קים וקיילי שימו לב: הטייטס שלכן מסכן את הבריאות

מי שהפכו את לבישת הטייטס לדבר שבשגרה גם מחוץ לחדר כושר וודאי לא ישמחו לגלות כי הטרנד האהוב עליהן לא חף מבעיות בריאותיות. מסתבר כי אם מוותרים על לבישת תחתונים מתחת לטייטס המצב למטה הופך ללא הגייני בעליל

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2017

קימי - שתדעי שמכנסי הטייטס האלו הם הזמנה לרופא (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

קימי – שתדעי שמכנסי הטייטס האלו הם הזמנה לרופא (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

בעידן שבו מובילות אופנה כמו קים, קורטני וקלואי קרדשיאן הפריכו לחלוטין את המשוואה שמכנסי טייטס מיועדים ללבישה בחדר הכושר, העניין סביב הפריט השנוי במחלוקת הזה הולך ומתעצם.

כשדוגמניות על כמו אלסנדרה אמברוסיו והאחיות חדיד חורשות על הטייטסים שלהן מסביב לשעון ולגלובוס, אי אפשר להתייחס למכנסיים האלו באדישות שהופגנה כלפיהם בעבר. כמובן שמדובר בעניין של טעם ובהתגמשות הסטנדרטים האופנתיים, אבל החבורה הזו הוכיחה שאפשר ומותר ללבוש טייטסים גם עם ז'קטים מחויטים ולא פחות חשוב מכך – לשדך להם נעלי עקב.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

לאחר שהתאיידה שאלת הלגיטימיות שלהם, מתפנים אתרי האופנה לדון בשאלה איך ראוי ללבוש אותם, ובשאלה הלא פחות חשובה – האם אפשר ובטוח ללבוש אותם ללא תחתונים. גלריית התמונות הענפה של המפורסמות שבוחרות באפשרות הזו לא מעלה ספק בכך שמדובר בטרנד מתהווה.

באתר Who what wear רתמו לדיון מומחית לגניקולוגיה שתיתן את חוות דעתה המקצועית על המגמה האחרונה והמסקרנת  שנצפתה בביצה – לבישה נטולת תחתונים שמונעת את בצבוצי הבד מלמטה.

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

המומחית הדגישה שהסוגיה תלויה בסוג הבד של המכנסיים, התפרים שלהם ומה מטרת השימוש בהם. בדים מסוימים, היא מעידה, אכן עשויים לגרום לשפשפת ולכן קיימת בעיתיות במגע ישיר שלהם עם העור.

עוד סוגיה חשובה בנושא היא הלחות והריח, במיוחד אם המכנסיים מיועדים לפעילות פיזית אינטנסיבית. במקרה כזה, הזיעה וההפרשות של הגוף עלולות להיות הזמנה לזיהומים וליצירה של ריחות לא נעימים, ולכן החשיבות של בחירה בבדים נושמים גדולה במיוחד.

ההמלצה של הרופאה דבקה בתחתוני הכותנה הטובים, הנושמים והישנים, ולא להתפתות כמו הקרדשיאניות וללכת בלי כלום. טרנד או לא טרנד, האפשרות של זיהום מטרידה היום קצת יותר, לא ככה?  

 

A post shared by Khloe (@khloekardashian) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה