אמל קלוני בהופעה ראשונה מאז הלידה על השטיח האדום

אמל קלוני הגיעה יחד עם ג'ורג' לפסטיבל הסרטים בונציה. אחרי טיזרים חמודים של שמלות מנצנצות, הגיע השטיח האדום ואמל הלכה על שמלת לילך של אטלייה ורסאצ'ה וגרמה לכולם להשתגע. אין מה לומר, היא חזרה ובגדול

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2017

אמל קלוני. גנבה את ההצגה לכולם (צילום: גטי אימג'ס)

אמל קלוני. גנבה את ההצגה לכולם (צילום: גטי אימג'ס)

חובבי הסטייל האלגנטי של אמל קלוני לא ממש באו על סיפוקם בחודשים האחרונים. במהלך חודשי ההיריון עם התאומים אלה ואלכסנדר, ובחודשיים שלאחר הלידה, קלוני מיעטה להראות בעין הציבור ונעדרה ממדורי האופנה.

עכשיו, כשבני הזוג נמצאים בפסטיבל הסרטים של ונציה, קלוני חוזרת לשטיח האדום ומשאירה למתחרותיה אבק מנצנץ של כוכבים. את הרמזים המקדימים להופעות ה"וואו" שלה נתנה אמל בארוחות ערב רומנטיות שבילתה עם בעלה ג'ורג'- שמלת סטרפלס עם פרינט של פולקה דוטס ושמלה ירוקה מנצנצת של סטלה מקרתני בישרו שעורכת הדין השיקית חוזרת למשחק, ובגדול.

 

A post shared by POLAR MODA (@polarmoda) on

לפרימיירה של הסרט suburbicon בבימויו של בעלה ג'ורג', הגיעה האם הטרייה בשמלה זוהרת במיוחד, בגווני סומק ולילך של אטלייה ורסאצ'ה. החלק העליון ודמוי המחוך של השמלה הדגיש את גזרתה הצרה של קלוני בעוד שהחצאית הנשפכת מעניקה ללוק זוהר נשפך ורך. הסטיילינג המשלים שכלל קארה "לוב" גלי, שפתון אדום דרמטי ועגילי שנדליר של לורין שוורץ, היה לא פחות ממדויק.

זו לא הפעם הראשונה שקלוני בוחרת בורסאצ'ה על מנת לחרוך את השטיח האדום. בפסטיבל קאן בשנה שעברה היא עשתה זאת בשמלה א-סימטרית צהבהבה של בית האופנה ששיחקה על אותה משבצת אולד הוליווד גלאם.  

הפעם, באופן צפוי למדי, העניין בהופעת השטיח האדום של קלוני גדול במיוחד. כמו במקרים רבים של הופעות "פוסט-בייבי" של כוכבות מהשורה הראשונה, מדובר במבחן תקשורתי מאתגר מהרגיל. אם בוחנים את הכותרות שזיכתה ההופעה האחרונה את קלוני ניתן להכריז חד משמעית כי היא צלחה אותו בגדול, כשלאתרי האופנה אין דבר מלבד שבחים ומחמאות. 

אי אפשר שלא להתפעל מהטוטאל לוק (צילום: גטי אימג'ס)

אי אפשר שלא להתפעל מהטוטאל לוק (צילום: גטי אימג'ס)

 

התכשיטים של לורן שוורץ (צילום: גטי אימג'ס)

התכשיטים של לורן שוורץ (צילום: גטי אימג'ס)

הכי מאוהבים (צילום: גטי אימג'ס)

הכי מאוהבים (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה