אף אחד לא נהנה בשבוע האופנה בפריז כמו סלין דיון

הדיווה בת ה-49 הגיעה לפריז בעקבות מסע ההופעות שלה, אבל דאגה להתייצב בכל תצוגות הקוטור הנחשבות בעיר עם אאוטפיטים שלא היו מביישים את הפאשניסטות הגדולות ביותר. לצידה של אנה וינטור, בין המעריצים וגם מאחורי הקלעים – נראה שדיון חוגגת את החיים ואת תשומת הלב האדירה שהיא מקבלת מהעולם. ועוד לא התחלנו לדבר על צילום העירום שהרימה לווג

מאת  | ‏ 5 יולי 2017

 

וורק איט גירל. סלין בדרך לתצוגה של ג'אימבטיסטה ואלי (צילום: MCvitanovic-Splash-News)

וורק איט גירל. סלין בדרך לתצוגה של ג'אימבטיסטה ואלי (צילום: MCvitanovic-Splash-News)

בדיוק לפני שנה סיפרנו לכם על המהפך האופנתי של סלין דיון, שלאחר שאיבדה את בעלה ואת אחיה באותו החודש, פנתה לסטייליסט לואו רואץ' (שאחראי, בין היתר, ללוקים הלוהטים של זנדיה) וזכתה ממנו לאחד המייקאוברים האופנתיים המרתקים שראינו. בשבועיים האחרונים נמצאת דיון בפריז כחלק ממסע ההופעות שלה ומסתובבת בעיר ומתארחת בתצוגות הקוטור, גם שם היא ממשיכה לעלף אותנו עם מראות צבעוניים ומחמיאים, אחד אחרי השני.

אבל עוד לפני שנדבר על הבגדים, בואו נדבר על סלין עצמה. שבוע האופנה בפריז מלא בסלבס יפהפיות ומלאות סטייל, ולא קשה למצוא שם אופנה נהדרת, אבל לסלין יש ערך מוסף. אם לומר זאת בפשטות – כבר הרבה זמן לא ראינו אדם כל כך שמח. ניכר שדיון פשוט מאושרת להיות שם, ובכלל שמחה להיות בחיים. נכון שהבגדים הנכונים הם מה שמפרידים בין לוק מדהים לבין כזה שנכנס לרשימת המתלבשות הגרועות שלנו, אבל האנרגיות המדבקות של דיון הן אלה שגורמות לה להתבלט אפילו יותר. כמובן שלא מזיק שהיא גבוהה ורזה ולכן אין פריט שלא מחמיא לה.

איך היא אוהבת את תשומת הלב (צילום: Thibault Camus; AP)

איך היא אוהבת את תשומת הלב (צילום: Thibault Camus; AP)

נראה שרואץ' נותן תשומת לב מיוחדת ושונה לכל אחת מלקוחותיו, אפילו אם נסתכל רק על ההבדלים בין מה שזנדיה לובשת בשבועות האחרונים (גם היא נמצאת באחת התקופות האופנתיות המדוברות שלה) לבין מה שהוא בוחר עבור סלין. הסגנון שהוא יוצר עבור דיון הוא אקלקטי, צבעוני, נועז ומסתמך על העובדה שמדובר בדיווה אמיתית שחורכת את הבמות של וגאס ואין לה שום בעיה שכל העיניים יהיו עליה.

אז מה לבשה סלין במהלך ביקורה הנוכחי בפריז? עוד לפני שהתחיל שבוע הקוטור היא הספיקה להיות מצולמת יוצאת מהמלון שלה בחליפת טרנינג של המותג הלוהט Off White. מדובר במראה של לבוש רחוב שמתאים יותר לריהאנה או הקרדשיאנס, אבל דיון בת ה-49 נראתה בו מעולה, בעיקר כי נראית שהיא מרגישה בנוח, והיא ההוכחה החיה לכך שאטיטיוד הוא האקססורי החשוב ביותר.

 

A post shared by Check the Tag (@checkthetag) on

דיון נראתה גם במראה צבעוני שכלל מעיל מלא עיטורים של גוצ'י עם מכנסיים בצבע ירוק יער ותיק של דיור בגוון תואם. לתצוגת דיור היא לבשה שמלת עור קולית במיוחד בצבע חרדל (של בית האופנה כמובן). לתצוגת ג'יאמבטיסטה ואלי רואץ' בחר עבורה שמלת מעיל פרחונית ומגפיים מעל ברך מקולקציית הקוטור של ואלי מהשנה שעברה.

מראה מוצלח נוסף ומאוד פריזאי היה מורכב מז'קט ומכנסיים שחורים עם דקונסטרוקציה של וולנים מבית המותג האוסטרלי Ellery, ואתמול שברה דיון את שיאי הסטייל אפילו של עצמה כשנראתה בחליפת פיג'מה של שיתוף הפעולה בין לואי ויטון לסופרים. ועוד לא דיברנו על אוסף משקפי השמש שלה מעורר הקנאה שלה עם זוג שונה שמותאם במדויק לכל לוק.

אם כל אלה לא מספיקים, סלין גם הצטלמה השבוע לסשן עם בית האופנה סקיאפרלי, שכלל צילומים לוהטים על מרפסת כשגבה לצלמי הפפראצי והמעריצים, אותם היא לוקחת ממש בקלות. עם שמלת מיני ומגפיים נוצצים, היא אמרה לצוות הצילומים ש"יכול להיות שברחוב רואים לי את התחת, אבל לא נראה לי שזה יפריע להם".

באינסטגרם של מגזין ווג, שעקבו אחר הרפתקאות דיון בשבוע הקוטור, פרסמו גם תמונה אינטימית בעירום שנלקחה מאחורי הקלעים של הצילומים, בה הכוכבת בת ה-49 מסתירה אזורים אסטרטגיים אבל גם מוכיחה שהיא עדיין לוהטת לגמרי, עם או בלי בגדים.

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on


 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on


 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on


 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on


 

A post shared by Natasha Cowan (@tashonfash) on


 

A post shared by @celinedion_encore on


 

A post shared by @epressphoto on


 

A post shared by kdg (@celinedionatic_kaye2kay) on


 

A post shared by Sophia Li (@sophfei) on



 

A post shared by Suzy Menkes (@suzymenkesvogue) on

השאירו תגובה