הצהרה או בדיחה? ריבוק מבקשת על דגם הביזאר הזה 730 שקל

נעלי האינסטה-פאמפס של ריבוק, שחוללו מהפכה עם השקתם ב-1994, זוכות בתקופה האחרונה לתחייה מחודשת וסופר-מדוברת. עכשיו מציעים במותג גם גרסה הזויה במיוחד שקצת הוציאה אותנו מהשלווה. אנחנו בעד נוסטלגיה, אבל רק עד שזה מגיע לשילוב של ירוק, אדום ופרווה

מאת  | ‏ 4 מרץ 2017
למה זה קורה? (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

למה זה קורה? (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

דגם האינסטה-פאמפ פיורי של ריבוק יצא לראשונה בשנות 1994 וחולל מהפכה כשהגדיר מחדש מה אפשרי בתחום הסניקרס והטכנולוגיה שמשולבת בהם. אבל הקלאסיקה הזו לא סיימה את תור הזהב שלה בניינטיז העליזות, ובימים אלה ממש היא זוכה לתחייה מחודשת במהדורה מעודכנת וסופר-מדוברת. חלונות הראווה של חנויות הנעליים מעוטרים בדגם, שנותר עתידני גם יותר 20 שנה אחרי השקתו, הרחובות מלאים בו ואם לשפוט לפי האינסטגרם מדובר בלא פחות מקונצנזוס.

האינסטה- פאמפס, שעוצבו על ידי סטיבן סמית', מציגות מראה מגושם שכולל גפה מפוסלת, משאבה הממוקמת על לשונית הנעל ופתחי אוורור בצידיה. ריבוק מציעה את הנעל במגוון צבעים בוהקים ביניהם חלקים, מטאליים ומקושקשים, ואף מאפשרת יצירה של עיצוב מותאם אישית באתר החברה.

כמו עם כל טרנד, ובעיקר מהסוג הבולט הזה, גם כאן הדעות חלוקות. יש האומרים שמדובר ביציאה כה מוצלחת שהייתה ראויה לשוב אל חיינו לסיבוב שני, ויש מי שטוען שמדובר באבן דרך עיצובית שהיה עדיף שתישאר בגדר זיכרון מתוק. אנחנו נקטנו בעמדת "על טעם וריח אין להתווכח", עד שנתקלנו במהדורת האינסטה-פאמפ הירוקה והשעירה. לזה כבר לא יכולנו להישאר אדישים.

הגרסה המדוברת משלבת, בנוסף למאפייניו האקסצנטריים של הדגם המקורי, גם פרוות ניאון ירוקה ומעליה שכבה עליונה אדומה, במה שנראה כמו הומאז' לגרינץ'. ובעוד שאנחנו לא היינו מוכנים להיתפס איתה בפומבי בעד שום הון בעולם, ריבוק דורשת עבור המהדורה הפרוותית הזו לא פחות מ-730 שקלים. אז האם מדובר בהצהרה אמיצה או בתחליף הרגלי לסוודר חג המולד המכוער? לנו זה נראה כמו בדיחה פרטית בריבוק שיצאה מכלל שליטה.

A post shared by FATMA ALI (@fatmasaltwater) on

מצחיק מאוד ריבוק (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מצחיק מאוד ריבוק (צילום: מתוך האתר הרשמי)

סוודר חג הכריסמס המכוער, גרסת הנעליים (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

סוודר הכריסמס המכוער, גרסת הנעליים (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

A post shared by HYPEITA (@hypeita) on

 

A post shared by Tugarica (@tugarica) on

23 שנה אחרי, עדיין עתידני (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

אולי אנחנו עוד לא מוכנים (צילום: ריבוק, מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה