משבר גיל ארבעים? קייט מוס חוגגת יומולדת ומצטלמת לפלייבוי

איך בחרה לחגוג דוגמנית העל קייט מוס את יום הולדתה הארבעים? תאמינו או לא היא בחורה לעשות את זה בסט ציילומים של מגזין פלייבוי שהיא לבושה כשפנפנה | קצת הזוי אבל תודו שהיא ניראת מעולה

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2013
קייט מוס, שפנפנה בת 40

קייט מוס, שפנפנה בת 40

מתברר שגם דוגמניות על מגיעות לגיל ארבעים. קייט מוס, אולי אחת הדוגניות המפורסמות והמצליחות בעולם חוגגת השבוע יומולדת ארבעים וזו אכן סיבה למסיבה.

לא ברור מה גרם לה להחליט להצטלם השבוע למגזין "פלייבוי" כשהיא רוכנת על הרצפה בלבוש מינמלי , אבל היא הלכה על זה בכל הכוח. אולי היא פשוט מנסה להוכיח שבגיל ארבעים יש לה עוד כוח.

הדוגמנית הצטלמה לשער המגזין שחוגג 60 שנה של שפנפנות. מוס, אימא לילדה בת 11, לא התביישה והצטלמה עם המחוך השחור, האוזניים והזנב – כל האלמנטים הקלאסים של השפנפנות של פלייבוי.

העורך הראשי של המגזין סיפר בראיון כי הם כה שמחים שקייט הצטלמה לחגיגות ה- 60, " התחלנו את דרכינו עם שער של מרלין מונרו ועכשיו, אנחנו חוגגים עם שער של קייט מוס". יו הפנר, המייסד של המגזין הוסיף ואמר "קייט מוס היא לא רק סקס אייקון ודוגמנית מהשורה הראשונה, היא פורצת את הגבולות של עולם היופי, זה רק טבעי שהיא תצטלם לנו".

רגע לפני שחגגה ארבעים מוס  כבר הספיקה להצטלם בעירום. הדוגמנית נשכבה ערומה על שפת הים והצטלמה על ידי צלם האופנה הנחשב מריו טסטינו למגזין האופנה "V". העיקר שהיא לא מנסה להוכיח כלום.

בתחילת השנה כבר הורידה בגדים

בתחילת השנה כבר הורידה בגדים

והראתה שגם עם בגד ים עם עדיין מדהימה

והראתה שגם עם בגד ים עם עדיין מדהימה

בת עשרים וקצת. יפה בכל גיל

בת עשרים וקצת. יפה בכל גיל

השאירו תגובה