באתי, ראיתי, קניתי: קום איל פו שמה את הציצי בציצית

וגם: נעלי בן סימון במהדורת סתיו מחממת, סרום לילה שמבטיח לתקן את מה שעוללנו לעור במהלך היום וטבעת מחוך שתחנוק אתכם בתשלומים | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2013


באתי >>
קולקציית החורף של קום איל פו מתגרה ומפתה

את השבוע פתח המדור בתצוגת אופנה מצומצמת בסטודיו של קום איל פו בדרום תל אביב, שחשפה את קולקציית החורף החדשה תחת הכותרת "אין עוד מלבדה". בדומה להשקת הקולקציה האחרונה של דורין פרנקפורט, שעוסקת ביהדות מנקודת המבט הפרטית והמתרפקת שלה, גם כאן הוגש לאורחים כיבוד נוסח השטייטל – חלה קלועה של שבת, קוגל, גרבדלקס, שמאלץ הרינג ו…ראגו חזרזיר בתיבול מזרח אירופאי מתקתק. לעומת פרנקפורט הנוסטלגית, אם כן, קום איל פו כאן גם כדי לעצבן.

את הקולקציה הקודמת של קום איל פו, שעסקה באיסלאם, יצרו המעצבות החדשות של המותג, שרון דאובה וקרין לייקוביץ', תחת השגחתן של המעצבות היוצאות. את הקולקציה הנוכחית, שפנתה לטפל ביהדות, הן עיצבו באופן עצמאי במסגרת הקונספט שהוכתב להן ולא פחדו כלל להרגיז אף אחד כשהחליטו לשים את הציצי בציצית.

כמושאי השראה הוצבו ארון הבגדים הגברי-יהודי, ומן העבר השני חברות הארגון "נשות הכותל" שמובילות מאבק סוער שעניינו הכרה משפטית ומעשית בתפילת נשים ברחבת הכותל. שתיים מהן, לזלי זקס ואלה קנר, חבשו את ספסלי התצוגה. הן ודאי לא חשבו שיהפכו למוזה אופנתית כשיצאו למאבק הציבורי החשוב הזה.

קולקציית החורף של קום איל פו | צילום: אנה ים

הקולקציה עצמה התגבשה מתוך מחשבות על שכבות ועל פעולת הניכוס, שהיא למעשה תמצית כל מהלך אופנתי, של פריטי מפתח מסורתיים מהמלתחה הזכרית. מוטיב הפסים הלקוחים מן הטלית חוזר בה במינונים שונים, בין היתר בחולצה מקסימה עם רבידה נדיבה בחזית. החולצה הלבנה המכופתרת מופיעה בשלל וריאציות עם חיתוכים לא שגרתיים שמציצים מבעד לשכבות הלבוש, ואלמנטים מעור מאזכרים את רצועות התפילין. את האוסף משלימות חליפות שחורות ולבנות, חצאיות, מכנסיים ווסטים מבד דגרדה בגווני כחול ואפור וקומץ פריטי ז'קרד מחוייטים ומוזהבים ששוב העלו בדמיון את פרנקפורט. את אלה מתבלים טופים ארוגים בעבודת יד שהוכנו בדליית אל כרמל על ידי נשים דרוזיות מהמותג nola, עם פרנזים מתנפנפים שמזכירים ציציות, המיועדים ללבישה מעל חולצות או שמלות. לא נעלמו מעינינו הנעליים המוצלחות, של מותגי הייבוא של קום איל פו, שהקשו על חלק מהנוכחים להרים את העיניים מהרצפה.

טווח מחירים: ז'קטים ומעילים 1390-3400 ש"ח, מכנסיים 990-1290 ש"ח, חולצות 550-890 ש"ח, שמלות וחצאיות 1290-1890 ש"ח.

