לרגע לא זיהינו: המייקאובר של סלין דיון

בגיל 48 סלין דיון הופכת לראשונה לאייקון אופנה. הגברת הראשונה של לאס ווגאס שעברה לאחרונה טלטלות קשות בחייה האישיים כשאיבדה את בעלה ואת אחיה בחודש אחד, החליטה ליצור מהפך - והוא אחד המדויקים והיפים שנראו

מאת  | ‏ 4 יולי 2016
סלין? זו את? ואוו פשוט ואוו (צילום: splash)

סלין? זו את? ואוו פשוט ואוו (צילום: splash)

סלין דיון היא דיווה. אייקון שאין הרבה כמותו, גם מבחינת כמות המעריצים וגם מבחינת הנכונות והיכולת לקחת את הגלאם עד הסוף, אבל היא מעולם לא הייתה אייקון אופנתי. עד עכשיו. הגברת הראשונה של לאס ווגאס שעברה לאחרונה טלטלות קשות בחייה האישיים כשאיבדה את בעלה ואת אחיה בחודש אחד, החליטה ליצור מהפך, והוא אחד המדויקים והיפים שנראו.

לשם הטרנספורמציה האחרונה שכרה דיון לשירותיה את לואו רואץ׳, הסטייליסט החם שאחראי ללא מעט פאשניסטות ובעל ליין ביגוד משותף עם לקוחתו הטובה והנאמנה ביותר, זנדאייה. לואו הוא סטייליסט ריסקי, ומדובר בבחירה אמיצה מצדה של הכוכבת בת ה-48, סיכון שהשתלם. אנחנו עובדים יחד זמן מאד קצר,״ רואץ׳ אומר בהתרגשות ״אבל בתקופה הזאתהבסטייל החדש שלה מפציץ את הרשת, הכוונה שלי אף פעם לא הייתה שזה יראה מעולה בתקשורת. לא ככה אני עובד. אני מתרכז במשימה שלפני, ואני מאושר כשהלקוחה שלי מרגישה יפה. כל היתר זה בונוס. שנינו מקבלים המון תשומת לב בתקופה האחרונה, וזה מחמיא מאוד״.

האאוטפיט הזה כולו תעוזה וסטייל (צילום: splash)

האאוטפיט הזה כולו תעוזה וסטייל (צילום: splash)

רואץ׳ מלביש את דיון במיטב מותגי העל, ביניהם בלנסיאגה, מעיל-חלוק של פנדי, מגפיים גבוהים של בלמיין, המון פריטים מבית סאן לורן, ומעילי עור. ״סלין מאוד בעניין של אופנה, היא מעורה במה כרגע אופנתי, מה הטרנדים ומי רלוונטי״, מסביר הסטייליסט, ״היא מלאת ידע אופנתי. היא קוראת ווג, אז היא יודעת מה חדש וגם בדיוק מה היא אוהבת. והכי חשוב – היא אמיצה, לגמרי חסרת פחד״.

התכונה הזאת בדיוק היא שגרמה לדיון לפנות לשירותיו של רואץ׳. היא ראתה את הטרנספורמציה שיצר בזאנדיה שהפכה מכוכבת דיסני לשעבר לאחת הנשים המצודדות והאופנתיות בתעשייה בהווה. רואץ׳ עבד עם זאנדייה מאז שהייתה בת 14, והפנייה של דיון הפתיעה וריגשה אותו מאוד. ״כשאמרו לי שסלין דיון רוצה לפגוש אותי, לא הצלחתי להוציא מילה מהפה, אבל במובן מסוים סלין וזנדאייה הן מקרים דומים. שתיהן גבוהות, בעלות גוף נהדר, מעריכות ונהנות מאופנה. נהדר לעבוד עם שתיהן״.

מה זה צהוב, זרחני ומרים את תעשיית האופנה על הרגליים? (צילום: גטי אימג'ס)

מה זה צהוב, זרחני ומרים את תעשיית האופנה על הרגליים? (צילום: גטי אימג'ס)

הלוק שזכה להכי הרבה מחמאות עד כה היה זה בו יצאה ממלון פריזאי, במעיל עור שחור של ז׳יוונשי בשווי 2,690 דולר, ושמלת ניאון של בלנסיאגה בשווי 2,250 דולר. זוהי השמלה הראשונה של בלנסיאגה שלובשת סלבריטאית מרכזית מאז חילוף הניהול האמנותי, ותחת שרביטו של המעצב שובר החוקים דמנה גווזאליה. ״כשראיתי את השמלה היה ברור לי שהיא תאהב אותה,״ מספר רואץ׳. ״אין לשמלה צורה בכלל, ויש לה צבע מאוד מרשים. היא לבשה אותה ומיד אמרה: וואו, אני מתה על זה. המעיל והנעליים באו לעדן את האפקט, אבל הרבה נשים היו חושבות: שמלת אוהל בצהוב ניאון? איך ארגיש בזה יפה? והיא פשוט חטפה לי אותה מהיד ואמרה: או מיי גוד. ואז דיברנו על דמנה ושנינו הסכמנו שהוא ייצור כיוון חדש ונהדר לבלנסיאגה. היא לקוחה מאוד מודעת".

תמיד חבשה כובעים, אבל אף פעם לא נראתה כל כך טוב (צילום: גטי אימג'ס)

תמיד חבשה כובעים, אבל אף פעם לא נראתה כל כך טוב (צילום: גטי אימג'ס)

הדיווה מוכיחה כי בהחלט דיווה עם סטייל (צילום: splash)

הדיווה מוכיחה כי בהחלט דיווה עם סטייל (צילום: splash)

השאירו תגובה