לא על המצה לבדה: מכירות חול המועד פסח

נכון שחופש פסח הוא לא באמת חופש, אבל מכירות האופנה המיוחדות מתעלמות מהעובדה הזו | קיבצנו את האירועים ששווה לבדוק

מאת  | ‏ 4 אפריל 2012
אניה פליט | צילום: אניה פליט

אניה פליט | צילום: אניה פליט

כבר מזמן אין לנו באמת חופש בפסח, אבל, חול המועד היה ונשאר תקופה עשירה באירועים. לא מעט מעצבים מרעננים את החנויות עם מחירים שווים, ושני ירידי אופנה שכבר הפכו למסורת חוזרים להתמקם לנו ביומן.

>> מכירות מיוחדות

אניה פליט
זוכת דירוג "המעצבים הכי טובים" של פאשן פורוורד לשנת תשע"ב, המעצבת אניה פליט מעבירה את פעילותה למתחם אחד בגן החשמל וסוגרת את החנות בכיכר מסריק. בבית האופנה החדש תהיה חנות שתפעל בכל ימות השבוע, סטודיו עבודה וסטודיו לקבלת כלות. לקראת הסגירה, החנות הקטנה במסריק הופכת לחנות אאוטלט. כל הפריטים בה מוצעים למכירה תמורת 199-399 ש"ח.
המכירה כבר החלה, והיא תמשך עד ה-27/4/2012
אניה פליט, מסריק 21, ת"א
לפרטים נוספים

הגר סתת
מעצבת התכשיטים הגר סתת מנקה מדפים לפסח ועורכת מכירת עודפים בסניפה ברחוב לבונטין בתל אביב. במהלך החג הלקוחות יוכלו להנות מהנחות של עד 80% על תכשיטי עור ומתכות מצופות זהב וכסף מקולקציות קודמות. מחירים לאחר הנחה: 59-149 ש"ח.
רח' לבונטין 13 ת"א

לפרטים נוספים

צמידי שיניים עם עור של הגר סתת | צילום: אבי ולדמן

צמידי שיניים עם עור של הגר סתת | צילום: אבי ולדמן

 

בוטיק מקסים
בוטיק מקסים ביי אניגמה מציע להורים להלביש את ילדיהם במותגי על. לרגל החג תתקיים בחנות מכירת נעלי ילדים של מותגים דוגמת פראדה במחירים שינועו בין 100 ל-350 ש"ח.
1-15/4/2012
בוטיק מקסים ביי אניגמה, ה"א באייר 70 ת"א
לפרטים נוספים

דורין פרנקפורט
דורין פרנקפורט תקיים במהלך חול המועד מכירת אביב לשמלות כלה ואירועים. בנוסף, מבחר גדול של פריטים מעונות קודמות יוצע למכירה ב-180-390 ש"ח.
4-12/4/2012
בחנות דורין פרנקפורט בקניון עזריאלי שבתל אביב, קומה 2
לפרטים נוספים

שמלת כלה של דורין פרנקפורט, 250 ש"ח | צילום: אבי ולדמן

שמלת כלה של דורין פרנקפורט, 250 ש"ח | צילום: אבי ולדמן

>> ירידים

טי מרקט
פסטיבל הטי-שירטים האורבני חוזר למהדורת פסח הקבועה שלו. מעל ל-60 מעצבים ומותגים יציעו לקהל טי שירטים, כמובן, אבל גם אקססוריז ופריטים נוספים במשך שלושה ימים, באווירה של "גרוב, אלכוהול ומוסיקה טובה", כפי שהובטח.
12-14/4/2012
רחוב הרכב 13, ת"א
לשעות פתיחה ופרטים נוספים

שופוני
יריד הנעליים שופוני שב אלינו גם הוא, כמיטב המסורת. האירוע יאגד כ-40 מעצבי נעליים ותיקים וצעירים, שיציעו למכירה את קולקציות הקיץ הנוכחיות בהנחות של 20-70% דגמים מעונות קודמות. מפיקות שופוני ביקשו מהמעצבים המשתתפים ביריד להפוך דגם אחיד של כפכפי אצבע פשוטים לזוג כפכפים מעוצב. דגמי ה-"One of a kind" הללו ימכרו גם הם באירוע והכנסתם תיתרם לעמותת החצר הנשית.
12-14/4/2012
נמל יפו המתחדש, מחסן 2
לשעות פתיחה ופרטים נוספים

סנדלים של מדוזה בשופוני | צילום: יח"צ

סנדלים של מדוזה בשופוני | צילום: יח"צ

השאירו תגובה