זה התרגיל: מריל סטריפ לראשונה על שער "ווג" בגיל 62

השחקנית הנחשבת כבר גילמה את אנה וינטור בסרט "השטן לובשת פראדה", אבל רק עכשיו זכתה להופיע על שער "ווג" | סטריפ היא האישה המבוגרת ביותר שהופיעה אי פעם על שער המגזין

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2011
מריל סטריפ על שער גליון ינואר 2012 של ווג ארצות הברית

כמה אוסקרים צריך בשביל לקבל פה שער? מריל סטריפ על שער גליון ינואר 2012 של ווג ארצות הברית

גיליון ינואר של "ווג" ארצות-הברית נחשף ועימו ההפתעה הנעימה שפותחת את שנת 2012. מריל סטריפ, ללא ספק אחת השחקניות הגדולות ביותר בזמננו, לא זכתה עד היום לכבוד שרבות ופחות ראויות ממנה זכו לו – אבל עכשיו העוול תוקן. בגיל 62, היא מופיעה לראשונה בחייה על שער מגזין האופנה החשוב בעולם.

לא ברור איך קרה שעד עתה התעלמו ב"ווג" ממי שזכתה כבר ב-2 אוסקרים וב-7 פרסי גלובוס הזהב. אפשר לנחש אולי שתפקידה של סטריפ כמירנדה פריסטלי, עורכת מגזין "ראנווי" הדמיוני בסרט "השטן לובשת פראדה" (המבוסס על דמותה של אנה וינטור), לא סייע לה להתחבב במסדרונות "ווג". היא עצמה מתבדחת על הנושא בראיון שנתנה למגזין ואומרת שהיא גונבת את השיא מבין ידיה של פרסיליה פרסלי שהופיעה על שער ווג ב-2004, בגיל 59 לצד בתה ונכדתה.

בתפקיד העורכת. מריל סטריפ מתוך "השטן לובשת פראדה"

בתפקיד העורכת. מריל סטריפ מתוך "השטן לובשת פראדה"

| ספר השיאים של מריל סטריפ |

עוד באותו ראיון, סטריפ טוענת שהקריירה שלה כמעט הגיעה לקיצה לפני יותר מ-20 שנה. היא מספרת כי אחרי גיל 40 קיבלה שלוש הצעות שונות לתפקידי מכשפה, מה שמצביע לדבריה על כך שנשים מבוגרות עדיין נתפסות כגרוטסקיות. בחודש הבא ייצא לאקרנים הסרט הגדול הבא שלה, בו היא מגלמת את אשת הברזל, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, מרגרט ת'אצ'ר. מלבד התואר הנחשק: "האישה המבוגרת ביותר על שער 'ווג'", סטריפ מחזיקה בשיא נוסף – 16 מועמדויות לאוסקר ו-25 לגלובוס הזהב, יותר מכל שחקן או שחקנית אחרים בהיסטוריה.

מריל סטריפ גליון ינואר 2012 של ווג ארצות הברית

מלאת כישרון וסטייל. מריל סטריפ בגליון ינואר 2012 של ווג ארצות הברית

השאירו תגובה