טלית שכולה תכלת. קולקציית החורף של קום איל פו | צילום: אנה ים

ימין: 890 ש"ח, שמאל: 790 ש"ח | צילום: שני סקרלט קגן

קולקציית החורף של קום איל פו | צילום: אנה ים

קולקציית החורף של קום איל פו | צילום: אנה ים

ראיתי >>
קולקציית הסניקרס החדשה של בן סימון
הסתיו לא מביא איתו רק קרמבו וקשקשים, אלא גם מסמן את העונה הרשמית של נעלי הבובה, המוקסינים וכמובן הסניקרס. אלה של בן סימון חביבות עלינו במיוחד בגלל השיק הלא מתאמץ, הצביעה בעבודת יד, שתמיד מותירה על הסוליה הלבנה שאריות צבע והופכת כל נעל לשונה מרעותה, וחותמת האיכות של ג'יין בירקין, המלכה האם של הנון שלאנט, שאמצה את המותג למלתחתה.

החידושים העונה: סניקרס גבוהות בשלל צבעים עמוקים (הפייבוריט: אדום דהוי), סניקרס נמוכות וגבוהות עם בטנה צמרירית מחממת, נעלי קנבס נטולות שרוכים שמגיעות עד הקרסוליים, ומהדורה מיוחדת של סניקרס עם הדפס נקודות כחולות על רקע אפור וצמרירי, כולל שרוכי קטיפה תואמים, או כאלה בדוגמת משבצות כהה. הדגם הקלאסי מגיע העונה בגווני חרדל, סגול, ורוד פוקסיה ושלל כחולים ואפורים למיניהם. כמעט לכל הדגמים קיימות גרסאות מוקטנות לילדים.

טווח מחירים: 195-345 ש"ח. להשיג ב-www.bensimonisrael.co.il ובחנויות המובחרות.

בן סימון | צילום: יח"צ

בן סימון | צילום: יח"צ

בן סימון | צילום: יח"צ

רציתי >>
טבעת מחוך של יערית וקריסטין

יערית יעקובוביץ' ומאסטר גי קריסטין, פעם תלמידה ומורה בשנקר והיום שותפים לסטודיו לצורפות, מתמחים בתכשיטי יוקרה לא שכיחים ובלתי נשכחים עם שיק בוהמייני ונגיעות גותיות, מוזיקליות ותיאטרליות. ניכרת בעבודות שלהם המחשבה על הגוף העונד, כמו גם ההשקעה בפרטים והשליטה במלאכה על בוריה. בביקור בסטודיו המקסים שלהם בפאתי נווה צדק נעתקה נשימתו של המדור למראה טבעת מחוך שניתן לענוד בשני מצבים: כששרוכי המחוך אופקיים או אנכיים. תלוי לאיזה חור בוחרים להשתחל.

הטבעת עשויה זהב לבן 14 קאראט ומחירה הולם פריט שלא עשו אותו באצבע: 5,150 ש"ח. להשיג בסטודיו המעצבים ברחוב חברת ש"ס 8, תל אביב.

לא עשו אותה באצבע. טבעת של יערית וקריסטין | צילום: יח"צ

קניתי >>
קרם גוף וסרום לילה משקם של
Kiehl's
מותג מוצרי טיפוח העור והשיער הוותיק מניו יורק Kiehl's נחת בקניון רמת אביב באפריל האחרון עם שלל תמרוקים על בסיס צמחי שמותאמים ללקוחות לאחר אבחון סוג ומצב העור, ולא פחות חשוב – מדיניות חלוקת דוגמיות נדיבה. שני מוצרי הדגל שלו הם קרם הגוף וסרום לילה בשם Midnight Recovery. הקרם נטול ריח, משאיר את הבמה לבשמים, מותיר את העור רך ונעים ומגיע בבקבוק שמזכיר צבעי גואש. הסרום נתון בבקבוקון זכוכית כחול ומבטיח כי 3 טיפות ישקמו את העור במהלך הלילה ויפצו על כל מעללי היום. אנחנו מבטיחות להאמין לו. הוא מכיל סקוואלן, שמנים אתריים (לבנדר, רוזמרין, גרניום וורד), שמן נר הלילה, שמן כוסברה, שמן פקעת ורדים ומועשר בתמהיל אומגות 3 ו-6.

מחירים: קרם גוף, 151.20 ש"ח ל-250 מ"ל. סרום לילה 198.60 ש"ח ל-30 מ"ל.

סרום לילה וקרם גוף של Kiehl's | צילום: יח"צ

השאירו תגובה