זה לא אדון, זו גברת: הבלונדה הלוהטת שהפכה לדוגמן

בגיל 31 הקריירה של הדוגמנית אליוט סיילורס החלה לדשדש, אז היא קיצצה את שיערה ועברה צד למגרש של הגברים | "דוגמנים לא צריכים להיראות צעירים כל כך כמו דוגמניות, כך שנשאר לי עוד הרבה זמן בעבודה הזו"

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2013

אליוט סיילורס

לאליוט סיילורס הייתה קריירה דוגמנות מצליחה, במשך מספר שנים. היא זכתה בתחרות מלכת יופי באריזונה, חתמה על חוזה בסוכנות פורד וכיכבה בקמפיינים מצליחים של מותגים כגון בקרדי. אבל אז הקריירה החלה לדשדש, ובגיל "מופלג" של 31 היא מצאה עצמה מחוסרת עבודה בשוק מוצף בבלונדיניות לוהטות, צעירות ממנה בהרבה. היא החליטה לקצץ את השיער והמציאה עצמה מחדש – בתור דוגמן אופנת גברים.
בראיון לניו יורק פוסט היא מסבירה כי ההחלטה נבעה מהשוני בין הנוקשות של עולם הדוגמניות ובין עולם הדוגמנים. "גברים לא צריכים להיראות צעירים כל כך כמו דוגמניות, כך שנשאר לי עוד זמן בעבודה הזו".

עם שם כמו אליוט ותווי פנים חדים, זה היה צעד אך טבעי עבור הדוגמנית לעבור לצד השני של המתרס: "בתחילת הקריירה שלי הייתי מאוד מתוסכלת מכך שאני נראית גברית מאוד. יש לי לסת גדולה וחדה, מצח רחב, גבות גדולות – האמנתי שאני נראית כמו גבר עם איפור".

"בתחילת הקריירה שלי הייתי מאוד מתוסכלת מכך שאני נראית גברית מאוד" | צילום: אינסטגרם

אליוט לפני "הסבת המקצוע" | צילום: אינסטגרם

למרות שכאשר התחתנה עם בעלה אליוט הייתה בלונדינית שופעת, הוא מאוד מפרגן על השינוי שעברה. "הוא אמר שידע כי ברגע שאעשה את זה אנשים יסתכלו עלי אחרת, אבל הוא לא ידע שגם עליו יסתכלו אחרת", סיילורס מספרת, ומתייחסת לכך שאנשים רבים מתבלבלים וחושבים שהם זוג הומואים.

סיילורס הפסיקה להתאפר ולנעול עקבים ("זה פשוט יותר נוח לי"), ומספרת כי כבר אימצה לעצמה התנהגות של ג'נטלמן. עבורה, אף אחד כבר לא פותח את הדלת יותר: "כשאני נכנסת למעלית, אני מחכה שכל הנשים יכנסו לפני".

קייסי לגלר הייתה האישה הראשונה שהוחתמה בסוכנות בתור דוגמן. לגלר, אף היא חתומה בסוכנות פורד, הגדירה עצמה כ"דוגמן". לגלר מגלה בראיון ל"גרדיאן" לפני כשנה שהעבודה שלה היא להיות "אמיצה", "אם זה יניע אנשים להיות מי שהם, זו המטרה". אבל בעוד לגלר מתייחסת למשחק במגדר כשיעור חשוב עבור עולם האופנה, סיילורס פשוט רוצה להמשיך לקבל משכורת. יכול להיות שהיא צריכה לחשוב על כל בשנית – שהרי דוגמנים גברים מרוויחים כעשירית ממה שדוגמניות נשים מרוויחות – אבל עצם המהלך שלה השיג לה כל כך הרבה אוהדים ברשתות החברתיות, ספק שהיא תצטרך להילחם שוב על מקום העבודה שלה.

קייסי לגלר בפרסומת לווילדפאנג

צילום: אינסטגרם

צילום: אינסטגרם

צילום: אינסטגרם

השאירו תגובה