באתי, ראיתי, קניתי: נעליים לשקיעה ולזריחה, שמלה שהיא יומן מסע

קולקציית פרינטים גיאוגרפיים, הנעליים של סופיה וובסטר עושות לנו שמח ותיק במחווה אצילית לאודרי הפבורן | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 27 יוני 2013

באתי >>
חנות הנעליים המקוונת של סופיה וובסטר

אחרי שנים של עבודה כשולייה של מעצב הנעליים ניקולה קירקווד, סוף סוף יש לסופיה וובסטר מותג אביזרים משלה. מגזין טיימס סימן אותה כשם שכדאי לעקוב אחריו ב-2013, קונדה נסט הכריז עליה כמעצבת האביזרים העולה של בריטניה והמדור מצטרף למבטים המזוגגים. את קולקציית הביכורים השובבה שלה הציגה וובסטר בשבוע האופנה בלונדון שהתקיים בתחילת השנה, והפגינה זיקה עמוקה לחדי קרן, נצנצים, עקבי סטילטו דקיקים ומקושטים וניחוש שלנו – סמי הזיות קשים.

סופיה וובסטר | צילום: יח"צ

ליין הנעליים הפנטסטי שלה, שנראה כמו בית הממתקים של עמי ותמי בגרסה של קארי ברדשואו, יגרום לכל שאר הנעליים בארון להיכנס לדיכאון, ומגבים אותו תיקים חמודים וחצופים בצורת בלוני טקסט קומיקסיים. לאחרונה היא פתחה חנות אינטרנטית שמעבירה את אווירת ה"פאן פאן פאן לי" שלה, ולמרבה הכיף גם עושה משלוחים לישראל. הכי הכי: נעלי השקיעה והזריחה. אז מה אם סביר להניח שהן גורמות לשברי הליכה?
סופיה וובסטר, טווח מחירים: 340-700 פאונד (בין 2,040-4,200 ש"ח).

שקיעה בכפות הרגליים, 340 פאונד. סופיה וובסטר | צילום: יח"צ

נעליים ב-385 פאונד. סופיה וובסטר | צילום: יח"צ

החיים הם קרקס. 395 פאונד | צילום: יח"צ

ראיתי >>
קולקציית הריזורט של מרי קטרנזו

"חתימתה יוצאת הדופן של קטנרזו מתבטאת באסתטיקה שנראית כמו חתונה בין משחקי מחשב לעיצוב פנים מהמאה ה-18" – כה אמר מגזין ווג, והמדור אומר אמן. הדברים מתייחסים לקולקציית הריזורט הראשונה והמופתית של המעצבת הבריטית, ששלפה מהשרוול סדרת דגמים מסחררת ומרהיבה אחרי קולקציית הקיץ שלה, שנהגה חסכנות בצבעים.

מרי קטרנזו, ריזורט 2014

קטרנזו, אשפית הדפסים גאונית, יצאה מגבולות הסטודיו הלונדוני שלה השנה וטיילה ברחבי אמריקה. ההשפעה הגיאוגרפית חלחלה אל העיצובים, שעליהם מרוחים נופים טבעיים של שקיעות ברזילאיות ומדבריות חמות שעורבבו עם מוטיבים מבית כמו שושנים אנגליות מלבלבות, היכלים ויקטוריאניים עתיקים ומבנים תעשייתיים מודרניים וקודרים. הכל מתמזג למערכות לבוש מרהיבות וסוריאליסטיות, כשההדפסים הגרפיים מאורגנים במלאכת מחשבת מבריקה. התוצאה המתקבלת היא של יומן מסע, קצת כמו ללבוש את חשבון האינסטגרם שלה.

עולם חדש מופלא. מרי קטרנזו

העיר במכנסיים, האאוטדורס על החולצה. מרי קטרנזו

רציתי >>
משקפי שמש ספרדיות עם מבטא יפני

מותג המשקפיים הספרדי Etnia Barcelona נחת השבוע בישראל, עם שק של מצב רוח טוב ושלושה דגמים ססגוניים המיועדים לשני המינים בעיצובו של האמן והצלם היפני נובויושי ארקאי שקרויים על שם מספרי הטיסות בין טוקיו לפריז (ועולים כמעט כמו כרטיס טיסה). המסגרות מוצעות בסקאלת צבעים פסטליים לא שגרתית שכוללת שידוכים לא צפויים כמו צהוב, תכלת או ורוד עם אפור, ורוד עם ירקרק או תכלת ועוד. העדשות, מתוצרת חברת ברביני האיטלקית, עשויות זכוכית מינרלית עמידה בפני שריטות ובעלת הגנה מקסימלית מקרינת UV מרושעת.
מחיר: 1,200-1,400 ש"ח בחנויות המובחרות.

ETNIA BARCELONA, מחיר: 1,104 ש"ח | צילום: יח"צ

ETNIA BARCELONA | צילום: יח"צ

קניתי >>
תיק בד עם הכיתוב "
Paris is always a good idea"
כי למדור אף פעם אין מספיק תיקים, כי בימים אלה מתקיים בבירה הפריזאית שבוע האופנה והרחובות מלאים אנשים עוד יותר יפים מהרגיל, כי באוגוסט כולם ייצאו לוואקאנס וכמעט כל העסקים יהיו סגורים וכי, כמאמר הפתגם של אודרי הפבורן – פריז היא תמיד רעיון טוב. המחיר: 101 שקלים כולל משלוח. להשיג ממש כאן.

תיק | צילום: etsy

השאירו תגובה