צנועה ואצילית: כל הפרטים על שמלת הכלה של מירנדה קר

בשמלת דיור צנועה למדי ומלאת סטייל התחתנה דוגמנית העל מירנדה קר עם מייסד סנאפצ'ט, אוון שפיגל. "שמלה שמכסה אותך יוצרת טוהר ומסתוריות", הסבירה קר את הבחירה בעיצוב בראיון לווג. ההשראה לשמלה: גרייס קלי

מאת  | ‏ 17 יולי 2017

מירנדה קר ואוון שפיגל. חתונה מיליונים ושמלת דיור (צילום: אינסטגרם mirandakerr)

מירנדה קר ואוון שפיגל. חתונה מיליונים ושמלת דיור (צילום: אינסטגרם mirandakerr)

דוגמנית העל מירנדה קר (34), ובעלה המיליארדר ומייסד סנאפצ'ט אוון שפיגל (27), החליטו לייצר כללים משלהם ולהשהות את חשיפת תמונות החתונה החלומית שלהם. הם הצליחו לעשות את זה בעידן שבו המילה "שהות" הפכה לכמעט גסה וקשה לתאר סיטואציה בה שיתוף בסיטואציות מרגשות במיוחד לא נעשה באותו הרגע.

במאי האחרון, ובנוכחות מצומצמת של כ-45 אורחים, נישא הזוג שנחשב לאחד מהפאוור קאפלס המעניינים בסביבה. ההצצה לחתונה נעשתה בפלטפורמה הצפויה והמכובדת של הווג האמריקאי ותחת עדשתו של צלם העל פטריק דמרשלייה. ".  כזכור אלה לא הנישואים הראשונים של קר. בעבר הייתה נשואה לשחקן אורנלדו בלום ממנו יש לה גם ילד בן שש העונה לשם פלין.         

 

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

שאלת השאלות כמו בכל חתונה, ובטח ובטח במקרה של חתונת אלפיון שכזו היא מה לבשה הכלה? ובמקרה של קר הציפיה השתלמה. כפי שחושפות התמונות קר בחרה בשמלה של דיור קוטור שההשראה לעיצובה הגיעה משמלת החתונה האייקונית של גרייס קלי.

כל מי שהריץ בראש  תמונות של שמלות כלה סקסיות וחושפניות הקורצות לימיה של קר כמלאכית של ויקטוריה סיקרטס התבדה. לקר היה ברור שהשמלה תהיה מהזן המאופק והצנוע. השמלה בעיצובה של המנהלת הקריאטיבית החדשה של דיור, מריה גרציה קיורי, עשויה משרוולים ארוכים של סאטן עם אפליקציה פרחונית. ההד פיס עטור הפנינים עוצב על ידי הכובען המוכשר, סטיבן ג'ונס.

 

A post shared by Miranda (@mirandakerr) on

"שמלה שמכסה אותך יוצרת טוהר ומסתוריות", סיפרה לווג, "השתעשעתי הרבה עם אופנה ובעבר הייתי יותר פראית, חופשיה ובוהמיינית. בשלב הזה בחיי הסגנון של מאופק יותר. מקורות ההשראה הגדולים שלי תמיד היו נשים כמו גרייס, אודרי הפבורן וסבתי שבגיל 80 מתחזקת שיק בלתי מתאמץ. מכנסיים יפים, חולצה לבנה, צעיף ונעלי עקב קטן".  דמותה של הסבתא, שימשה לא רק כמצפן אופנתי עבור קר אלא גם כסוג של מנטור בענייני זוגיות טובה. "כשהייתי צעירה", שיתפה קר, "סבתי אמרה לי: "מירנדה, גברים הם מאוד ויזואליים וחשוב להראות טוב. חשבתי לעצמי, אוקיי סבתא".

מכיוון שאי אפשר לחשוד שקר לא הייתה נראית מעולה גם ללא שמלת הקוטור של דיור, לא בטוח שהעצה הזו של סבתא הייתה ממש הכרחית אבל אין ספק שגם אם שפיגל משתייך לזן הסופר ויזואלי של הגברים, הוא יצא מרוצה מהאירוע האולטרה מסוגנן הזה.

 

A post shared by Yu Jin Choi (@yujinplan) on

 

A post shared by HELLO! Dergisi (@hellodergisi) on

 

A post shared by Grace Kelly (@lovelygracekelly) on

כבר ב-2016 הראתה לו כמה היא יפה בלבן (צילום:גטי אימג'ס)

כבר ב-2016 הראתה לו כמה היא יפה בלבן (צילום:גטי אימג'ס)

אבל בתכלס, היא יפה בכל צבע (צילום: גטי אימג'ס)

אבל בתכלס, היא יפה בכל צבע (צילום: גטי אימג'ס)

  

השאירו תגובה