אוגוסט במגזינים: ג'יי-לו חוזרת לבלוק, ניקול קידמן בחזיה

וגם: אמנדה סייפריד חוגגת 25 לעצמה ולמגזין "אל", קלייר דיינס והרגל שנעלמה בפוטושופ והסיפור מאחורי השער של ניקי מינאז' | הקאברים החמים של חודש אוגוסט

מאת  | ‏ 31 יולי 2013

W >> ג'ניפר לופז

כדי להוכיח שג'ניפר היא עדיין ג'ני מהבלוק, התבקשה לופז לחזור לשורשיה ולהצטלם מחוץ לבית בו נולדה בברונקס. "הייתי ממש לחוצה לבוא לכאן היום", סיפרה למגזין. "זה הבית בו גדלתי". כשהיא מלווה בגבר היחיד בחייה שלא הוחלף עדיין, בני מדינה, השחקנית-זמרת-קוגרית ומה לא בעצם, סיפרה שכיום היא אוהבת את לוס אנג'לס, "אבל לוס אנג'לס לא נותנת לי כוח כמו הברונקס. כל הכוח שהייתי זקוקה לו בחיי קבלתי מהשכונה הזאת".

ג'ניפר לופז | צילום: W

ג'ניפר לופז | צילום: W

ווג אמריקה >> קלייר דיינס

אנחנו מודים שגם לנו היה קשה להפריד בין דיינס לבין דמותה המוכרת מ"הומלנד", קארי מת'ינסון. בתמונות שצולמו על ידי לא אחרת מאנני לייבוביץ', דיינס מדגמנת סצנות מתוך הסדרה לצד הטרוריסט האהוב על כולנו, סרן ברודי, הוא דמיאן לואיס. מלתחתה המשעממת של הסוכנת CIA הוחלפו בקוטור של קלוין קליין, ויקטוריה בקהאם, דונה קרן ומלונו בלניק. מה שמצחיק הוא שעם כל מומחי הפוטושופ הטובים בעולם שמלטשים כל תמונה במגזין הנחשק, בתמונה אחת בה צולמה דיינס עם לואיס כשהיא לובשת שמלת ערב כסופה, נראה שרגלה נקטעה מתחת לברך. מעניין מה היה אומר סול ברנסון על כך. לנו נשמע מינימום כמו קונספירציה להשתלטות על העולם.

קלייר דיינס | צילום: ווג

קלייר דיינס והרגל הנעלמת | צילום: ווג

ווג גרמניה >> ניקול קידמן

כשהיא מכבבת בלא פחות משני הקאברים של המגזין (הקדמי והאחורי), קידמן היפהפיה בת ה-46 זכתה לכבוד רב מצד מגזין ווג גרמניה שהקדיש לה את מירב עמודיו בתמונות מהממות שצילמו מיטב צלמי האופנה ביניהם פטריק דמרשלייה, קמילה אקרנס וברוס וובר שתיעד אותה בתמונות אינטימיות כשהיא לבושה בחזיה ותלתליה הטבעיים אשר משקפים את יופיה שלא השתנה מאז שהחלה את דרכה בתעשייה. הסיבה לכבוד הגדול, אם רציתם לדעת: קידמן שמתפקדת בתור שגרירת רצון טוב מטעם האו"ם זכתה בפרס בתחילת החודש אותו קבלה בברלין על פעילותה נגד אלימות כלפי נשים. אין ספק שמגיע לה מינימום פוטושוט על מעשיה הטובים.

ניקול קידמן | צילום: ווג

ניקול קידמן | צילום: ברוס וובר לווג

אל >> אמנדה סייפריד

לרגל יום הולדתו ה-25, מגזין אל החליט לחגוג בדרך יצירתית עם 25 נשים מתחת לגילאי 25 שלקחו חלק בצילומים החגיגיים. בין הנשים הצעירות נמנו מייגן פוקס, לורן קונרד וגבורי סיבידה אולם הייתה אחת שגנבה את ההצגה. אמנדה סייפריד שעיטרה את השער של המגזין כמו גם כיסתה חלקים אחרים שלו עם עיניה הגדולות, שיערה המתפנפן ובעיקר בגדי המוד שנות השישימים בהם הולבשה סיפרה לגבי הגעתה לגיל 25, "הדבר החשוב ביותר הוא שאני שמחה. הגרוע ביותר הוא שאני מפחדת. הדבר הכי מפחיד הוא שאני יודעת שזה לא הולך להיות קל, השנים שעתידות לבוא".

אמנדה סייפריד | צילום: ELLE

אמנדה סייפריד, לורן קונארד ומייגן פוקס | צילום: ELLE

וניטי פייר >> קרי וושינגטון

כשהיא מגלמת את דמותה של אוליביה פופ בסדרה המצליחה "סקנדל", וושינגטון, 36, ממזמן הפכה לשם דבר בארצות הברית. אולם בניגוד אל פופ, וושינגטון לא אוהבת לעורר סקנדלים חוץ מאולי זה של חתונתה המפתיעה ביוני לשחקן הפוטבול, נמדי אסומגה, 32. החתונה האינטימית שנערכה באיידהו התרחשה אחרי שנה של דייטים שבקושי תועדו על ידי הפפראצי. השחקנית שהועמדה לפרס ה"אמי" על משחקה ב"סקנדל" אמרה, "אני ממש מאושרת בכל תחומי חיי. בורכתי".

קארי וושינגטון | צילום: וניטי פייר

מארי קלייר >> ניקי מינאז'

כשהיא מעטרת את שער המגזין האופנתי, מינאז' לובשת שמלה לא אופיינית של פאוסטו פוגליסי ומצניעה את איבריה הבולטים ביותר עם שמלות צמודות אמנם אבל ללא חשיפת מחשופים מיותרים. אנחנו התעניינו יותר במה שהיה לעורכת המגזין לומר על התנהגותה של מינאז' בסט כשהתארחה בתכנית של ג'ואן ריברס, "משטרת האופנה" בערוץ E, שם סיפרה כי מינאז' הייתה מלאת דרישות כיאה לדיוה שתופסת מעצמה וביקשה שהסט יהיה שקט וגם חמים (מה שיצר אוירה דביקה בה אסור היה להתלונן כי מיס ת'ינג עוד תשמע את התלונות). כמו כן ביקשה המינאז'ית ארוחה יוקרתית מיוחדת ושהשליח יעבור בסופר לקנות לה רוטב מיוחד שהיא אוהבת עם הארוחה שלה. דיוה כבר אמרנו?

ניקי מינאז' | צילום: מארי קלייר

פלייר >> ארלניס סוסה

ארלניס סוסה לוא דווקא מוכרת לכל תושב מדינת ישראל אבל אין ספק שלמולדתה, הרפובליקה הדומיניקנית, היא בהחלט מביאה כבוד. בתור פרזנטורית של חברת "לנקום" ומישהי שצעדה כבר במסלול ויקטוריה סיקרט הנחשק, אין ספק שמדובר בדוגמנית שכדאי לשים לב אליה. פה היא מצולמת על ידי ג'ייסון קים ומדגמנת שיער הפוך סטייל, קמתי בבוקר אבל אני דוגמנית אז אני תמיד נראית טוב. סוג הדוגמניות שאנחנו הכי אוהבות לשנוא.

ארלניס סוסה | צילום: פלייר

ווג הולנד >> קסיה סטורס ודווי דריגן

בלוק שחור שעשה לנו קצת חם, צילם פיליפ ווגלנזנג את שתי הדוגמניות עבור השער המבוקש כשקסיה בעלת השיער הכהה נעמדת בתנוחת פילאטיס מוכרת ודווי הבלונדה נאחזת ברגלה כדי לעזור לה להימתח. בניגוד לסטורס בת ה-25, ילידת פולין, אשר צעדה על מסלולים מבוקשים כמו אלה של ורסצ'ה ומארק ג'ייקובס, דריגן בת ה-30 הינה ילידת הולנד ממוצא אינדונזי מצד אימה שכבר הוחתמה לסוכנות הדוגמנות המצליחה, "עלית", בגיל 13. מאז היא לא רואה בעיניים ומוכיחה שגם בגיל שכבר היה הורג לדוגמניות אחרות קריירה, היא עדיין בטופ.

קסיה סטורס ודווי דריגן | צילום: ווג

השאירו תגובה

 

  •  ניקול קידמן יפהפייה וגם פעילה נגד אלימות נשים. ניקול לוקחת בגדולע

    מאת: עירית איזנברג |‏ 1 באוגוסט 2013 | 07:56
  •   ניקול קידמן עשתה לי את זה. גם יפהפייה וגם .זכתה פרס על פעילותה נגד אלימות נשים.אין כמוך

    מאת: עירית איזנברג. ififisdn |‏ 1 באוגוסט 2013 | 07:53