מברוקלין תבוא הבשורה: כיסוי הראש ששובר מוסכמות

עם בדים ססגוניים המיובאים מגאנה ומרוקו ואג'נדה פמיניסטית מעצימה, מותג כיסויי הראש The Wrap Life הפך להיות הבחירה הרשמית של הפאשניסטות הגדולות בניו יורק. כעת כשטרנד אבזור השיער השתלט על כל חלקה טובה, זה הזמן לאמץ את אחת המטפחות היפות של הלייבל ולדמיין שאתן בוויליאמסבורג. האתר, אגב, עושה משלוחים לארץ

מאת  | ‏ 12 יולי 2017

נשות ברוקלין מאוהבות בכיסויי הראש האלו. The Wrap Life (צילום: מתוך האתר הרשמי)

נשות ברוקלין מאוהבות בכיסויי הראש האלו. The Wrap Life (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מזה זמן מה ששכונת ברוקלין הניו יורקית מסתמנת כמעצמה אופנתית מגוונת ממנה צומחים קולות חדשים ומסקרנים. לצד מעצבות יהודיות-דתיות שמבססות את סצנת האופנה הצנועה המתפתחת, מתבלטים בה גם כישרונות נוספים.

עכשיו מגיע תורה של ננה סטלה, מייסדת מותג הלייפסטייל The Wrap Life שבבסיסו עומדים כיסויי שיער ומעטפות ראש מגוונות. בראיון למגזין גלאמור סיפרה סטלה, שעד לפני ארבע שנים עוד עבדה כמלצרית במסעדה ניו יורקית, על מה שהביא אותה לפתיחת המותג. כמו במקרים רבים, ההשראה הגיעה דווקא מפעולה יומיומית כמו ניסיון לקשור על ראשה צעיף קצר מדי שקנתה ברשת טרגט.

 

A post shared by nnenna stella (@nnennastella) on

"יש משהו טרנספורמטיבי ומלא קסם בכיסויי ראש" היא סיפרה בראיון. "את שמה אחד על הראש ומיד מרגישה מלכותית ואחרת. יש לך הזדמנות להפוך לאדם אחר בגלל שקשרת לראשך חתיכת בד יפה".

למרות מוצאה האפרו-אמריקאי, סטלה מעידה שבתור ילדה לא נהגה ללבוש סרטי ראש ורק המעבר לברוקלין ואימוץ של מראה שיער טבעי יותר, הובילו אותה לחקור מחדש את האקססורי בעל השורשים העמוקים.

בדים המיובאים באופן מיוחד מגאנה ומרוקו (צילום: thewrap.life)

בדים המיובאים באופן מיוחד מגאנה ומרוקו (צילום: thewrap.life)

היא רואה בסרטי השיער שלה, שבדיהם נבחרים במיוחד בגאנה ובמרוקו, כאמצעי לביטוי תרבותי יותר מאשר פריט שימושי. המותג שלה נתמך גם באג'נדה חברתית והיא גאה באפשרות שלו לשמש פלטפורמה וייצוג לנשים ממוצא אפרו-אמריקאי.

"המותג מראה שיכול להיות לך עור כהה, שפתיים מלאות ואף מעוגל. אנחנו משקפים את המראה שלהן דרך הפלטפורמה שלנו ואני חושבת שזו הסיבה שנשים כל כך אוהבות אותו – הן מוצאות לעצמן ייצוג מתאים".

 

A post shared by nnenna stella (@nnennastella) on

אף על פי שמדובר במותג צעיר, המספרים מראים על הצלחה מרשימה וסטלה מעידה שנשים מרחבי העולם, מרוסיה ועד סינגפור, מתחברות לבשורה שלה. פריטי המותג מתכתבים היטב עם טרנד אבזור השיער שהפך בשנים האחרונות לאחד מהבולטים. מטורבנים, בנדנות וסרטי קשירה מסוגים שונים, מדובר באחת מהמגמות המדוברות ביותר וגם באחת שמצטלמת טוב במיוחד ברשתות החברתיות.

"אני חושבת שאבזור של השיער בבדים הפך ליותר מיינסטרימי", היא מעידה, "אני רואה כל הזמן נשים בברוקלין שנראות יפה במיוחד עם מעטפות הראש שלי וזה מדהים". עכשיו מסמנת סטלה עוד כמה מטרות בגזרה הסלבריטאיות והייתה שמחה במיוחד שהמטפחות שלה יעשו את דרכן לראשיהן של כוכבות כמו אריקה באדו ולופיטה ניונגו. כפי הנראה, קפיצת הראש לעבר המטרות הללו היא ריאלית מתמיד. 

מותג המלווה באג'נדה חברתית-פמיניסטית (צילום: thewrap.life)

מותג המלווה באג'נדה חברתית-פמיניסטית (צילום: thewrap.life)

לעשות קופי פייסט לתמונה הזו (צילום: thewrap.life)

לעשות קופי פייסט לתמונה הזו (צילום: thewrap.life)

ישראליות - זה הזמן לאמץ (צילום: thewrap.life)

ישראליות – זה הזמן לאמץ (צילום: thewrap.life)

השאירו תגובה

 

  • נשים דתיות הולכות גם עם מטפחות, ואפילו דומות לאלה וגם קושרות דומה. אם הכתבה היתה על מטפחות ונשים דתיות, מיליון אחוז שהיו כאן מיליון תגובות הזועקות 'הדתה'. קונטקסט, זה כל הסיפור…

    מאת: נעמי |‏ 13 ביולי 2017 | 21:51
  • יוא מהמם

    מאת: שיר |‏ 12 ביולי 2017 | 17:41