היא בכל מקום: השמלה של מנגו שכבשה את העולם

לא רק אנחנו שמנו לב שקולקציית אביב/קיץ החדשה של רשת האופנה הספרדית טובה מהרגיל. אבל לא רק שהיא משובחת, היא בעיקר פופולרית בקרב הבלוגריות הגדולות בעולם. כל האינסטגרם מלא בפריטים מהקולקציה החדשה, אבל בעיקר בשמלה אחת ספציפית ומוצלחת במיוחד. הבשורות הטובות? אפשר להשיג אותה בארץ

מאת  | ‏ 22 אפריל 2017

השמלה המדוברת של מנגו. סיפור הצלחה (צילום: יח"צ)

השמלה המדוברת של מנגו. סיפור הצלחה (צילום: יח"צ)

כשפריטי מעצבים יקרים הופכים להיסטריית אינסטגרם מטורפת, אף אחד לא מרים גבה. המחיר והמיתוג הגבוה כבר מציבים אותם כבלתי מושגים עבור מרבית הפאשניסטות בנות התמותה. אך כשהמקרה ההפוך קורה, מתרוממות לא מעט גבות ותהיות כיצד הפך פריט רשתי, שכמעט כל אחת יכולה לשים עליו את הידיים, לכזה מושא תשוקה אופנתי.

בימים אלו הגבות המתרוממות נעות למראה שמלה לבנה עם מפתח צוואר עגול של רשת מנגו. השמלה המדוברת, בגזרת מידי, כוללת אלמנטים מוצלחים כמו שסע מובנה, חזית כפתורים שחורים ומאפיין נוסף שכנראה אחראי במידה לא מבוטלת לעובדה שהשמלה נהפכה לכזו להיט – שרוולים תפוחים באורך המרפק.

מתוך קולקציית קומיטד החדשה של הרשת (צילום: יח"צ)

עולה בארץ 459 שקלים(צילום: יח"צ)

כשמנסים לעמוד על טיב ההצלחה צריך לקחת בחשבון את הניגודיות שגלומה בשמלה המדוברת. מצד אחד, יש בה פשטות וניקיון כובשים, אבל גם פוטנציאל די מרהיב לסטיילינג אישי, מה שהופך אותה לכלי ביד היוצרות האופנתיות.

כפי שעולה מההבלחות של השמלה ברשתות החבריות, השמלה מתאימה בדיוק לחילופי העונות. כשעדיין לא ברור אם מזג האוויר חם או קר, צריך לבחור בפתרון ביניים מספק. בהתאם, חלק מהפרשנויות משדכות לשמלה חולצה שנלבשת מתחתיה, מה שהופך אותה למושלמת גם עבור הימים היותר קרירים. הפרשנויות האחרות מצוותות לה אקססוריז משלימים, כמו חגורות מותן רחבות שמשדרגות אותה מעבר לנראות הבסיסית שלה.

 

A post shared by H E I R (@patriciamanfield) on

השסע והכפתורים מאפשרים אינטרפטציות לבישה שונות – משמלת מחשוף סקסית וחושנית ועד שמלה ספורטיבית שאפשר ללבוש בכיף עם זוג סניקרס. גם הצבעוניות המונוכרומטית שלה קוסמת לאשפיות האינסטוש, ומאפשרת להן לשלב אותה באינספור קומפוזיציות פוטוגניות.

כפי שדיווחנו לא מזמן, בזמן האחרון החבר'ה בענקית האופנה הספרדית מוכיחים שהם לגמרי יודעים מה שהם עושים. התרגום המוצלח של הטרנדים העונתיים הצליח ליצור בבואה רשתית אטרקטיבית למדי של הפריטים המוצעים, והשמלה הזו היא ללא ספק הוכחה נוספת למיקס המחוכם שמאפיין את הקולקציה.  

 

A post shared by Dash! Dash! Dash! (@dariamalygina) on

 

A post shared by OLIVIA (@oliviasensier) on

 

A post shared by Amlul.com (@galagonzalez) on

 

A post shared by maria van nguyen (@mariavannguyen) on

 

A post shared by Anna Borisovna (@annaaborisovna) on

 

A post shared by Monikh Dale (@monikh) on

 

A post shared by Débora Rosa (@deborabrosa) on

 

A post shared by Chiara Capitani (@chiaracapitani) on

 

A post shared by Maja (@majawyh) on

השאירו תגובה

 

  • השמלה פשוט מכוערת ,הסיבה היחידה כנראה שהיא בכל מקום היא בטח חולקה בחינם לכל בלוגרית קיימת בעולם

    מאת: yasmin |‏ 23 באפריל 2017 | 16:11
  • בכל הכתבות שאתם שמים תמונות אינסגרם, אם זה LIVING או באופנה, התמונות לא נטענות ב-chrome ובפייפוקס גם אחרי רפרוש.
    בכללי לאחרונה האתר מרגיש מאוד כבד ונוטה להיתקע

    מאת: תמונות לא נטענות |‏ 23 באפריל 2017 | 07:39