למדה בבצלאל. לפני כארבע שנים, אחרי שהייה ממושכת בנפרד במונטריאול ובניו יורק, חזרו האחיות לארץ והקימו סטודיו משותף בדרום תל אביב.
הקו של המותג מראשית ימיו נמתח בין האתני לאורבני, ומשלב עבודות מסורתיות וגזרות עכשיות בסגנון בוהמייני שהתחבב על מוזיקאיות כמו נינט ואסתר ראדה. אחרי העונה הקודמת, שבה הוקסמו המיטרניות מהאסתטיקה הפרואנית, פונה הקולקציה הנוכחית לנשים הבדואיות ולשוק בעיר העתיקה בירושלים כמקורות השראה. בין הפריטים הבולטים: גלביות חסודות מבד שחור עם רקמה בדואית מסורתית באזור החזה (הטוויסט: הבד שקוף), שמלת מקסי מרשימה מבד המתחקה אחר דוגמאות רקמה, וחצאיות מיני ומקסי מבדים דמויי עור בצבעי שחור וחרדל. לצד הבגדים מעצבות האחיות שלל תכשיטים רבי נוכחות, כמו שרשראות, עגילים ותכשיטי פנים מיוחדים שמתכתבים עם מוטיבים תימניים ולא בוחלים בגדילים.

טווח מחירים: 400-1,800 שקלים.
סיסטר אם. סלמה 79, תל אביב. 050-7572735 או 050-9028063.

 SISTER M (צילום: דביר כחלון)

SISTER M. תכשיטים עם מוטיבים תימניים (צילום: דביר כחלון)

הדפסים שמתחקים אחר דוגמאות רקמה (צילום: דביר כחלון)

הדפסים שמתחקים אחר דוגמאות רקמה (צילום: דביר כחלון)

רציתי >>
יוסי סמרה הולך על מגפונים
מין הידועות היא שנעלי סירה, מוקסינים ובלרינה הן פריטי חובה לעונת המעבר. דוכס נעלי הבלרינה יוסי סמרה, שידועניות בסדר גודל של שרה ג'סיקה פארקר נכנסות לנעליים שלו לעתים תכופות, החליט להתרחב העונה ולשלוח ידיים ורגליים גם לתחום המגפונים החורפיים. התוצאה: ארבעה דגמים שיקיים במיוחד מעורות בגימורים שונים שעושים חשק לסקיני ג'ינס וסוודר אוברסייז עם צווארון גולף ענק. המחיר מקרר את האווירה: 1,250 ש"ח לזוג. לבירור נקודות מכירה 052-2610007.

מגפונים של יוסי סמרה (צילום: יח"צ)

מגפונים של יוסי סמרה (צילום: יח"צ)

קניתי >>
טרנינג בויפרנד של ברשקה
לפעמים בחורה צריכה להסתדר בכוחות עצמה. לקראת סוף השבוע החורפי שמתרגש עלינו, מי שלא הספיקה להצטייד בגבר שעיר יכולה לסור לאגף בגדי הגברים של ברשקה, האחות הקטנה של זארה, ולצוד את הטרנינג החתיך הזה שיחמם אותה בלילות הקרים. מחיר: 199 ש"ח. להשיג בברשקה, קניון רמת אביב.

דגנו אותו במחלקת הגברים (צילום: יח"צ)

דגנו אותו במחלקת הגברים (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה