כלבים הם האקססורי החדש: הקמפיין שנרתם להצלת חיות
מה יותר מתוק מתיק קוקטי? כלב קטן וחמוד, כמובן | ראלף לורן שילב בין השניים ומציג סרטון מקסים עם מטרה טובה | אפשר לארוז את זה בדוגי בג?
החבר'ה בראלף לורן עלו על דרך מקורית ביותר לפרסם את קולקציית האקססוריז לסתיו הקרוב, שהרי כלבים תמיד גונבים את ההצגה.
המותג חבר לאגודת ASPCA לשמירה על זכויות בעלי חיים בסרטון משותף הנקרא "The Dog Walk", קמפיין המשלב בין עידוד אימוץ כלבים להצגת קולקציית האקססוריז לסתיו.
הקליפ צולם תוך שימוש בטכנולוגיית 3D, במסגרתו נשים צועדות עם חבריהן הטובים ביותר. כמובן שמדובר בחזון של עולם אוטופי, בו גרים כלבים עם אביזרים, משום שבדרך כלל, כאשר משאירים חיות ואקססוריז בחדר אחד זה נגמר בתיקי עור קרועים וצעיפים שחוטים.
"חיפשנו דרך יצירתית לבטא את האהבה שלנו לכלבים בעידן האינטרנט. הייתה לנו משימה נוספת: להציג את קולקציית האביזרים שלנו", מסביר דיוויד לורן, סמנכ"ל הפרסום של המותג, לאתר WWD. השקת הקולקציה מתרחשת סמוך לחודש אימוץ הכלבים, ומאחורי הקמפיין עומדת מטרה נעלה: במהלך ה-15 בנובמבר, 10% ממכירות האקססוריז המוצגים בסרטון יועברו לאגודת ASPCA.
כל הכבוד שהתעשייה הזאת סוף סוף נתרמת למשהו טוב למען בעלי חיים (למרות שזה קצת מצחיק לעודד לאימוץ כלבים אבל עדיין להשתמש בעור ופרוות…)
מאת: נעמי | 21 באוקטובר 2013 | 13:43מעודד את כל העשירות הפלצניות שקונות כלבים גזעיים באלפי דולרים ולא מאמצות את הכלבים המסכנים חסרי הבית.
מאת: גליה | 21 באוקטובר 2013 | 13:13מעודד לקחת כלב כאקססורי ולשים לו קולר תואם לתיק לואי ויטון שלי ולזרוק אותו אחרי חודש כי נמאס לי לטפל בו.
קמפיין נוראי שאולי התכוון לטוב אבל עושה רק רע.
אם הוא באמת רוצה לעזור לבעלי חיים שיוציא את העור מהקולקציות שלו ועכשיו!
מאת: דנה | 21 באוקטובר 2013 | 11:39