המותג החדש שיהפוך את אגף המידות הגדולות לטרנדי מתמיד

אל שוק המידות הגדולות נכנסה לא מזמן שחקנית חדשה ונוטפת הייפ שמבטיחה להנגיש את הטרנדים המשתנים למגוון רחב יותר של נשים. "נשים בסך הכל רוצות ללבוש הכל מהכל", מסביר מנכ"ל is : about, "עדיין לא קמה רשת אופנה מקומית שכיוונה לטפול בחוסר הזה". האם שוק הפלאס סייז עתיד להשתנות?

מאת  | ‏ 6 יוני 2017

is : about (צילום: אמיר יהל)

is : about (צילום: אמיר יהל)

"לעשות את הדברים טיפה שונה", זו הייתה נקודת המוצא של עילאי מזרחי, המנכ"ל המשותף של שחקנית חדשה ומסקרנת בזירת האופנה המקומית. הקמפיין הוויראלי של רשת is : about הושק לא מזמן, ומהווה יריית פתיחה למסלול השונה שמזרחי שואף לצעוד בו. הסרטון, שמתמקד בשרשרת איסורים חברתיים שמופנים כלפי נשים, צבר תוך פחות מחודש קרוב ל-150 אלף צפיות ביו-טיוב. "זה סרטון שעוסק בציפיות מנשים ובכל ה-'don’t' שהן מקבלות. הוא בא לבעוט במוסכמות הללו ולעשות הקבלה מסוימת בין 'אף אחד לא יגיד לי איך להתנהג בדייט הראשון' ל-'אף אחד לא יגיד לי מה ללבוש'", הוא מסביר.

"ניגשנו למשרד הפרסום ‘Hooligans’ שמתמחה באונליין, מתוך תפיסה שזה המקום הנכון לנסות לפגוש את הלקוחה שלנו. במקום לגייס לקמפיין סלב, דוגמנית או שחקנית שהלקוחה תזדהה או לא תזדהה אתה, בחרנו חמש בנות עם חמישה סיפורים מעניינים".

הרשת מציעה בגדים לנשים ממידה 42 עד 50 אבל אתה נזהר מלהשתמש בהגדרה "פלאס סייז". מדוע? 

"אנחנו מייצרים ממידה 42. יש המון נשים ברחוב במידה הזו שאף אחד לא יגיד עליהן שהן 'פלאס סייז'. מה שכן, אנחנו מושכים את המידות שלנו לטווח גדול יותר ומקווים ליצור המשכיות למענה החלקי שהרשתות נותנות. אישה שנכנסת לרשת 'רגילה' נמצאת במעין רולטה. היא תלויה בגחמה של מעצבת שהחליטה או לא החליטה לעצב מהדגם גם במידה 42. אנחנו רוצים להבטיח לה שהיא תמצא משהו לטעמה ולמידתה".

קיימות רשתות נוספות שפונות uhלטווח המידות הזה. מהי הבשורה החדשה שאתם מבקשים להביא? 

"עד היום רשתות האופנה הכתיבו לבנות במידות האלה שהן לא יכולות ליהנות מכל הטרנדים שאפשר למצוא ברשתות ה'רגילות'. הן היו צריכות ללכת לרשתות שעושות אופנת בייסיק או אולי אפילו לכאלו שעושות אופנה טיפה מבוגרת. גם אם את בחורה צעירה היית מוצאת את עצמך קונה איפה שאימא שלך קונה ולא יכולה להביא את האישיות שלך לידי ביטוי כמו שהיית רוצה. הרעיון שלנו היה לשנות את חוקי המשחק. אנחנו רוצים לפנות לכל הגילאים, ממש כמו שהרשתות ה'רגילות' פונות לנשים מגיל 16 ועד 60. אנחנו כן רוצים להגיע גם לקהל הצעיר, אפילו לתיכוניסטיות ולבנות שנמצאות ברשתות החברתיות ומעודכנות בכל מה שקורה בעולם האופנה. השאיפה שלנו היא להנגיש לכל אותן בנות את הטרנדים הנכונים במחיר שהוא גם לגמרי נוח".

הסרטון ביו-טיוב הפך ויראלי (צילום: אמיר יהל)

הסרטון ביו-טיוב הפך ויראלי (צילום: אמיר יהל)

מזרחי, שמכיר מקרוב את עולם האופנה הישראלי (גם רשת רמי לי נמצאת בבעלות משפחתו, אך מתנהלת בנפרד לחלוטין מהרשת החדשה) מעיד על פער משמעותי בין השיח שמתנהל בשנים האחרונות בנושא גיוון באופנה לבין השפעותיו בפועל ברמת השטח הקמעונאית. אתרי האופנה יכולים לעסוק בשער הנחשב שכבשה דוגמנית כמו אשלי גרהאם והתגמשות הייצוגים האופנתיים המקובלים, אבל בארץ המצב עדיין זקוק לשינוי והתעוררות.

