נוצצת כמו יהלומים: כך תתאפרי כמו ריהאנה

רגע לפני הגעתה לארץ, מלכת הפופ מברבדוס נותנת טיפים להשגת הלוק הלוהט שלה | "אני אוהבת עור זוהר ושפתון בולט"

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2013

צילום: גטי אימג'ס

כשהנערה האקזוטית מברבדוס פרצה לחיינו לפני כעשור, חשבנו שמדובר בעוד כוכבת אינסטנט שתעלם מהר יותר משהגיעה. אבל ריהאנה הפתיעה את כולנו ומאז היא לא מפסיקה לככב בראש מצעד הפזמונים, מדורי הרכילויות וכמובן – בטופ טן של איקונות האופנה.

על אף שרירי אוהבת להגיע לקצה – עם מלתחה אקסטרימית, תספורת שמשתנה כל יומיים ואקססוריז כמו גרילז על השיניים – האיפור שלה תמיד נשי, מתוקתק ומהוקצע. נכון, עור של יוצאת ברברדוס, שזוף, זוהר ומעורר קנאה, הוא נקודת התחלה מוצלחת, אבל גם כאן בארץ אנחנו יכולים ללמוד כמה דברים וליישם – בדיוק בזמן לקראת ההופעה שלה בשבוע הבא.

הולכת על האקסטרים. ריהאנה | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הזמרת חברה למותג מאק ביצירת קו איפור משותף לסתיו הקרוב. בראיון מיוחד מטעם החברה ריהאנה מספרת כי לאיפור יש חלק חשוב ביותר בטוטאל לוק שלה, "הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי כבר המון זמן ואני לא יכולה בלעדיו. למרות שאני מאוד אוהבת להיות טבעית, לפעמים אין כמו עבודת איפור טובה".

כמו כן, העובדה שהיא מגיעה מהקריביים, משפיעה על המראה שהיא אוהבת לייצר. "אני מעדיפה מראות חמים יותר. אני אוהבת עור זוהר ושפתון בולט". שפתיים מודגשות הן אולי החותמת הברורה ביותר באיפור של ריהאנה. "אני תמיד שמה שפתון לפני שאני יוצאת מהבית…המרקם של השפתון חשוב לי מאוד. רוב השפתונים שיש לי הם מאט". אם נפרק את הלוק של רירי נגלה שמאוד פשוט לייצר מראה שכזה בבית – בסיס נקי וזוהר, עיניים חתוליות, שפתיים חושניות והטאץ' הסופי – ציפורניים עם אמירה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

נטע סקלי, סניור ארטיסט של המותג, מסבירה לנו כיצד להתאפר כמו רירי, שלב אחר שלב:

| סיפור כיסוי |

ראשית יש לדאוג לכיסוי מתאים. בחרי גוון המתאים בדיוק לגוון עורך והניחי אותו על מנת לשוות לעור מראה וגוון אחיד. קרם בסיס זה מאזן שומן ובעל גימור מאט-טבעי. ריהאנה משתמשת בקרם בסיס בעל כיסוי בינוני-גבוה STUDIO FIX FLUID SPF15. הסווי פגמי עור או כהויות באזור העיניים בקונסילר עמיד PROLONGWER.

צרי הצללה תחת עצמות הלחיים בעזרת פודרה מינראלית הכהה במעט מגוון העור. צל זה מוסיף ממדיות לעור ויוצר מראה עצמות לחיים גבוהות ומחוטבות יותר. על תפוחי הלחיים ריהאנה משתמשת בצירוף של שני גווני סומק: PINCH ME  הכתמתם ו-BLUNT בגוון חום כהה עם גימור סאטן המוסיף מעט ברק. על מנת להשיג מראה דומה לגוון עור בהיר יותר, בחרי סומק כתמתם וחום בכהות מתונה יותר.

לסיום מראה העור, מוסף ברק וזוהר לעור על ידי שימוש בשימר מינרלי GOLD DEPOSIT על תפוחי הלחיים. הברק מוסיף טקסטורה עשירה וחלקה לעור ונראה נהדר בתאורה מתאימה.

כיסוי מושלם | צילום: גטי אימג'ס

| עיניים שלי |

הגבות של ריהאנה מעוצבות במראה מלא אך טבעי בעזרת עפרון גבות VELUXE BROW LINER  בגוון חום-ברונטי. לקבלת מראה טבעי, אמצי תנועת משיכה קלה מבסיס שיער הגבות ועד לקצה, כאילו את מוסיפה שיערות לגבה. עם עפרון זה ניתן לעבוד גם על גבות רטובות להוספת אפקט שיערות דקיקות בתוך הגבה.

מקו הריסים ועד לגבה מרחי באופן מטושטש צללית PAINT POT ANTIQUE DIAMOND בגוון פלטינה-ירוק אפרפר בעל ברק כסוף. בסיס זה נותן רקע לצלליות ומעניק עמידות מלאה לאיפור העיניים. צלליות אפורות COPPERPLATE  ו-PRINT מטושטשות באזור שקע העין להוספת ממדיות ועומק.

בצמוד לקו הריסים העליון ריהאנה מוסיפה אייליינר שחור ON THE HUNT SUPERSLICK LIQUID EYE LINER. אייליינר זה מצטיין בעמידות גבוהה וגימור מבריק.

המסקרה המועדפת לקבלת מניפת ריסים מופרדים ושחורים היא EXTENDED PLAY GIGA BLACK LASH. המסקרה מהווה בסיס מושלם לשני זוגות ריסים מלאכותיים המונחים להדגשת צורת העין ולכסונה: ריסים מספר 1 ומעליהם ריסים מספר 36.

להסתכל לה בעיניים | צילום: גטי אימג'ס

| חתום בנשיקה |

הפוקוס של האיפור הוא גוון השפתיים הייחודי בעיצובה לקולקציית האיפור. השפתיים מוחלקות תחילה בעזרת פריימר שפתיים.

הגוון RIRI WOO באדום עמוק מונח על כל השפתיים. בעזרת עפרון בורדו כהה VINO  מוספת הגדרה לצורת השפתיים.

שפתון עם נוכחות | צילום: גטי אימג'ס

| שולפת ציפורניים |

לוק "ריהאנתי" אמיתי לא יכול להיות שלם, בלי המניקור הנכון. ריהאנה אוהבת ציפורניים ארוכות, בדרך כלל עם סיומת מרובעת, עם קריצה של צבע הציפורניים לאאוטפיט.

ציפורניים עם טוויסט | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה