סנובית, טבעת מניקור כבר ניסית?

על קצות האצבעות: הטרנד החדש בעולם האקססוריז משלב שתי אהבות שלנו, ציפורניים ותכשיטים | ביונסה כבר צפתה את הטרנד כבר מזמן, והנה הוא כאן כדי לשרוט

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2013

הלהיט החדש בידינו | צילום: אתר אסוס

לבעלות כשרון התפירה שביננו הלהיט החדש בעולם התכשיטים יזכיר במקצת את האצבעון שמגן על האצבע בחירוף נפש בעת המלאכה; לאחרות הטרנד אולי יעורר קונוטציה של הופעת רוק פרועה. כך או כך, טבעות המניקור או טבעות הציפורן משתלטות על כל חלקה טובה בבלוגספרה ובקרב פאשניסטות בצורתן הדקיקה או כמיני קסדה המכסה את האצבע ומטשטשת כל טביעה.השילוב בין ציפורן מלאכותית לטבעת כבשה את ביונסה, וניתן לראות כיצד צפתה את הטרנד עוד בקליפ Sweet Dreams משנת 2009. אחרי שזה מגיע לסלבס, הטרנד מתפשט הלאה אל המסלול ובמקביל אל עורכי, כתבי ובלוגרים של אופנה. לאחר מכן, כמובן, אל העולם הרחב. מתוך כך עורכת האופנה אנה דלו רוסו נצפתה עם התכשיט החדש לפני מספר חודשים, במקביל לתצוגת סתיו 2013 של אייגנר שהציגו, מלבד לתיקים נאים במיוחד, גם טבעות דמויות אצבעונים.

ביונסה בקליפ Sweet Dreams. טרנדסטורית, או מה?

הטבעת של אנה דלו רוסו | צילום: טוויטר

אז מה דעתנו על הבלינג רינג החדש? הטבעות הללו קוליות, בולטות בסביבה ואפילו שומרות על הציפורניים מכל משמר. אך כמו כל טרנד, רצוי למתן במינון ולא להשתגע עם טבעות המכסות את כל הציפורניים.

טבעות המכסות את הציפורן בתצוגה של אייגנר, סתיו 2013 | צילום: גטי אימג'ס

צילום: superwicked באתר Etsy

הבלוגריות מיישמות: למעלה - sabfashionlab, למטה - קאפקייקס אנד קשמיר

כובשות את הציפורניים. טבעות ציפורן

צילום: אתר אסוס

השאירו תגובה