שבוע האופנה גינדי תל אביב: הקיץ של סמפל כובש את המסלול

בהופעה ראשונה על המסלול, האחיות המעצבות נופר מכלוף ועינב זיני חוקרות את הגבולות שבין הנסתר לגלוי ועומדות בכבוד רב בציפיות שעוררו

מאת  | ‏ 17 דצמבר 2012

סיפור כיסוי. המסלול של סמפל | צילום: יח"צ

הרעיון שעומד מאחורי קולקציית הקיץ של המותג המבטיח "סמפל", שהוצגה היום (שני) במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב, הוא חקירת גבולות של גילוי וכיסוי, מעין סיפור מסע בין טריטוריות של אטום ושקוף, מוסתר וחשוף. מדובר בפעם הראשונה שבגדי המותג מוצגים על מסלול תצוגת אופנה, מאז הוקם לפני כארבע שנים, ובסוג של ביתוק בתולין תקשורתי עבור האחיות נופר מכלוף (31) ועינב זיני (36), הראש והידיים של המותג, שפעלו עד כה בשקט יחסי והתבשלו בקצב שלהן, כמו נזיד בבישול אטי, מקפידות להפיץ ניחוחות שממגנטים אליהן אנינות אופנה.

מופת של אלגנטיות אורבנית | צילום: יח"צ

אוסף פריטים נחשקים | צילום: יח"צ

התצוגה, שעוררה ציפיות רבות באופן מובן, נפתחה בשקופית שהזמינה את הקהל למסע שבו יוכל לצפות בעולם דרך העיניים של האחיות. ומה רואים שם? מופת של אלגנטיות אורבנית, איפוק נקי ועידון כובש, לא פחות. התצוגה שלהן הייתה חפה מקשקושים וגימיקים מיותרים, בלי סלבס או ציצים מעורטלים, רעש וצלצולים. הן פשוט הציגו אוסף נהדר וקוהרנטי של פריטים נחשקים ומהוקצעים שערבבו רוקנ'רול עם אסתיקה יפנית, שרבות מיושבות השורות הראשונות נאלצו להחזיק את עצמן מלתלוש אותם מעורן של הדוגמניות. גם הסטיילינג היה מושלם: שיער הדוגמניות נאסף לקוקו נמוך, ולכולן הודבק פוני אחיד. על הנעליים הנהדרות – שלל פלטפורמות אימתניות, נעלי עקב עם שרוכים ונעליים שטוחות עם אבזמים, אחראית המעצבת הצעירה רותם גור, בוגרת טרייה של בצלאל, מהמותג VAS.

פוני קצר, קוקו אחורי ונעלי פלטפורמה נהדרות ואימתניות | צילום: יח"צ

ביו המוסתר לחשוף | צילום: יח"צ

ראשונה לעלות על המסלול, לצלילי פסקול של דפש מוד, הייתה סדרת דגמים שהוקדשה לסקאלת הצבעים שבין לבן צחור ועד אבני חצץ. הופיעו בה מכנסי עור צמודים עם חריצים בברכיים, חולצות מכופתרות עם כיסים גדולים בחזית, מוטיב מעולם המחנאות והמסעות, ועוד טופים מעניינים כמו טוניקה א-סימטרית או חולצת בטן בגזרת שכמיה, ששודכו לחצאיות מיני ומכנסונים עם בטנה שקופה בצבע תואם, שזלגה מהם החוצה ולא סתם הציצה. לאט לאט החלו להופיע גם הדפסים בסגנון יפני, בעיקר של פרחים וצדפים, שבצבצו מתחת לטוניקות ארוכות ושקופות, והתנוססו על אוברולים או סטים של מכנסי ברמודה וחולצות קצרות.

שמלה או בלייזר? | צילום: יח"צ

הדפסים בסגנון יפני | צילום: יח"צ

התצוגה נחתמה בשלל פריטים שחורים, ביניהם חולצת עור יפיפיה עם שרוולי קימונו ואפליקציה בדוגמת צדפים בחזית שנלבשה עם מכנסי עור צמודים. אקורד הסיום המרשים היה שמלת מקסי שחורה ודרמטית שנחתכה מיריעת עור עצומה ונדמתה לרגע לשמלת כלה בגרסתה הגותית והאפלה. למרבה המורבידיות, הדוגמנית שלבשה אותה אחזה בזר פרחים עשוי עור שחור. זה היה מעין אקט אבלות קטן וסמלי על התצוגה שהסתיימה זה עתה, שהשאיר תיאבון גדול למה שיוליד העתיד.

אוברול מעוטר הדפסי פרחים וצדפים | צילום: יח"צ

אקורד הסיום, שמלת מקסי שחורה ודרמטית וזר פרחים עשוי עור | צילום: יח"צ

 

השאירו תגובה