חטיפה, כופר ורצח: הטרגדיה של קרולינה הררה

המעצבת המפורסמת פנתה בסוף השבוע האחרון לחשבון האינסטגרם שלה כדי לשתף את עוקביה בטרגדיה הנוראית שנפלה על משפחתה – אחיינה בן ה-34 נחטף יחד עם שותפו העסקי, וגם לאחר ששילמו כופר – נרצחו באכזריות. כל זה קרה בקראקס, בירת ונצואלה, מקום הולדתה של דודתו המעצבת המפורסמת. המצוד אחר הרוצחים עדיין בעיצומו

מאת  | ‏ 14 מאי 2017

קרולינה הררה בימים טובים יותר (צילום: Ben Gabbe/Getty Images)

קרולינה הררה בימים טובים יותר (צילום: Ben Gabbe/Getty Images)

מי שעוקב אחר חשבון האינסטגרם של קרולינה הררה בוודאי לא יכול היה להתעלם מהפוסט שהועלה בחשבון הרשמי של בית האופנה אתמול. בפוסט העצוב שיתפה הררה את עוקביה באובדן של אחיינה ריינלדו בן ה-34.

על פי אתרי החדשות, גופתו של ריינלדו נמצאה בתוך משאית לצידי כביש מהיר מחוץ לקראקס, עיר הבירה של ונצואלה, יחד עם גופתו של גבר נוסף – שותפו העסקי, פבריציו מנדוזה בן ה-31. על פי החשדות, השניים הותקפו ונחטפו במהלך ארוחה במסעדה, התבקשו לשלם כופר ולמרות ששולם, נרצחו באכזריות.

 

A post shared by Carolina Herrera (@houseofherrera) on

"תודה רבה לכם על כל ההודעות מלאות המחשבה", כתבה הררה בחשבון האינסטגרם שלה. "המשפחה ואני מעריכים מאוד את טוב לבכם". הררה התייחסה בהודעתה גם למצב הפוליטי הבוער בוונצואלה והאקלים הקשה בו שפיכות דמים וטבח מאיימים על קיומה. "הדיקטטורה הקומוניסטית חייבת להסתיים", היא חתמה את הודעתה.

המעצבת הנודעת, שנולדה בקראקס הבירה ומתגוררת כיום בניו יורק, נחשבת לאחת מהמבוססות והמוערכות בתעשייה. ההדים מההודעה המצערת מצטרפים לידיעות המתעצמות על המצב הפוליטי ההולך ומתערער במולדתה.

הפוסט של הררה גרר אלפי תגובות של אנשים פרטיים מרחבי העולם וגם כמה של שמות מוכרים מעולם האופנה. הדוגמנית לילי אלדרידג', למשל כתבה לה: "אני כל כך מצטערת על אובדנך ושולחת לך ולמשפחתך אהבה ותפילות בשעה הקשה הזו".

כל זה קרה בעיר הולדתה של הררה (צילום:  Bryan Bedder/Getty Images for ASPCA)

כל זה קרה בעיר הולדתה של הררה (צילום: Bryan Bedder/Getty Images for ASPCA)

השאירו תגובה