ג'ורג' קלוני סופר נקודות ופותח את הלב

הוא תמיד לבוש טוב בחליפות מחויטות אבל ג'ורג' קלוני הולך צעד אחד קדימה בעולם האופנה ומצטלם למגזין W כשהוא מלא בנקודות | קלוני בן ה- 52 מספר גם על הרווקות הנצחית ועל התמודדות עם הגיל

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2013
קלוני. פייר, הפתעת אותנו

קלוני. פייר, הפתעת אותנו

זוכה פרס האוסקר, ג'ורג' קלוני בן ה- 52, הוא אולי אחד הגברים הכי נחשבים (וחתיכים) בהוליווד. קלוני, חובב אופנה התבקש להצטלם להפקת אופנה ושער של ספיישל אומנות של המגזין W. לא תיארנו לעצמנו שקלוני ירחיק לכת, אבל שאפו עליו. אנחנו רגילים לראות את קלוני לבוש בטוקסידו וחליפות מחויטות באירועים ובקמפיינים אבל פה מדובר בלבל אחר של אופנה.

אחרי שיתוף הפעולה עם בית האופנה לואי ויטון, האומנית היפנית יאיו קוסמה בת ה- 82 שהסמל המסחרי שלה הוא שימוש מרהיב בנקודות ממשיכה את פועלה (ואת נקודותיה) גם פה. קלוני מתמזג באופן מושלם בחליפת ארמני שהוא לובש ונעלי ארמני שהוא נועל עם הנקודות שחור לבן שיש ברקע.

זה לא במקרה שקלוני נבחר לככב על שער נושא האומנות. לאחרונה הוא סיים את הצילומים לסרט "The Monuments Men" שעתיד לצאת בפברואר. קלוני כתב וביים את הסרט שמדבר על חבורת היסטוריונים ואוצרי אומנות שנלחמים לשמור על האומנות מפני הנאצים במלחמת העולם השנייה.

בראיון למגזין הוא מספר על הרווקות הנצחית שלו. לשאלה, מי היא האהבה הכי גדולה שלך, ענה -"עוד לא פגשתי אותה". על אשת חלומותיו הוא מספר שכבר בגיל 11 הוא התאהב לראשונה כשראה את אודרי הפבורן על המסך.  הוא מתוודה על הגעגועים הרבים שתוקפים אותו כשהוא לא בבית, על התקופות הקשות שהוא נמצא בצילומים ברחבי העולם שבהן מתגעגע לחברים ולמשפחה.

קלוני גם נפתח ומספר על הגיל המתקדם. כשהוא נשאל על איך הוא מסתכל על עצמו בראי הוא עונה בגילוי לב כי ככל שהוא מתבגר, ככה יש בבית פחות מראות. כבר מזמן לא קבלנו משהו כל כך עם שיק וכל כך אמיתי.

אולי הגבר המבוקש ביותר בהוליווד

אולי הגבר המבוקש ביותר בהוליווד

מעדיף להתרחק ממראות

מעדיף להתרחק ממראות

עוד מחפש את האחת שלו

עוד מחפש את האחת שלו

שער מגזין W. מדהים

שער מגזין W. מדהים

השאירו תגובה