הג'וב החדש של ג'יג'י חדיד: מעצבת תכשיטים

הסופרמודל בת ה-22 חברה למותג התכשיטים הצרפתי מסיקה (כן, יש שורשים יהודיים), ועיצבה עבורו קולקציית זהב ויהלומים נוצצת במיוחד, בעלת וייב אדג'י המותאם לדור ה-Y. ג'יג'י כמובן גם הצטלמה לקמפיין החדש, מה שגורם לנו לתהות – האם יש משהו שהאישה הזו לא יכולה לעשות?

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2017

מעתה אמרו - ג'יג'י חדיד, מעצבת תכשיטים (צילום:  MERT&MARCUS)

מעתה אמרו – ג'יג'י חדיד, מעצבת תכשיטים (צילום: MERT&MARCUS)

בגיל 22 ועם רזומה יותר ממרשים, דוגמנית העל ג'יג'י חדיד יכולה להוסיף גם את הטייטל "מעצבת תכשיטים" לרשימת התארים המכובדת שלה. לאחר שנבחרה כפנים וכמוזה של מותג התכשיטים הצרפתי מסיקה נרתמה חדיד לעיצוב קולקציית קפסולה לקולקציית "Move" המזוהה עם המותג. שיתוף הפעולה המתוקשר מגיע בתזמון מושלם עם חגיגות העשור של הקולקציה האייקונית.

האהבה לתכשיטים של ואלרי מסיקה, העומדת בראש המותג, עברה כנראה בדם. אביה, סוחר היהלומים הצרפתי-ציוני, אנדרה מסיקה, הוריש לה את הכבוד וההערכה ליהלומים ולעיצוב, ובשנת 2005 הבשילה האהבה הזו להשקתו של מותג הנושא את שם המשפחה.

G זה לג'יג'י (צילום: מתוך האתר הרשמי)

G זה לג'יג'י (צילום: מתוך האתר הרשמי)

שנתיים לאחר השקת המותג (שנמכר בארץ ברשת פדני) נחשפה קולקציית Move הראשונה. הקולקציה מבוססת על זיכרונות ילדות של ואלרי מאביה, ומהתנועה של אבני החן החופשיות בידיו. בהתאם, הקולקציה מתבססת על משחק של יהלומים הנעים בתוך מסגרת טבעתית.  

החיבור והאהבה של ואלרי לעשייה שלה גרם לחדיד להשתכנע מיד בנכונותו של שיתוף הפעולה הזה. "בשנייה שפגשתי את ואלרי", סיפרה בראיון, "וראיתי איך היא עונדת את התכשיטים האישיים שלה, ידעתי שנוכל ליצור תכשיטים יפים. יחד יצרנו משהו שמרגיש לי מאוד אמיתי ועדיין משמר את המהות של מסיקה. למרות שבדרך כלל הסגנון שלי קז'ואלי, התכשיטים האלה הופכים את ההתגנדרות הלא תכופה למשהו באמת מהנה" .

הצ'וקר עדיין איתנו (צילום:  MERT&MARCUS)

הצ'וקר עדיין איתנו (צילום: MERT&MARCUS)

מסיקה העידה שהבחירה בחדיד הייתה טבעית עבורה כיוון שהיא "מגלמת את האישה של מסיקה. היא ספונטנית, מאירה וחכמה". גם התדמית המשפחתית של חדיד (הבאה לידי ביטוי ביחסים שלה עם האם יולנדה ועם האחים) התאימה בול ל-DNA מותג התכשיטים והפכה את שיתוף הפעולה הזה לעוד יותר טבעי. 

בקולקציה של חדיד, המיועדת לתת טוויסט אדג'י וצעיר לקו הקלאסי של מסיקה, אפשר למצוא פיסים שידברו אל ליבה של חובבת התכשיטים בת דור ה-Y: עגילים א-סימטריים, צמידים שאפשר להעמיס וטבעות סטייטמנט. המחירים, כצפוי, קצת פחות מותאמים לכיסה של הצעירה הממוצעת, ונעים באזור ה-4,000 שקלים לתכשיט. לג'יג'י וחברותיה, אפשר לתאר, זה כנראה לא כזה מפריע. 

אמורה להלהיב את קונות התכשיטים מדור ה-Y (צילום:  MERT&MARCUS)

אמורה להלהיב את קונות התכשיטים מדור ה-Y (צילום: MERT&MARCUS)

השאירו תגובה

 

  • ממליצה בחום ובאהבה רבה לעיצובים , לאנשים ולמחיר !!!
    פרנקו אורו תכשיטים
    francoorodesign.co.il

    מאת: נועה |‏ 14 באוקטובר 2017 | 01:12