זה רשמי: מצאנו את המכנסיים הכי מופרעים בעולם
נדמה שלעולם האופנה יש לאחרונה אובססיה לא ברורה עם מכנסיים מאתגרים. אחרי ג'ינס הזיפר של VETEMENTS הנרכס מקדימה ועד מאחור והג'ינס השקוף של טופשופ, מגיע המעצב האמריקאי אדם סלמן וטורף את כל הקלפים עם מכנסי רשת שקופים המעוטרים בוורדים אדומים. פריחה בישבן, גרסת ההיי פאשן
איפה עובר הגבול בין מיוחד למגוחך? כנראה שבמקרה של המכנסיים השקופים של המעצב האמריקאי אדם סלמן התשובה היא איפשהו באמצע. בחודשים האחרונים ידענו לא מעט מקרים מוזרים של מכנסיים מופרכים, אך הגרסה השקופה של סלמן, העומדת להימכר בקרוב בבוטיק "אופנינג סרמוני", קובעת בימים האחרונים שיאים חדשים.
הכל התחיל מתמונת תקריב של המכנסיים שהעלה סלמן לפני יומיים לחשבון האינסטגרם שלו, בה נראים אחוריים חטובים כשהם "ארוזים" במעין מכנסי רשת שקופים המעוטרים בפרחי ורדים אדומים, בזווית שלא משאירה הרבה לדמיון.
הדגם הנ"ל, הלקוח מתוך קולקציית סתיו-חורף 2018 של סלמן, כבר נצפה על מסלול התצוגה ואף נמכר עד לא מזמן באתר "מודה אופרנדי", אך החשיפה הראשונית שלו הייתה עם טוניקה ארוכה שהצניעה את כל הדרמה. עכשיו, כשמתגלה התמונה המלאה, מורמות גם לא מעט גבות והטוקבקיסטים לא מפסיקים לרחוש.
כאמור, מכנסיים הזויים הפכו בתקופה האחרונה לסוג של טרנד. מג'ינס במחיר מופקע עם כתמי בוץ מפוברקים, לכזה שנרכס מקדימה ועד מאחור ועד גרסאות רשתיות כמו הג'ינס השקוף של טופשופ, המציאות על מדפי החנויות ללא ספק עולה על כל דמיון.
אם צריך לצאת להגנתו של הדגם המופרך, אפשר לומר שהוא היה חלק יחסית מנומק בסיפור הכולל של הקולקציה של סלמן. את ההשראה אליה הוא מצא בעקבות אהבתו רבת השנים לעולם הדנים. את הסיפור העונתי הספציפי הוא טווה בעזרת ספר שהוקדש לאמנות דנים בשנות השבעים.
הקולקציה, שכונתה על ידי ווג "לבישה ביותר" והציגה שילוב בין עולם הדנים לדיסקו ומוטיבים פרחוניים רבים, כללה מתחת לרדאר גם פריט או שניים שרבים כנראה יחשיבו לקצת פחות לבישים.
לקחו לא מעט שנים עד שסלמן, שסיים לימודי עיצוב אופנה ב-2004, החליט להקים מותג עצמאי הנושא את שמו. את התנופה המשמעותית של הקריירה שלו עיצבה עבודה מול אמנים מובילים ועיצוב בגדי במה לרשימה ארוכה של אמנים כמו ליידי גאגא, בריטני ספירס ומיק ג'אגר.
שיתוף הפעולה הפורה של סלמן עם ריהאנה הפך למוכר במיוחד, ויחד איתה עיצב את הקולקציה על שמה לרשת "ריבר איילנד".
בשנת 2013 השיק את בית האופנה על שמו, כשהוא ממשיך לעצב תלבושות לאליטת עסקי השעשועים דוגמת קייטי פרי וביונסה. לאחרונה שמו עלה לכותרות בזכות שיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם מותג משקפי השמש Le Specs שאומץ בחום על ידי כל האיט גירלס הנכונות, מג'יג'י ובלה חדיד ועד זואי קרביץ.
האם הג'ינס המדובר הוא הוכחה שסלמן דחף את הכישרון והתעוזה שלו צעד אחד קדימה מדי? בית המשפט הטוקבקיסטי מעלה תשובות שאינן חד משמעיות. האם עתידו הצרכני של הדגם הייחודי הזה סוגה בשושנים? מעניין יהיה לראות.
השאירו תגובה