לא כלה היא: קים קרדשיאן חוזרת לשטיח האדום

אחרי היעדרות ממושכת מאור הזרקורים, קימי חוזרת לפלאשים האהובים עליה לכבוד טקס פרסי האופנה של אל.איי. כדי להפוך את המאורע לחגיגי במיוחד, היא הגיעה בשמלה לבנה של ז'יבנשי שדומה באופן מובהק לשמלת הכלה שלה, מינוס ההינומה. פייר, התגעגענו

מאת  | ‏ 3 אפריל 2017

חוזרת לעצמה. קים לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי האופנה של אל.איי (צילום: גטי אימג'ס)

חוזרת לעצמה. קים לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי האופנה של אל.איי (צילום: גטי אימג'ס)

נהוג לחשוב ששמלת כלה היא מסוג הפריטים שהפומפוזיות שלהם מאפשרת לבישה של פעם בחיים. יחד עם זאת, יש נשים שאף חוק אופנתי לא תקף עבורן, ומי אם לא קים קרדשיאן תעמוד בראש הרשימה הזו.

לאחר תקופה יחסית ארוכה של מינוני חשיפה נמוכים לאור הזרקורים, אמש הגיעה קרדשיאן לטקס פרסי האופנה של לוס-אנג'לס לשנת 2017 בשמלה שלא השאירה אף אחד אדיש. אז לא, היא לא שלפה מהניילונים את ההינומה הסופר-ארוכה או את שמלת הז'יבנשי קוטור המפורסמת שלה, אבל כפי שהעידו הציוצים שלה בטוויטר – מהבחירה הלבנה לא נעדרו מניעים רגשיים. 

היא גם הסתפרה (צילום: גטי אימג'ס)

היא גם הסתפרה (צילום: גטי אימג'ס)

לפני שיצאה לשטיח האדום, שיתפה קרדשיאן את העוקבים שלה בהתלבטויות לקראת הטקס. לאחר שהתחבטה פומבית בשאלה האם לבחור באאוטפיט רגוע יחסית או באאוטפיט נוצץ במיוחד, היא הגיבה לתמונה מיום החתונה שלה בטיזריות מכוונת: "אני חושבת שהתמונה הזו היא סימן", צייצה, "אולי אלבש ז'יבנשי הערב?".

ואכן, הבחירה של קרדשיאן לא אכזבה. שמלת הקוטור הלבנה שלה לא הייתה מביישת אף בריידזילה פוטנציאלית. קרדשיאן הוציאה לכולם את העיניים בשמלה ששייכת לקולקציית הקוטור של ז'יבנשי משנת 2011. למרות שבמושגים קרדשיאנים מדובר בפריט כמעט וינטג'י, השמלה נראתה מעודכנת להפליא.

דומה? קים ושמלת הכלה שלה (צילום: ערוץ E)

דומה? קים ושמלת הכלה שלה (צילום: ערוץ E)

בדומה לבחירות האופנתיות המזוהות איתה, קרדשיאן לא פסחה על הקומבו החביב עליה: שקוף פלוס בלינג, כשהפעם השילוב הזה עבד טוב מהרגיל. השמלה השקופה שנלבשה מעל בגד גוף כללה כתפיים מודגשות ועיטורי כדורים תלת מימדים שגלשו לעבר החלק העליון של האאוטפיט והשרוולים.

באיפור ניודי, מראה שיער רטוב וקצר מהרגיל וללא איבזור יתר, היה נראה שקרדשיאן מאמצת מחדש, ובחוכמה, את החוקים של השטיח האדום.

קים וחברה (צילום: גטי אימג'ס)

קים וחברה (צילום: גטי אימג'ס)

ההיסטריה סביב ביטחונה של קרדשיאן, שמאז התקיפה בפריז לא משדרת עסקים כרגיל, נמשכה גם לאחר הטקס, כששמועות על כך שהותקפה ברחוב לאחר תום הטקס החלו לצוץ. קרדשיאן מיהרה להרגיע את המודאגים וצייצה שמדובר בסך הכל בשמועות מוזרות ושקריות.

יש לציין שלא רק הבחירה הלבנה והכלתית-משהו העניקה לקרדישאן בולטות על השטיח האדום. כמה מהבחירות התמוהות של חברותיה לפלאשים עשו עבורה עבודה מצוינת. פרגי היא ללא ספק הבולטת ביניהן, בשמלה לא מחמיאה במיוחד בגווני שחור וניוד. גם כוכבות ענק נוספות, דוגמת ניקי מינאז', לא הציבו לקרדשיאן תחרות ממשית, כשתוספות השיער הבלתי אפשריות של מינאז' והמגפיים הכעורים היוו כר פורה במיוחד לחיצי המבקרים.   

ניקי מינאז', קים ופרגי. רמה לא אחידה (צילום: גטי אימג'ס)

ניקי מינאז', קים ופרגי. רמה לא אחידה (צילום: גטי אימג'ס)


השאירו תגובה