היקום קרוקס לתוך עצמו: הכירו את הנעליים של בלנסיאגה

בית האופנה בלנסיאגה העלה בשבוע האופנה בפריז את הדוגמניות שלו על המסלול כשהן נועלות קרוקס על פלטמורה. הנעליים הן שיתוף פעולה בין המותגים ועתידות לצאת לחנויות באביב 2018. "הנעל שלנו אייקונית ורלוונטית לעולם האופנה הנוכחי", הסבירו בקרוקס. התגובות השנויות במחלוקת לא איחרו לבוא

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2017

כשקרוקס ובלנסיאגה נפגשים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כשקרוקס ובלנסיאגה נפגשים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לפעמים נראה שעולם האופנה פשוט רוצה לאתגר אותנו, אלה שנושאים את עיניהם בציפייה ואהבה אל המסלולים בשבועות האופנה ומקווים לחזות בבשורה הבאה. התחושה הזו נוטה לחזור על עצמה בעיצוביו של דימנה ווסלייה, אחד המעצבים הכי מעוררי מחלוקת ושיחה בסביבה. עכשיו הוא עושה את זה בגזרת הנעליים: הקרוקס עולות כיתה, נעמדות על פלטפורמה, ומתהלכות להן בתצוגה של בלנסיאגה. הנעליים מלאות בהשראה מעולם הילדים. הצבעים כמו מתוך סרטים מצויירים, והקשקושים המוצמדים אליהם גם הם נראים מעולמות הצעצועים. כצפוי,

אבל זו לא הכניסה הראשונה של נעלי קרוקס לראנוויי. כריסטופר קיין כבר הצעיד את הנעל, לפני שנה בדיוק, בתצוגה שלו, כשהיא מעוטרת אבנים נוצצות. הגרסה של בלנסיאגה שונה. ״בעיני הקרוקס הן נעליים מאוד מודרניות ואני נמשך אליהן כי הן משלבות טכנולוגיה מתקדמת ומיוצרות בתהליך מעניין״, מסביר ווסלייה לווג. ״זו נעל חדשנית. היא קלה, היא עשויה מחלק אחד, זה מאוד בלנסיאגה בעיני״.

על המסלול של בלנסיאגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

על המסלול של בלנסיאגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ווסלייה מעולם לא הכניס את רגלו לנעל קרוקס בעבר, בקיץ האחרון הוא נפגש עם הגומי המחורר ואז התרחש קסם. המעצב מיד ביקש שישיגו לו את האדם שאחראי על יצירת המופת, והמהלך נכנס לפעולה. ״בעתיד נוכל להדפיס לנו קרוקס במדפסת תלת מימד״, מבטיח ווסלייה. בינתיים, כדי להשיג קרוקס על פלטפורמה, נצטרך לחכות עד אביב 2018, אז הן יצאו למכירה, ובטח יחלחלו מטה אל רשתות האופנה המהירה בחיקויים בכל צבעי הקשת.

התגובות כצפוי מאד מעורבות, אבל מרבית המגיבים כבר יודעים לעצור את הפלט האוטומטי כדי לא לאכול בהמשך את הכובע. ״כשבלנסיאגה יצרו איתנו קשר, היינו סקרנים לגבי האפשרות למתוח את גבולות העיצוב שלנו, את יכולות היציקה ולראות מה נוכל ליצור יחד״, מספרת מישל פול מקרוקס העולמי למגזין אל. ״העבודה המשותפת הייתה פאן לכל הצוות. המסקנה היא שהנעל שלנו אייקונית ורלוונטית לעולם האופנה הנוכחי״. בין אם העיצוב מלהיב או מוגזם, ההצהרה הזו, ככל הנראה, נכונה.

 

A post shared by @blondetaki on

הקרוקס עלו כיתה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הקרוקס עלו כיתה (צילום: מתוך האתר הרשמי)


השאירו תגובה