באתי, ראיתי, קניתי: תערוכה של שנקר, קולקציית תכשיטים מהוואי

פרוייקט אופנה המשלב בין צלילים ובדים, קולקציית תכשיטים עם ריח של ים ושמלת פסים אחת ששומרת על דיסטנס | כל מה שעשה לנו את השבוע

מאת  | ‏ 13 יוני 2013

מצד שני - תערוכה של שנקר. דניאל סאסי בהשראת השיר "Iron" | צילום: שי קדם

באתי >>
מתלבשים על שירים: תערוכה בבית בנמל

לפעמים מוזיקה מתלבשת לנו על התודעה ולא מרפה, קודחת לנו את המוח ומזדמזמת ללא הפסקה. "מצד שני", פרויקט אופנתי מעניין שנחת השבוע במתחם בית בנמל בתל אביב, מנסה להחזיר למוזיקה טובה באקט של מחווה ולעמוד על הקשר האדוק בינה לבין אופנה, ולא רק מאספקט בגדי הבמה, אלא כמוקד להשראה.

שבעת הסטודנטים משנקר המציגים בתערוכה עיצבו כל אחד שתי מערכות לבוש, בעלות צללית זהה אך עשויות מחומרים שונים, שנוצרו בהשראת השיר האהוב עליהם – האחת בגרסת המקור שלו והשנייה בגרסת הכיסוי. גולן טאוב, למשל, עיצב שני מראות לצלילי " You just keep me hanging on". האחד, לביצוע האוריגינלי של הסופרימס, בצבעוניות ססגונית ואלמנטים גרפיים שמתכתבים עם אופנת שנות השישים כמו גם עם מחאת השחורים ואלמנטים שבטיים. השני, לצלילי הקאבר של קים וויילד משנות השמונים, שמתאפיין בסאונד של מקהלת אורגניות ובמינונים לא הגיוניים של מלודרמה ואופל, שתורגמו למערכת לבוש על טהרת הדארק גלאם.

גולן טאוב בהשראת השיר "You just keep me hanging on" | צילום: אמיר יהל

דניאל צורי בהשראת השיר "Kashmir" | צילום: אמיר יהל

עוד בתערוכה: דניאל צורי והשיר "Kashmir" של לד זפלין, דניאל סאסי עם "Iron" של וודקיד, דונה ויינברג עם "feeling good" של נינה סימון, יעל נבון עם "Another brick in the wall" של פינק פלויד ודור דב טולצ'ינסקי עם לא אחר מ"Barbie girl" של אקווה.
התערוכה מוצגת עד 24 ביוני, ב"בית בנמל" – נמל תל אביב.

 

O-shan | צילום: יח"צ

ראיתי >>
להגיש עם ערסל ואגוז קוקוס: קולקציית התכשיטים החדשה של O-shan

המעצבת הישראלית שלי לימור, שעומדת מאחורי המותג "O-shan", מפעילה אותו בשלט רחוק ממקום מושבה בהוואי, שם היא גולשת ושותה פינה קולדה לסירוגין, כאשר מדי עונה היא שולחת לארץ דרישות שלום חמות בדמות תכשיטים. קולקציית הקיץ החדשה שלה נוצרה בהשראת איי טהיטי ובורה ובורה, עם טעם של מלח ים ואננס קר על השפתיים, והיא כוללת תכשיטים אגביים לצד כאלו שיהלמו מלכות דרמה, בסגנון השבטי האופייני לה.

הקולקציה כוללת 19 שרשראות, 9 זוגות עגילים, 8 צמידים וארבע טבעות קוקטייל, ועשויה מחומרים כמו פליז מושחר ומוברק בשיבוץ אבנים בסקאלת הגוונים שבין ירוק לכחול, עם נגיעות כתמתמות, ובשילוב חוטי שעווה וכותנה הקלועים אל תוך המתכת. העונה, לראשונה, צולם הקטלוג בסביבתו הטבעית, על חוף הים בהוואי.
טווח מחירים:295-795 ש"ח.
להשיג בחנות O-SHAN, מרכז בעלי מלאכה 17, תל אביב וברשת רזילי.

O-SHAN, טבעת. מחיר: 395 ש"ח | צילום: קית גלסמן

O-SHAN, צמיד. מחיר: 395 ש"ח | צילום: קית גלסמן

O-SHAN, שרשרת. מחיר: 695 ש"ח | צילום: קית גלסמן

שרשרת של O-shan, מחיר: 495 ש"ח | צילום: יח"צ


קניתי >>

נא לשמור מרחק: שמלת פסים של אלף-אלף

בקיץ המדור מעדיף שכולם יתרחקו ממנו, וזה כולל את הבגדים שלו. בימים טרופים אלו, בהם החום מעלה את מפלס העוינות ומאיים להוריד אותנו מהפסים, הדוקטור רשם לנו את השמלה הזאת של המותג אלף-אלף, ששומרת על הדיסטנס הנכון מהגוף ועשויה מבד סאטן-משי "שיספק ללובשת את היציבות שמזג האוויר מבקש לשדוד ממנה", כדברי צמד המעצבות אפרת לוין ואיילת הרמל.
מחיר: 650 ש"ח.
להשיג בחנויות המותג: אשתורי הפרחי 9, תל אביב | רוחמה 9, יפו.

שמלת פסים של אלף אלף | צילום: גיא כושי ויריב פיין

השאירו תגובה