אוקטובר במגזינים: קייט אפטון במחווה למרילין, מיילי סיירוס מאמינה שהיא אייקון אופנה

וגם: נעמי ווטס מציגה את הצד הפאנקיסטי של ליידי די, סנדרה בולוק חושפת גב ומגלה לעולם שגיל הוא רק מספר | נערות השער של חודש אוקטובר

מאת  | ‏ 1 אוקטובר 2013

ואניטי פייר >> קייט אפטון

עבור גיליון המאה שלהם, ואניטי פייר בחרו בקייט אפטון לעטר את השער החגיגי. עם יותר ממיליון עוקבים בטוויטר, אפטון בת ה-21 היא הדוגמנית הנחשקת בעולם. נראה שהיא מתכוונת להשתלט גם על הזירה הקולנועית – בימים אלו היא מצטלמת לסרט "האישה האחרת" עם לסלי מאן וקמרון דיאז. הצילומים למגזין היו הזדמנות פז לשפשף את כישורי המשחק שלה, בגילום מרילין מונרו החושנית. הפי בירת'דיי, ואניטי פייר.

ווג אמריקה >> סנדרה בולוק

סנדרה בולוק בת ה-49 נראית נפלא מאי פעם, ולא מגלה סימני האטה. השחקנית חשפה גב מעורר קנאה בשמלה של מארק ג'ייקובס ותספורת קצוצה דנדשה עבור סרטה החדש, “Gravity”, ודיברה בגילוי לב על מצבה המשפחתי. למרות שגירושיה מג'סי ג'יימס הותירו בה חותם, בולוק מספרת כי התאוששה מהר הודות לאימוץ בנה לואיס. "אני בדיוק איפה שאני רוצה להיות כרגע. אי אפשר ללכת אחורה ואני לא עושה זאת… מה שיבוא בדרכנו, נתמודד איתו כמשפחה. זה כבר לא רק 'אני' יותר".

הרפרס בזאר >> מיילי סיירוס

בואו נודה בזה: די מאסנו בבחורה הזו. הלשון שלה בחוץ חצי מהזמן, היא מתפשטת בכל הזדמנות אפשרית ולמען האמת, היא לא שרה משהו. אבל למרות ששאר העולם מתלונן שגם לו נמאס, נראה שמיילי בכל זאת עושה משהו נכון כי לאן שלא נפנה – היא שם. "אני מרגישה שכל בחורה מנסה לעשות לעצמה צילום אופנה ולהוכיח שהיא מלאת סטייל, אבל אני יכולה ללבוש טייץ לבן וחזיית ספורט ואני אהיה ברמה גבוהה פי אלף מכל הבנות האחרות האלה, בגלל שהן פשוט לא יודעות איך לעשות את זה". עם אגו כזה, פלא שהארוס שלה, ליאם המסוורת', ברח כל עוד נפשו בו? לזכותה נאמר שלפחות על השער היא לובשת משהו.

קוסמופוליטן >> ג'ניפר לופז

אחרי שהצטלמה באוגוסט למגזין W וחזרה לשורשיה בבלוק מגוריה, לופז מצטלמת לקאבר סקסי במיוחד למגזין הנשים קוסמופוליטן. בכתבה היא מתוודה על כך שעשתה טעות כשהופיעה ביום ההולדת של נשיא טורקיה השנה, "אני יודעת שכיוון שרואים אותי בתור מודל לחיקוי זה אומר שאני צריכה לקחת אחריות על מעשיי. אני אנושית ולפעמים גם אני עושה טעויות. אבל כאשר אני נופלת, אני מיד קמה חזרה".

לבושה בחולצת בטן עם מחשוף עשיר ומכנסי תחרה סמי שקופים, נראה שלופז לא הולכת לתת לאף אחד להתעלם ממנה. "קודם דיברתי עם חבר שלי על איך זה מרגיז אותי כשמתעלמים ממני והוא אמר לי, 'תקשיבי, אם מישהו מתעלם ממך, אז שכחי מהם. לא מגיעה להם תשומת הלב שלך'. זה מצחיק, לפעמים כשאנחנו לא מקבלים את זה, אנחנו מנסים להשיג את זה בדרך שלילית".

אל הבריטי >> רוזי הנטינגטון ווייטלי

הסוכנת החשאית, סליחה, הדוגמנית רוזי הנטינגטון וויטלי כיכבה בשער מגזין אל הבריטי עם קארה פלטינה ואווירה כללית של אמנית חושנית מהסיקסטיז. למרות שכיום היא מהווה מושא לקנאה בשל נתוניה המושלם, ווייטלי לא תמיד הייתה מושא הערצה. "צחקו על איך שאני נראית בבית הספר. היו קוראים לשפתיים שלי 'שפתי ציצי' בגלל שהיו לי שפתיים גדולות אבל לא היה לי חזה. בנות ממש מגעילות היו מקללות וצוחקות עלי, ובנים לא ממש רצו לצאת איתי". מה שנקרא, צוחק מי שצוחק אחרון.

מארי קלייר >> ונסה הדג'נס

למרות שגבריאלה מ"היי סקול מיוזיקל" עדיין לא עשתה את מה ש"האנה מונטנה" (מיילי סיירוס) עשתה עם התדמית שלה, נראה שהדג'נס לא רחוקה מכך. עם לוק חדש וחושפני במיוחד שהיא הציגה לעולם בסרט "ספרינג ברייקרס", ונסה מודה, "ממש נוח לי עם עצמי, אני שולטת במה שאני אוהבת וזה עושה אותי חזקה. אני ממש גאה בדברים שדברים שאני עושה לאחרונה. כך שלא אכפת לי אם מישהו אחר לא אוהב את זה, כי אני אוהבת את זה". השחקנית שבדרך כלל הולכת על לוק בוהו שיק עם כובעים רחבי שוליים וחצאיות שמנקות את מדרכות לוס אנג'לס, לובשת בצילומי השער גופייה שחורה, בלייזר מנצנץ סגול וסרט של מנקות על השיער.

ווג הולנד >> יימרה סטיקמה

בגיל 15 יימרה סטיקמה התגלתה בתחרות של עלית מודלס, קשה לא הבחין בך כשאת נישאת לגובה 180 מטרים. סטיקמה המשיכה בדרכה להצלחה וזכתה בפרס הדוגמניות ההולנדיות באותה שנה. אחר כך היוותה במשך תקופה ארוכה מוזה לבית האופנה פראדה והופיעה בשלל מגזינים ומסלולים מפורסמים.

בצילומים המרעישים לווג הולנד נראית סטיקמה חושפת שדיה ומניקה תינוק. הצילומים שכונו, "האדון והנערה" משלבים בין סגנון הציור ההולנדי של המאה ה-16 (רק תחשבו על הציור המוכר, "נערה עם עגיל פנינה") לבין העידן המודרני. ולמרות שאנג'לינה ג'ולי כבר צולמה מניקה בשנת 2008 למגזין W ובל נשכח את השער המטריד-משהו של מגזין טיים שהציג אישה מניקה את בנה בן ה-4, אין ספק שלראות הנקה אופנתית זה משהו שטרם היה פה.

 

InStyle בריטניה >> נעמי ווטס

השחקנית האוסטרלית בת ה-44 כבר מזמן לא רק ה-BFF של ניקול קידמן. שמנו לב לא פעם לבחירותיה האופנתיות המעניינות על השטיח האדום ועכשיו, כשהיא מגלמת את הנסיכה המנוחה דיאנה, אי אפשר שלא להתייחס אליה כאושיית סטייל מן המניין. בצילומי השער ווטס הלכה רחוק מאוד מהלוק הקלאסי של דיאנה, עם מוהוק מזויף ואדג'יות רוקיסטית. "יותר מפעמיים חשבתי על לא לעשות את זה. אמרתי לא לפני שאמרתי כן משום שלקחת אתגר כזה זה משהו ממש כבד", היא מספרת על גילום התפקיד האיקוני. "היו שבועות של החלטה אבל חשבתי לעצמי, 'אלוהים, אני לא אוהבת את הרעיון שמישהי אחרת תגלם אותה'". פייר? גם אנחנו לא.

W וסבנטין >> קלואי מורץ

אם קלואי נראית לכם מוכרת, הסיבה היא פשוטה. ראיתם אותה בסרטים כמו "500 ימים של סאמר" ו"הוגו" אבל לא נפל לכם האסימון שמדובר באיט גירל השלטת בהוליווד כרגע. בגיל 16 נראה שהעולם פרוש בפני קלואי שקבלה את התפקיד הנחשק, אם כי גם מפחיד ודי דוחה, של קארי בחידוש לסרט האימה המוכר. גם עולם האופנה שם לב אל הצעירונת, בשנת 2012 מקס מארה נתנו לה את פרס "פני העתיד" שלהם ובאותה שנה היא הפכה לפרזנטורית של חברת הבגדים האמריקאית, "ארופוסטל". כמו כן, מגזין אל העניקו לה השנה את פרס "אייקון העתיד הבאה", מה שאומר שכנראה שמקלואי נשמע עוד הרבה בעתיד הלא רחוק.

 

The Gentlewoman ו-W >> ליה סיידו

השחקנית הצרפתיה מגיעה ממשפחה מיוחסת בקולנוע הצרפתי (סבה הוא יו"ר פאתה, אחד הגופים החשובים בעולם הבידור), ולמרות זאת היא אומרת למגזין W "אף אחד לא דחף אותי לעולם המשחק". אולם, בגיל 25 ניכר שסיידו לא רק עשתה זאת בגדול בתחום המשחק, היא אף הצליחה לבצע את המעבר המוצלח לעולם הדוגמנות וזכתה לגושפנקה מהתעשייה כשהפכה לפנים של הבושם החדש של פראדה. היא טוענת שהיא קודם כל שחקנית ורק לאחר מכן דוגמנית, אבל הבאזז סביבה והקאברים שהיא מעטרת ללא הרף מזכירים לנו שמדובר בסטייל אייקון שאולי לא מודע לעצמו, אך עדיין סטייל אייקון.

 

השאירו תגובה

 

  • מייילי לא אמרה את ז הם ממצאים דברים מפה עד אין סוף מיילי בחורה מושלמת הם מקנאים ביחסי ציבור שלה ובכמה שהיא נחמדה

    מאת: הילה |‏ 8 ביולי 2016 | 18:58
  •  השער של וויטלי נוראי!

    מאת: סופיה |‏ 1 באוקטובר 2013 | 13:42
  •  עוד ב-2007 האינטרנט היה מלא בתמונות עירום שהיא שלחה לזאק אפרון
    וכמה שנים אחרי זה היא הצטלמה שוב ..
    הן כולן אותו דבר שם..

    מאת: רוסלה |‏ 1 באוקטובר 2013 | 09:58