"עדיין לא קמה רשת אופנה מקומית שכיוונה לטיפול ספציפי בחוסר הזה" הוא טוען. "היו רשתות שניסו לקרוץ בצורה נועזת יותר לצעירות אבל נתקלו בקושי, כי קהל היעד הבסיסי שלהם הוא בוגר יותר. אני חושב שבחו"ל כן אפשר לראות פריצה מסוימת בתחום, אבל בארץ יש עוד מקום לשינוי. אצלנו לא תמצאי אופנת בייסיק. לא קמנו בשביל לספק ללקוחה גופית ספגטי או טייץ. את זה היא יכולה ויודעת להשיג במקומות אחרים. אנחנו רוצים לתת במה לאופנה, ואם ללקוחה בא לצאת לדרינק בחולצת פאייטים דומה לזו שהחברה שלה קנתה ברשת כמו 'מנגו', היא תמצא אצלנו אופציות מעולות".

גם בתיה שיף פרזנטורית (צילום: אמיר יהל)

גם בתיה שיף פרזנטורית (צילום: אמיר יהל)

אילו פידבקים ראשוניים אתם מקבלים מהלקוחות?

"תראי, אנחנו לא מרגישים שבאנו להושיע מישהי. הלקוחות שלנו סופר אינטליגנטיות, יש להן אלטרנטיבות אחרות כמו הזמנה מאתרים בחו"ל והן לגמרי לא עושות לנו הנחות. כרגע אנחנו מתקדמים תוך כדי תנועה ומופתעים מכל מיני הנחות יסוד שהלקוחות שלנו מפוצצות לנו בפנים. הן בסך הכל רוצות אפשרות ללבוש הכל מהכל, בדיוק את אותם הטרנדים שיש ברשתות האחרות, וגם את הדגמים היותר חשופים. הן פשוט רוצות שהדגמים האלו יוצעו במגוון רחב יותר של מידות. יחד עם זאת אנחנו לגמרי מרגישים שהן מקבלות אותנו בזרועות פתוחות ומברכות על עצם הרעיון. אנחנו אפילו מקבלים תגובות מאוכזבות מנשים במידה 38 שלא מבינות למה אנחנו לא מציעים בגדים במידה שלהן".

טווח מחירים: 89-249 שקליםניתן להשיג ב-8 סניפי הרשת ברחבי הארץ

אותם טרנדים, בטווח מידות רחב יותר (צילום: אמיר יהל)

אותם טרנדים, בטווח מידות רחב יותר (צילום: אמיר יהל)

אין מידה 38 (צילום: אמיר יהל)

אין מידה 38 (צילום: אמיר יהל)

"עד היום רשתות האופנה הכתיבו לבנות במידות האלה שהן לא יכולות ליהנות מטרנדים" (צילום: אמיר יהל)

"עד היום רשתות האופנה הכתיבו לבנות במידות האלה שהן לא יכולות ליהנות מטרנדים" (צילום: אמיר יהל)

גם רשת רמי לי בבעלות המשפחה (צילום: אמיר יהל)

גם רשת רמי לי בבעלות המשפחה (צילום: אמיר יהל)

"עדיין לא קמה רשת אופנה מקומית שכיוונה לטיפול ספציפי בחוסר הזה" (צילום: אמיר יהל)

"עדיין לא קמה רשת אופנה מקומית שכיוונה לטיפול ספציפי בחוסר הזה" (צילום: אמיר יהל)

שואף ללכת בדרך שונה (צילום: אמיר יהל)

שואף ללכת בדרך שונה (צילום: אמיר יהל)

לבטא את האישיות דרך הבגדים (צילום: אמיר יהל)

לבטא את האישיות דרך הבגדים (צילום: אמיר יהל)

השאירו תגובה

 

  • אוהלים

    מאת: אבי |‏ 14 ביוני 2017 | 22:41
  • סוף סוף!! זהו, יש להם לקוחה עד סוף הימים!
    בחו"ל זה בכל מקום, והגיע הזמן שבארץ זה יהיה גם! תמיד אמרתי שהמותג שירים את הכפפה רק ירוויח ביג טיים מזה! כי רובנו לא בובות הרי.
    שמחה מאוד! ישר כוח!!

    מאת: עדי |‏ 7 ביוני 2017 | 11:32
  • לא פשוט לא!
    מותג עם הבטחה גדולה אבל מנותק לגמרי מהמציאות!
    דגמים לא מחמיאים, מידות לא מפרגנות
    מישהו שם צריך לעשות בדק בית…..

    מאת: אלמוג |‏ 6 ביוני 2017 | 22:38
  • וקניתי המון פריטים במידה 42 מהסניף בנתניה כי הבגדים פשוט כיפיים. רובם לוס עלי אבל עדיין נשי ומעודן. אהבתי את המותג החדש הזה מאוד. ולא, אני לא קשורה בשום דרך למותג פרט להיותי צרכנית.
    שאפו. יופי של אופנה.

    מאת: אני מידה 40-38 |‏ 6 ביוני 2017 | 20:53